Weervrouw Aurequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
Hier drupt t wel geloof ik maar niet echt hard. Ik weet het eigenlijk niet. Er zitten wel druppels op mn raam
quote:
Heldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:16 schreef LieLie het volgende:
Hahahaha, de omroeper op de markt: Ik heb op de buienradar gekeken en het is een klein buitje, daarna blijft het gewoon droog.
Mevrouw van SBS: En dan gaan we nu naar Aure, onze weervrouw. Aure, waait het bij jou ook zo hard?quote:
Naja van de regen in de drup..... ik vond het wel een sterke....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo geen drupHet stortregent hier!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mevrouw van SBS: En dan gaan we nu naar Aure, onze weervrouw. Aure, waait het bij jou ook zo hard?
Aure: Nou, ik weet het niet eigenlijk. M'n haar zit wel een beetje scheef, dus misschien wel.
ik geloof het ook jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Aure het volgende:
Wauw Braam het is je eindelijk weer gelukt!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mevrouw van SBS: En dan gaan we nu naar Aure, onze weervrouw. Aure, waait het bij jou ook zo hard?
Aure: Nou, ik weet het niet eigenlijk. M'n haar zit wel een beetje scheef, dus misschien wel.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:27 schreef LieLie het volgende:
De mr ging even bij z'n ouders lunchen, dus ik weet wel wie het laatste stukje pizza als lunch krijgt
Werkt ontspannendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef RobinOok het volgende:
Hoe kom je zo druk met taarten en gebak?
En komen er nog foto's?
Je hebt de camera de hele dag bij je dus? Dan verwacht ik wel wat foto's van al het gebak en gekokkerel hoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkt ontspannendEn het is gewoon leuk om te doen
En vooral lekker
En ik was eigenlijk niet van plan mijn camera te gaan hanteren, anders dan voor een concertje straks
Maar ik zal het overwegen
Nee. Misschien even via uitzending gemist een keertje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dude, heb jij Braam's tv-optreden eigenlijk wel gezien?
Neeheequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt de camera de hele dag bij je dus? Dan verwacht ik wel wat foto's van al het gebak en gekokkerel hoor!
Nouja, B&G hebben ook een camera!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeheeDie laat ik thuis
Ik heb al genoeg mee te sjouwen
En nu ga ik als de donder aankleden en op de fiets springen anders heb ik zometeen geen plekkie meer bij het hek
Twee boterhammen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef Aure het volgende:
Ik weet niet waar ik zin in heb.. Boterham met tonijn.. Of boterham met ham en kaas..
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s4_a5.xmlquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee. Misschien even via uitzending gemist een keertje.
bij LieLie was net bedachtquote:
Ja, zo ongeveer wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij LieLie was net bedacht(maar dat is toch ook in FC's regio? Of zit ik er nu helemaal naast?)
Dan hoef ik toch niet weer zo'n shitload aan chocomeuk te bakken hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij LieLie was net bedacht(maar dat is toch ook in FC's regio? Of zit ik er nu helemaal naast?)
Vallen nieuwe terrastegels ook onder ontwikkelingshulp?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:47 schreef golfer het volgende:
Volgende keer gaan we aan ontwikkelingshulp doen in het Hoge Noorden.
Was je eigen keus!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet weer zo'n shitload aan chocomeuk te bakken he![]()
Als het bij mij is mag ik tenminste ook komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Meenemen of leggen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vallen nieuwe terrastegels ook onder ontwikkelingshulp?
Yummie. Inpakken en wegwezen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
quiche is klaarhij ruikt heerlijk (al zeg ik t zelf
)
kom net onder de douche vandaan, dus eerst opdrogen, haar drogen, aankleden, je kent het welquote:
Jawel! Vanaf dinsdag of zo wordt het weer warmer en zonniger.. je weetzzz het is onze ferkansie & wij hebben eigenlijk nooit te klagen over het weer, waar we dan ook naar toe gaan in mei of septemberquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:03 schreef LieLie het volgende:
Regen!
Het wordt niet echt wat met het nazomeren
niet tutten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kom net onder de douche vandaan, dus eerst opdrogen, haar drogen, aankleden, je kent het wel
Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef AnneX het volgende:
en ik kom wel wel weer eens terug als ik wat vrolijker ben.![]()
Nou gaat de deur van de vaatwasser niet meer dicht !![]()
![]()
De TD raakt overwerkt en wordt er ook niet vrolijk van.
He jakkes! Stress all over the place dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef AnneX het volgende:
![]()
ik heb alle berichten verwijderd maar die waren tot gistermiddag ergens.quote:
Alle vrouwen zijn raarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en ff gauw Braam gekeken![]()
leuk zeg!! vooral dat legerfilmpje is leuk, ontspannen (hoe je overkomt, niet wat je aan het doen was) en spontaan.
en leuke meid! wel stom dat iedereen je wegdrukte na het eerste filmpje. omdat ze hoogtevrees hebben net als jijis dat niet iets wat je dan samen deelt wat goed is
![]()
maffe meisjes
Je mag ook best mopperen hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef AnneX het volgende:
![]()
Ik weet niet of het nog bestaat, maar is de serviesbank een idee? Of kende je die al?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
De postbode had een verrassing vanmiddag, een dekschaal die ik op internet gekocht had. Een puntgave en ongebruikte Royal Albert Lady Hammilton groente schaal met deksel, voor 18 Euro. In Engeland staan ze voor 120 pond te koop.
Nu alleen de eierdopjes nog (niet aan te komen, verschrikkelijk) en mijn pronkservies is compleet.
Heb nu voor 12 personen, thee en koffie servies, kleine, grote borden, soepkommen, soepterrien groot en klein, dekschalen (5 stuks) gebakschaaltjes, bonbonschaaltjes, sandwichtray´s, taartschaal, etc
De hele flikkerse zooi.
Nu alleen nog maar de eidopjes, zoek ik al jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*burp*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door flying-dutchman op 28-08-2010 19:07:31 ]
FFT.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef Aure het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Wie zijn er nu allemaal bij B&G?
Boris, Steer, CF, DE, Tav, Sun und.... ?
wat is een b&Gquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef Aure het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Och heb ik zo vaakquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben een rare knutselaar. Als ik het eerste stuk afheb, moet ik altijd zolang denken hoe ik het verder wil....
Ik ben al in mei begonnen met die nep-gebakjes. Dat lukte boven verwachting en dan zit ik aan te hikken tegen die kersen. Nu zijn de kersen klaar en krijg ik gelukkig zin om te schilderen enzo.quote:
Kandelaar? Van Lady Hammilton? Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog bestaat, maar is de serviesbank een idee? Of kende je die al?
Zoniet, dan heb ik iets om te zoeken op rommelmarkten. Alleen jammer dat ik daar meestal in Frankrijk heen ga.![]()
En gefeliciteerd met je aankoop, da's een mooi kado!
En heb je ook de kandelaar en Beatrix Potter muizen?
Het was een grapje!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kandelaar? Van Lady Hammilton? Nee
En beatrix potter muizen ook niet, kan ik niet zoveel mee.
Oh! Nou! Toe maar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:35 schreef gers het volgende:
ik heb een culinaire ontdekking gedaan![]()
een xxl frikandel van 250 gram
Dat wilde ik niet meteen zeggen......quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:44 schreef flying-dutchman het volgende:
een frikandel culinair noemen
Hooooi!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
SCHREEEEEEEUUUUUUUUWWWWWWWT !!!!!!!!!![]()
35 cmquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! Nou! Toe maar.
Dat was er toch al lang?
ik ga sowieso vanavond nog stappen met de 'baas' mijn partner in crime ^^quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
We moeten maar een feestje maken.
* krakkemieke zet pasteitjes en appeltaart klaar
Welke baas? Degene die je opgejut heeft om mee te doen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik ga sowieso vanavond nog stappen met de 'baas' mijn partner in crime ^^
Hoe kom je hier dan? Op je foon?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:06 schreef Aure het volgende:
Fok doet t opeens niet meer op mn pcstom.
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe kom je hier dan? Op je foon?
Hoi, welkom terug!quote:
neej, mijn maat M (naam zal ik niet noemen, privacy ofzo)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Welke baas? Degene die je opgejut heeft om mee te doen?
Wat? Jij opjutten? Jij bent toch die rustige lieve jongen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
neej, mijn maat M (naam zal ik niet noemen, privacy ofzo)
EN ik ben eigenlijk altijd de jonge die hem opjut
Slim!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
Naja, ik heb bedacht dat ik plakkaatverf voor de gebakjes ga mengen in die sambalcupjs van de chinees. Als ik dan ophoud, kan ik ze afsluiten en droogt het tenminste niet uit.
De ideeen zijn goed, maar het duurt zo verdraaid lang voor ik die ideeen krijg.......quote:
Heb je thijm in huis?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef Aure het volgende:
Ik ben mn longen uit mn lijf aan t hoestenDoet pijjjhijjn
hij is de liefde en rust zelf... hij is zo ontzettend schattig en knuffelbaar...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat? Jij opjutten? Jij bent toch die rustige lieve jongen?
Zo ken ik je!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hij is de liefde en rust zelf... hij is zo ontzettend schattig en knuffelbaar...
maar heeft gewoon zo nu en dan een zetje in de rug nodig
Beide!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:32 schreef krakkemieke het volgende:
Maak een grog met kruidnagel om te drinken voor je gaat slapen. Of nu en straks. Een klein snufje kruidnagel helpt tegen hoesten. En van drank kan je inslapen.
Is het een kriebelhoest, of hoest je slijm op?
En daarom klik ik er niet op!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:39 schreef flying-dutchman het volgende:
zo! en niet zeggen dat het niet in je hoofd blijft zitten
live is life, lalalala
Duderellla + aanhang, Isabeau + aanhang, Memo, Pde Hoog en FFT.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef Aure het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Boris, Steer, CF + aanhang, DE + aanhang, Tav, Sun und.... ?
Wel lief zachtjes he.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en zo nu en dan een enorm grote trap in zijn rug haha
een mini meet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef Aure het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Je bent de enige niet hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:44 schreef z80 het volgende:
[..]
een mini meet?
en geen uitnodiging gehad
Wow he, aardig druk! wasset/isset gezellig?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Duderellla + aanhang, Isabeau + aanhang, Memo, Pde Hoog en FFT.
eerder een megameetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:44 schreef z80 het volgende:
[..]
een mini meet?
en geen uitnodiging gehad
Ik heb er geen probleem mee, laat dat duidelijk zijn.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Er was in april al een stop op gezet anders zou t te druk worden liefjes
owkeyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel lief zachtjes he.Een hernia is geen pretje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemiekegeeft Aure en Braam een pasteitje.
net al een afwas gedaan voordat ik ging koken. Net nog een was opgehangen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef Aure het volgende:
Afwassen ga ik nu maar even doen, tot zo
zeker nog een klein scherm ook?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:06 schreef z80 het volgende:
ik heb maar 1 beeldscherm.
en ben nu bezig op 3 systemen tegelijk.
dus fok zit even in een klein hoekje weg gestopt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:23 schreef flying-dutchman het volgende:
oeh mental image, aure swingend door de keuken de afwas borstel
zo nu en dan als mic gebruikent.
ja dat lijkt me wel leuk om te zien
valt wel mee. 19"quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zeker nog een klein scherm ook?
shit comes always in dumptrucks at the same time
Waarom ga je niet slapenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:32 schreef Aure het volgende:
Ben benieuwd Lie!
Trusten iedereen die gaat slapen
Ik moet nog eventjes wakker blijven
Vriendinnetje+dr zusje blijven bij mij slapen, dus ik moet zo ff naar cs om ze vervolgens naar mijn huis te begeleidenquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Volgende keer bij jou op de kamer
beatstad bedoel je :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:58 schreef Den_Haag het volgende:
Golfer, wie is beter?
En hoe is Ross?
Geef Isa nog eennamens mij
En wat een kloteweer. Niet alle optredens bekeken op parkpop. gewoon te veel regen om leuk te zijn.
beatstad bedoel jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:58 schreef Den_Haag het volgende:
Golfer, wie is beter?
En hoe is Ross?
Geef Isa nog eennamens mij
En wat een kloteweer. Niet alle optredens bekeken op parkpop. gewoon te veel regen om leuk te zijn.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:15 schreef Aure het volgende:
[..]
beatstad bedoel je :p
Ik sta op cs te wachten maar ze zijn er nog niet...
ja ja, moet minder drinkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:15 schreef Aure het volgende:
[..]
beatstad bedoel je :p
Ik sta op cs te wachten maar ze zijn er nog niet...
truequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je geheugen wordt er niet veel jonger op
daar heb je nu achteraf gelijk inquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
maar goed je had dus beter gewoon kunnen meeten dus ipv beatstad
Hoiquote:
met jou welquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar heb je nu achteraf gelijk in
bleef je dan wel slapen?
Ross was beterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
Meesten xzijn intussen vertrokken op Boris en onze 2 logeergasten na.
Boris en Ross hebben de Wii ontdekt en zijn aan het bowlen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:51 schreef Duderella het volgende:
O en nog even verder: Ik vond iedereen zo áárdig! (Jullie zijn allemaal vast loeders stiekem). Alle meiden zijn geweldig, de mannen die in het kielzog meekwamen ook en ik wil even speciale hulde geven aan borisz (die ik sowieso al in mijn hart had gesloten, maar nu zit hij er vastgeklonken in) en aan steer (waarvoor hetzelfde geldt). Gut, als ik toch 20 was...![]()
Peetje weet al dat dit voor hem geldt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjonge jonge, wij / ik hebben het weer gehad vanavond.
Zwagerlief heeft de deur van de vaatwasser gemaakt.
Schoonmama is vandaag 93 geworden ! en er is luidkeels gediscussieerd of de burgemeester nou wel of niet "moet" komen als zij over 2 maanden 65 jaar getrouwd zijn.
Toch maar niet dus.
Hoofdstuk 2 was of de neven en nichten wel/niet worden uitgenodigd. Ook niet.
Ondertussen: de pestos/tapenade rood - groen en zwart op ciabatta.
Voor: garnalencocktail op verzoek van de jarige - paprikasoepje /amuse( had ik nog in de vriezer) -
prei/zalmtaart - erbij tomaatjes uit de oven - groene salade met mozzarella - en tiramisu.
Verder is standaard bij iedere schone verjaardag het zingen van een medley van 12 verjaardagsliedjes.
Als er een buitenstaander bij is , is het vermakelijk want die denkt dat het schluss is en dan wordt de volgende ingezet.
Oh ja, ondertussen stond de keukenklok stil.
Dus de TD moest overwerken !
quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:08 schreef AnneX het volgende:
[..]We hebben over afwezigen niet geroddeld, dat kan ik je beloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjonge jonge, wij / ik hebben het weer gehad vanavond.
Schoonmama is vandaag 93 geworden ! en er is luidkeels gediscussieerd of de burgemeester nou wel of niet "moet" komen als zij over 2 maanden 65 jaar getrouwd zijn.
Toch maar niet dus.
Voor: garnalencocktail op verzoek van de jarige - paprikasoepje /amuse( had ik nog in de vriezer) -
prei/zalmtaart - erbij tomaatjes uit de oven - groene salade met mozzarella - en tiramisu.
Verder is standaard bij iedere schone verjaardag het zingen van een medley van 12 verjaardagsliedjes.
Als er een buitenstaander bij is , is het vermakelijk want die denkt dat het schluss is en dan wordt de volgende ingezet.
En wat heb jij lekker gekookt en goed gezorgd.
De TD verdient een ferkansie hierna.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:08 schreef AnneX het volgende:
[..]Weet je dat er ook een onderdeel van Fok! is dat KLB heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjonge jonge, wij / ik hebben het weer gehad vanavond.
Toch maar niet dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:31 schreef Duderella het volgende:
Zo, wij zijn weer thuis.
Heel gezellig! Ik wil snel weer, want ik heb de helluft gesproken.
Nou laat AnneX dat maar lekker hier doen, dan is ze van ons.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je dat er ook een onderdeel van Fok! is dat KLB heet?
Móet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
We gaan het nog een keer overdoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Net thuis, ontbijtje gemacht en zo lekker slapen![]()
Hi! 7u is ok. ik heb nog niet eens 3 uur bij elkaar lig geslapen. lig nog in bed maar wordt om de 5 min wakker vanwege kokhoestquote:Op zondag 29 augustus 2010 07:01 schreef flying-dutchman het volgende:
Goede morgen
dacht ik ga vroeg naar bed zodat ik wat langer kan slapen. Maar nee hoor na 7 uur slapen was ik wakker (om 11 uur gaan pitten en dus om 6 uur wakker). Tot half 7 blijven liggen, maar toen kreeg ik te veel honger en ben ik maar eruit gegaan. Nu maar Bond aan het kijken. Straks weer naar mijn huisje om te gaan schilderen en vloer boenen
met een klein beetje mazzel kan ik dinsdag al wat dozen overbrengen (heb ik weer ruimte om meer dingen in te gaan pakkenaangezien het hier wat vol staat nu
dat is wel balenquote:Op zondag 29 augustus 2010 07:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hi! 7u is ok. ik heb nog niet eens 3 uur bij elkaar lig geslapen. lig nog in bed maar wordt om de 5 min wakker vanwege kokhoest
wakker worden van je eigen gehoest lijkt me echt niet relaxed. De enige keer dat ik wakker van mijzelf werd was toen ik in de zon in slaap was gevallen en keihard was verbrand. Kon toen niet slapen van de pijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hi! 7u is ok. ik heb nog niet eens 3 uur bij elkaar lig geslapen. lig nog in bed maar wordt om de 5 min wakker vanwege kokhoest
stuiterrrrren wat minder rode stieren drinkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 07:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is wel balenIk heb nog steeds niet geslapen. Eten wel. Ben een beetje hyper geloof ik
bleggg, dat drink ik nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 07:49 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
stuiterrrrren wat minder rode stieren drinken
Meen je dat nou ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je dat er ook een onderdeel van Fok! is dat KLB heet?
Jij was verdikkie eerder thuis dan ikquote:
Ik vermoed dat jullie navigatie verkeersinformatie binnenkrijgtquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:01 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, lekker geslapen allemaal?
Das lang idd zeg, P Onze navigatie leidde ons wel over Amsterdam en Utrecht (terwijl op de heenweg langs Rotterdam dus misschien had hij door dat er ergens oponthoud zou zijn ofzo?)
zie, een kniep'tquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jullie navigatie verkeersinformatie binnenkrijgtDie van mij niet
Ik ben gierig
En lekker geslapen heb ik wel, maar ik ben me goed brak nu en ik heb niet eens gezopen
Werd vanmorgen wakker met een subtiel koppijntje
Hopen dat dat zo overgaat
quote:
je zegt het zelf!quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Wees eens lief
en wil je je adres nog een keertje door PM-en?
Ik heb iets teveel PMs om iets terug te kunnen vinden
Wil niet zeggen dat je het moet beamen hequote:
Frans Landbroodquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
DE, je hebt me trouwens geinspireerdNu wil ik ook brood bakken
Maar ik heb geen zin om het hele broodtopic door te spitten....wat is een goed basisrecept?
Voor volkorenbrood that is
Ja Beatrix (zo noem ik haar, zo klinkt ze een beetje) stelt de route bij gaande weg als er ergens op de route iets is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jullie navigatie verkeersinformatie binnenkrijgtDie van mij niet
Ik ben gierig
En lekker geslapen heb ik wel, maar ik ben me goed brak nu en ik heb niet eens gezopen
Werd vanmorgen wakker met een subtiel koppijntje
Hopen dat dat zo overgaat
quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Frans Landbrood
dit brood is nog nooit mislukt bij mij. Ik heb de laatste keer heb ik een volkoren variant gemaakt dus in het preferment al volkorenmeel gebruikt en bij het definitieve deeg 300 gr volkorenmeel en 200 gr tarwebloem.
Geeft 2 grote of 4 kleinere broodjes maar je kan het goed invriezen he?
Same here, dinsdag wrs weer terug naar hotelgedoequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt goedMorgenmiddag vrij dus dan kan ik fijn nog wat kokkerellen
heb een paar uur geslapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 08:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nog steeds wakker of eindelijk gaan slapen
Want? What happenedquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Same here, dinsdag wrs weer terug naar hotelgedoe
Daar gaan mijn verhuis plannen
Al gelezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:52 schreef LieLie het volgende:
Zo, ik heb mijn best zitten doen op een recensie in het restaurantweek-topic, voor de geïnteresseerden
quote:
lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weekmenu ook weer afNu eerst ontbijten, boodschapjes doen en dan eens lekker een Pancetta-Uiensoepje als lunch maken
die is lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weekmenu ook weer afNu eerst ontbijten, boodschapjes doen en dan eens lekker een Pancetta-Uiensoepje als lunch maken
Wat verbaast me dat nu weer niet dat je dat zegtquote:
Dat dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:07 schreef LieLie het volgende:
Wat hebben jullie het leuk gehad!
Als ik niet zo'n lekker etentje had gehad was ik heel jaloers! Nu maar een klein beetje
Luiaardquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik lig nog in bed, straks zal ik een leuk stukje proberen te schrijven met fotos
Klinkt goed!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Daar gaat het omquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik heb de tuin geschoffeld![]()
Ik kan het alleen niet zo goed, dus je ziet nog steeds grassprietjes overalMaar ik heb m'n best gedaan!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik heb de tuin geschoffeld![]()
Ik kan het alleen niet zo goed, dus je ziet nog steeds grassprietjes overalMaar ik heb m'n best gedaan!
Echt? Pak je hem niet gewoon heel inefficiënt in?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij bent actiever bezig dan ik op dit moment
Ik heb net de vaatwasser voor de vierde keer dit weekend aangezet....En het moet nog een keer
Echt, dat koken
![]()
Zou ook kunnen jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt? Pak je hem niet gewoon heel inefficiënt in?Zelfs na het zevengangendiner wat ik een keer gekookt heb was ik na twee of drie keer klaar
Haha, ik herken het verder wel hoor. Ik ben niet zo'n geweldige huisvrouwquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ook kunnen jaMaar goed...heel veel grote mengkommen en zo. Ik zet die dingen er altijd zo in en dan zit-ie heel snel vol
Plus dat ik wat achterloop met mijn huishoudenEr staat nu ook een wasmachine aan en daar moet ik er nog twee of drie van denk ik
Bij mijn vorige opdracht zitten ze met de handen in het haar ivm ziekte werknemers, moet ik daar even een maand oid invallen. Dus moet ik weer hotel in en dan heb ik bijna geen tijd meerquote:
Ik ben ook heel goed in aanwijzingen geven. Met voorkeur met een biertje in de hand vanaf de bankquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ik herken het verder wel hoor. Ik ben niet zo'n geweldige huisvrouwIk ben nogal wat aanwijzingen van de mr nodig om dingen te doen. ("moeten we niet eens... " - "Oja!")
Die van mij helpt gewoon mee hoor. Die kan helemaal niet zo goed stilzitten op de bankquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed in aanwijzingen geven. Met voorkeur met een biertje in de hand vanaf de bank
Een combinatie van heerlijke klassiekers en zeer foute platen. Dit is het geworden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:43 schreef borisz het volgende:
3FM 90ties week. Wat een ellende om tien nummers te moeten kiezen. Ik kan er wel honderden kiezen.
quote:CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
BRUCE SPRINGSTEEN - HUMAN TOUCH
QUEEN - INNUENDO
L.A. STYLE - JAMES BROWN IS DEAD
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR - DREAMS
2 UNLIMITED - TWILIGHT ZONE
CAPTAIN JACK - CAPTAIN JACK
CROWDED HOUSE - FOUR SEASONS IN ONE DAY
JAMIROQUAI - VIRTUAL INSANITY
PET SHOP BOYS - GO WEST
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nog steeds brak
Zwemmen
Oh Bloes er ligt nog een halve watermeloen in jullie koelkast
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:13 schreef golfer het volgende:
Ook weer wakker.
Logees zitten nu samen in ons bad.
Zeg...ik ben bezig met branden hequote:
Haha, heb je nog wat leuks in de aanbieding?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...ik ben bezig met branden heMaar ik heb megaruimte over op een DVD. Nog voorkeur voor andere series of mag ik los gaan?
Zatquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, heb je nog wat leuks in de aanbieding?
Let niet op die ouwe golfert, gewoon posten wat je wil, hier kan het juistquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:40 schreef AnneX het volgende:
Meen je dat nou ?
Dus ik zit tijdelijk in de verkeerde SC.
Ook al is het cul gerelateerd.
Hoe zit het dan met de reviews van muziek - festival - films en tv programma's hiero?
En anders solly dan.
Fijn, dat jullie vakantie feestje geslaagd was met vage kennissen.
Achteraf begrijp ik wat opmerkingen hier en daar de afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |