Nee hoor, dit was haar laatste blog:quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:56 schreef ZwangerPetro het volgende:
Zoals ik van de week al schreef,heb ik een van mijn dekbedovertrekken geverfd.En ik kan vertellen dat hij mooi is geworden.Ik heb zelf geen waslijn buiten,dus mocht ik hem even bij de buuf over de lijn hangen om te drogen.De buuf vroeg of ik een bakje wilde en toen kwam het gesprek over zuinigheid.Ik vertelde dat ik best wel zuinig ben,en zij moest lachen. "Ja dat dacht ik wel".Als je,je dekbedovertrekken gaat verven.
Zo vertelde ik ook van mijn boodschapbriefje. Het is namelijk zo dat in het plaatsje waar ik woon alle winkels aanwezig zijn.Van de Dirk tot AH en de Aldie heeft wel drie vestegingen in ons plaatsje.Ik vouw s,maandag altijd een A viertje in vieren en daar schrijf ik per winkel de boodschappen op die ik verplan ben om te kopen. Als ik uit mijn werk kom na een vroege dienst rijd ik eerst langs de C1000.De volgende dag is Appie aan de beurt,en zo ga ik vaak het lijtje af. En haal de buit binnen.En meestal blijf ik onder de vijftig Euro. En daar is ook wasmiddel bij ingerekend.
De buuf keek mij met de mond open aan. Zij is allen en heeft aan deze vijftig Euro niet genoeg. Maar zij was van plan om nu ook maar eens mijn voorbeeld te gaan volgen.
Dus wie weet gaat ze ook nog een blog openen:-0).
Topics waarin hij wordt onthuld zijn verwijderd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben op zoek naar die Emimichtopics. Staan die nog online?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef banapples het volgende:
Ook deze is dicht met Ria als winnaar.
Halve finale's komen er bijna aan...
Daarom was ik ook niet echt blij dat hij door gaatquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben op zoek naar die Emimichtopics. Staan die nog online?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |