Gezellig, prima, lekker poffertjes eten met dit gezelschap.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:48 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het ziet, dan poep je bakstenen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mensen worden beoordeeld op de kleur van hun jasje
Er wordt focking geld gestolen uit mijn oma's tasje
Ik niet hoor pat, ik ga zo liggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:43 schreef Patje1987 het volgende:
Jongens jullie zijn sloom en inaccuraat, jullie mogen de volgende lapo tot jullie nemen.
Ik ga niet slapenquote:
ik ben niet jarig heur whehehehequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Fijne verjaardag nog, groetjens!
De zus van Thijs Bosma?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verkracht mijn kinderen, vermoord mijn ouders, ik zal even huilen en harder terugkomen dan ooit tevoren. Maar oma's dissen doe je niet.
Leuken dingen geschreven?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:46 schreef Henkie94 het volgende:
* Henkie94 was aan het programmeren
HOI SCHATJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:
OMG lig je nog nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:46 schreef Henkie94 het volgende:
* Henkie94 was aan het programmeren
HOI SCHATJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DANKJEquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:47 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
OMG lig je nog niet
Speciaal voor jou![]()
[ link | afbeelding ]
Ouiquote:
Ik wil er ook één, ik ben jarig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:47 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
OMG lig je nog niet
Speciaal voor jou![]()
[ link | afbeelding ]
ZOMGWUTquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:51 schreef Floxcie het volgende:
Gedichten zijn geen plichten, dus ik doe het met je nichten.
Ik weet niet ik voel me leeg en verdrietig, deze mensen hebben deze gedichten niet alleen voor zichzelf geschreven, maar ook voor anderen zodat zij er kracht uit kunnen halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:51 schreef Henkie94 het volgende:
What's up with the poems all of a fucking sudden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |