Haar pc was 3 weken weg voor groot ondehoud.quote:Zo daar ben ik weer.
ja ik ben een poosje niet op internet geweest. Mijn PC was vastgelopen,dus moest voor groot ondehoud. Nu wil het dat een vriendje van mijn dochter hier voor geleerd heeft,en mijn PC mocht bij hem logeren.Wel drie weken lang.:-0( Ik kan u wel vertellen dat Ria afkick verschijnselen kreeg:-0.Ik zit toch meer achter de PC dan goed voor mij is. Wel heb ik in die drie weken verschillende boeken gelezen.En daar kwam ik de laatste tijd weinig aan toe.Ja je kunt je tijd maar een keer besteden he. En zoals velen van jullie met mij, weet je dat er veel tijd in gaat zitten.
ik had tegen dat vriendje gezegd dat ik er geen haast bij had, ik bedoelde het hoeft niet morgen klaar, "duurde het gewoon drie weken".Maar goed hij doet het weer, en als ik hem naar een PC zaak had gebracht was ik vast honderden Eurootjes kwijt geweest. En nu was ik voor een schappelijk bedragje klaar. Dus ik mag niet klagen.
En meteen een nieuwe blog, met prachtige spelfouten die mijn nichtje van 4 nog niet eens maakt.quote:Dekbedovertreke verfen
Een poosje geleden las ik op een blog,(ik weet niet meer welke) over het verven van kleding.Zo kwam ik op het idee om mijn oude dekbedovertrek te verven. Jaren geleden heb ik deze eens gekocht en ze waren roze met bloemetjes.Ik was er toen helemaal gek van Het stond zo mooi in mijn toenmalige slaapkamer.Maar op een gegeven moment hebben we een ander behangetje en vloerbeddeking genomen, en toen bleven de overtrekken in de kast liggen.Niet omdat ze niet mooi meer waren maar het stond echt niet meer. En om ze zomaar weg te doen ben ik toch te zuinig voor.Gisteren dacht waarom koop ik niet zo,n pake verf? en doe een poging.Ik heb niks te verliezen,want nu liggen ze toch maar in de kast.Vanmorgen de stoute schoenen aangetronken en verf gehaald.Goed de verpakking gelezen en nu draait mijn machiene op volle toeren. Af en toe kijk ik even door het raampje of het nog wel goed gaat.:-0) En ja hoor mijn dekbedovertrek word nu mooi donkerrood.
En zo heb ik voor 9 euroootjes een nieuwe overtrek.Als het goed bevalt ga ik volgende week een andere overtrek proberen.
quote:woensdag 18 augustus 2010
Zwak ,ziek en misselijk
Ja vooral misselijk. Ik heb de hele nacht op gelopen. Misselijk en veel naar het toilet. Dus vanmorgen mij ziek gemeld. Wat ik altijd heel vervelend vind,omdat je collega dan op zoek moet voor vervanging en als dat niet lukt, zij er echt alleen voor staat. En als je zeven mensen allen moet doen ,is echt een hele klus. Dus ik hoop maar dat zij iemand krijgen kon.
Ik ben vanmorgen dus weer mijn bedje in gedoken en daarna wonderlijk goed geslapen.
Ik moet het weekende pas weer werken dus ik hoop dat ik dan genoeg opgeknapt ben.
Mijn darmen geven een geluid alsof er een heel leger in aan het werk is.Dus vandag houd ik het maar bij een kopje thee en een droog bischuitje.
Morgen is alles vast anders.
wat je zegt ben jezelfquote:
quote:Hoi Ria.
Gelukkig, je leeft nog. We (de mensen op de Fox-website) dachten dat je was overleden, maar je bend weer in het land. Hier heb je een link waar je gecondoleerd werd: Gewoon Ria is dood
Vriendelijke Groetjes van Falco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |