Weervrouw Aurequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
Hier drupt t wel geloof ik maar niet echt hard. Ik weet het eigenlijk niet. Er zitten wel druppels op mn raam
quote:
Heldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:16 schreef LieLie het volgende:
Hahahaha, de omroeper op de markt: Ik heb op de buienradar gekeken en het is een klein buitje, daarna blijft het gewoon droog.
Mevrouw van SBS: En dan gaan we nu naar Aure, onze weervrouw. Aure, waait het bij jou ook zo hard?quote:
Naja van de regen in de drup..... ik vond het wel een sterke....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo geen drupHet stortregent hier!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mevrouw van SBS: En dan gaan we nu naar Aure, onze weervrouw. Aure, waait het bij jou ook zo hard?
Aure: Nou, ik weet het niet eigenlijk. M'n haar zit wel een beetje scheef, dus misschien wel.
ik geloof het ook jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Aure het volgende:
Wauw Braam het is je eindelijk weer gelukt!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mevrouw van SBS: En dan gaan we nu naar Aure, onze weervrouw. Aure, waait het bij jou ook zo hard?
Aure: Nou, ik weet het niet eigenlijk. M'n haar zit wel een beetje scheef, dus misschien wel.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:27 schreef LieLie het volgende:
De mr ging even bij z'n ouders lunchen, dus ik weet wel wie het laatste stukje pizza als lunch krijgt
Werkt ontspannendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef RobinOok het volgende:
Hoe kom je zo druk met taarten en gebak?
En komen er nog foto's?
Je hebt de camera de hele dag bij je dus? Dan verwacht ik wel wat foto's van al het gebak en gekokkerel hoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkt ontspannendEn het is gewoon leuk om te doen
En vooral lekker
En ik was eigenlijk niet van plan mijn camera te gaan hanteren, anders dan voor een concertje straks
Maar ik zal het overwegen
Nee. Misschien even via uitzending gemist een keertje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dude, heb jij Braam's tv-optreden eigenlijk wel gezien?
Neeheequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt de camera de hele dag bij je dus? Dan verwacht ik wel wat foto's van al het gebak en gekokkerel hoor!
Nouja, B&G hebben ook een camera!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeheeDie laat ik thuis
Ik heb al genoeg mee te sjouwen
En nu ga ik als de donder aankleden en op de fiets springen anders heb ik zometeen geen plekkie meer bij het hek
Twee boterhammen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef Aure het volgende:
Ik weet niet waar ik zin in heb.. Boterham met tonijn.. Of boterham met ham en kaas..
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s4_a5.xmlquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee. Misschien even via uitzending gemist een keertje.
bij LieLie was net bedachtquote:
Ja, zo ongeveer wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij LieLie was net bedacht(maar dat is toch ook in FC's regio? Of zit ik er nu helemaal naast?)
Dan hoef ik toch niet weer zo'n shitload aan chocomeuk te bakken hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij LieLie was net bedacht(maar dat is toch ook in FC's regio? Of zit ik er nu helemaal naast?)
Vallen nieuwe terrastegels ook onder ontwikkelingshulp?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:47 schreef golfer het volgende:
Volgende keer gaan we aan ontwikkelingshulp doen in het Hoge Noorden.
Was je eigen keus!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet weer zo'n shitload aan chocomeuk te bakken he![]()
Als het bij mij is mag ik tenminste ook komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Meenemen of leggen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vallen nieuwe terrastegels ook onder ontwikkelingshulp?
Yummie. Inpakken en wegwezen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
quiche is klaarhij ruikt heerlijk (al zeg ik t zelf
)
kom net onder de douche vandaan, dus eerst opdrogen, haar drogen, aankleden, je kent het welquote:
Jawel! Vanaf dinsdag of zo wordt het weer warmer en zonniger.. je weetzzz het is onze ferkansie & wij hebben eigenlijk nooit te klagen over het weer, waar we dan ook naar toe gaan in mei of septemberquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:03 schreef LieLie het volgende:
Regen!
Het wordt niet echt wat met het nazomeren
niet tutten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kom net onder de douche vandaan, dus eerst opdrogen, haar drogen, aankleden, je kent het wel
Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef AnneX het volgende:
en ik kom wel wel weer eens terug als ik wat vrolijker ben.![]()
Nou gaat de deur van de vaatwasser niet meer dicht !![]()
![]()
De TD raakt overwerkt en wordt er ook niet vrolijk van.
He jakkes! Stress all over the place dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef AnneX het volgende:
![]()
ik heb alle berichten verwijderd maar die waren tot gistermiddag ergens.quote:
Alle vrouwen zijn raarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en ff gauw Braam gekeken![]()
leuk zeg!! vooral dat legerfilmpje is leuk, ontspannen (hoe je overkomt, niet wat je aan het doen was) en spontaan.
en leuke meid! wel stom dat iedereen je wegdrukte na het eerste filmpje. omdat ze hoogtevrees hebben net als jijis dat niet iets wat je dan samen deelt wat goed is
![]()
maffe meisjes
Je mag ook best mopperen hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef AnneX het volgende:
![]()
Ik weet niet of het nog bestaat, maar is de serviesbank een idee? Of kende je die al?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
De postbode had een verrassing vanmiddag, een dekschaal die ik op internet gekocht had. Een puntgave en ongebruikte Royal Albert Lady Hammilton groente schaal met deksel, voor 18 Euro. In Engeland staan ze voor 120 pond te koop.
Nu alleen de eierdopjes nog (niet aan te komen, verschrikkelijk) en mijn pronkservies is compleet.
Heb nu voor 12 personen, thee en koffie servies, kleine, grote borden, soepkommen, soepterrien groot en klein, dekschalen (5 stuks) gebakschaaltjes, bonbonschaaltjes, sandwichtray´s, taartschaal, etc
De hele flikkerse zooi.
Nu alleen nog maar de eidopjes, zoek ik al jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |