quote:die scene heeft nogal wat indruk op je gemaakt he?
Op woensdag 17 december 2003 00:02 schreef MikeyMo het volgende:
Saai was die film he, de opening was nog wel grappig metd ie wasserette en die scene dat ze zo lekker aan het yoga-e is terwijl ze het over haar poesje heeft maar voor de rest was er eigenlijk geen hol aan
ik moet hem eigenlijk eens hoge kwaliteit smaplen (het geluid he) Kun je nog een gave intro voor een mix cd van maken, of mensen die house produceren kunnen het wel mooi gebruiken voor in een nummer
quote:yup als de search het weer doet
Op woensdag 17 december 2003 00:15 schreef kinky_queen het volgende:
lullen we morgen ff verder in baggerfilm avondje ?
anders is hij zo moeilijk te vinden
quote:om 6.30 doet de search het nog niet
Op woensdag 17 december 2003 00:22 schreef MikeyMo het volgende:[..]
yup als de search het weer doet
anders is hij zo moeilijk te vinden
quote:Thnx!
Op donderdag 18 december 2003 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Baggerfilm avondje
Tieners, - psychopaat met hockeymasker - leuke moorden
Ik ben tevreden ![]()
wel jammer dat er soms flinke plotgaten inzaten.................................
ah, je hebt IX en X al gezien?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:57 schreef Durbin het volgende:
De afgelopen dagen heb ik deel 2,3 en 4 gezien. Nu 5,6 en 8 nog en we zijn compleet.![]()
*jaloers isquote:Op zondag 9 mei 2004 20:08 schreef AntiChrist het volgende:
Oeee vandaag ben ik op de foto geweest met Freddy en Jason (de jason uit freddy VS jason that is).. echt relaxt ik heb ook nog wat dvd's en foto's laten signeren
verder heeft vriend Ash de Q&A met freddy en jason volledig opgenomen (60 minuten) met zn DV cam
Ja. IX vond ik erg slecht, maar bij X heb ik me kostelijk vermaakt.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah, je hebt IX en X al gezien?
Yup..quote:Op zondag 9 mei 2004 07:39 schreef MikeyMo het volgende:
en freddy vs Jason?
niet aanvallend bedoelt ofzo, maar ik vind het promo materiaal wat uiteindelijk gebruikt is zoooo slecht, de DVD hoes de posters etc...quote:Op zondag 9 mei 2004 21:47 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ja. IX vond ik erg slecht, maar bij X heb ik me kostelijk vermaakt.![]()
[..]
Yup..Naar deze heb ik erg lang uitgekeken en uiteindelijk (erg toepasselijk) gekeken tijdens Halloween vorig jaar. De filmposter hangt in volle glorie in de huiskamer.
![]()
Da's toch wel aanvallend en geheel terecht?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:03 schreef MikeyMo het volgende:
niet aanvallend bedoelt ofzo...
ja, maar niet aanvallend op de user omdat ik z'n poster "afzeik"quote:Op zondag 9 mei 2004 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Da's toch wel aanvallend en geheel terecht?
Ik heb die lelijke tekening met die 2 hoofden.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar niet aanvallend op de user omdat ik z'n poster "afzeik"
wellicht dat in het 1e F vs J topic nog artwork staat wat in den beginne werd gebruikt... dat spul was fingerlickin' good
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |