Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:45 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!
Je zal maar jarig zijn vandaag![]()
![]()
GEFELICITEEEEEEEEERD Enfermerelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:45 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!
![]()
Bianca is hier om 11 uur, dus ik zwengel msn wel aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, doen wij zometeen even voedsel-overleg op msn?
Ik zie daar geen gequote Alfarijders hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
leer eens rekenen blondje
[..]
[..]
en nog een die geen smaak heeft
Van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:45 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!
![]()
Veel plezier bij Bipsontspanning vandaagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bianca is hier om 11 uur, dus ik zwengel msn wel aan
Goedemorgen lieverdjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:17 schreef DaMart het volgende:
O en goedemorgen.
Te laat gaan slapen is kut, want nu heb ik barstende koppijn.
Dankjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel plezier bij Bipsontspanning vandaag.
gefeliciteerd Enfermerel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:45 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverdje![]()
Kusje op je hoofd!
Dank... ik gooi er zo wel even wat Paracetamol inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jij succes met je hoofd
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:58 schreef Enfermera het volgende:
Thaaaanks allemaal!!![]()
Oké, hier dan een stukje taart voor jullie.
[ afbeelding ]
Guten Morgen Liebchenquote:
Morgen liebchenquote:
Succes meisje!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik gaan naar opa en oma, kusjes uitdelen voordat ze voor maanden verdwijnen...![]()
![]()
Ohjeequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:17 schreef DaMart het volgende:
O en goedemorgen.
Te laat gaan slapen is kut, want nu heb ik barstende koppijn.
Senk joeee!quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
taart
en natuurlijk gefeliciteerd
Volgens mij begint die nu een beetje te werken. Maar ik wacht altijd tot na mijn ontbijt met paracetamol, dan werkt het vaak beter dan op een lege maagquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:45 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!
![]()
Oké, mooiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij begint die nu een beetje te werken. Maar ik wacht altijd tot na mijn ontbijt met paracetamol, dan werkt het vaak beter dan op een lege maag.
Thaaanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |