SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:49 schreef zomer86 het volgende:
Spoiler
Vito is het enigste karakter waar je mee speelt.
Faler.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:55 schreef CecilBDemented het volgende:
1 schijt game!!! waardeloos, overheipte tering bende!!
rotzooi!!
Dat heb je alleen met de illegale versie, sukkelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef LoggedIn het volgende:
Leuk spel zegRaak je ergens in t eerste chapter gewond, vervolgens begin je alles wat daarna komt met 1 pixel health.. Alsof je zo die gast aankan die dat meisje lastig valt
En dan ga je dood, en that's it. De camera blijft gewoon toekijken hoe die gozer een beetje in de lucht staat te meppen
Volgens mij is Mafia II niet zo goed als deel I
PC ook. Alleen valt, overall, de gameplay me toch tegen omdat je vrijheid nogal beperkt is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:23 schreef wolferl het volgende:
Qua graphics is Mafia II toch mooier dan GTA4.
Althans de PS3 versie.
Mja, het is toch een beetje kromme vergelijking. GTA 4 is vooral cell shaded terwijl Mafia 2 meer een filmische sfeer neerzet. Het ligt er maar net aan welke stijl je beter bevalt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik vind de grpahics dus niet beter dan GTA IV, op sommige punten misschien, maar over het algemeen niet.
Helemaal mee eens.quote:En technisch is GTA toch echt beter wat betreft het ragdoll systeem en andere zaken.
Mafia II moet het vooral hebben van het cinematografische en dat dat doet het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Niet echt mee eens, heb je het ragdoll systeem echt goed bekeken? Zit echt wel dik in orde hoor, schiet met een magum in iemand z'n hoofd en hij vliegt erg realistisch achterover, precies wat je zou verwachten bij een wapen met zo'n kaliber. Zelfde geld voor andere wapens. Geen vage glitches ook als mannetjes op de grond liggen (trillende armen en benen en andere vage shit)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik vind de grpahics dus niet beter dan GTA IV, op sommige punten misschien, maar over het algemeen niet.
En technisch is GTA toch echt beter wat betreft het ragdoll systeem en andere zaken.
Mafia II moet het vooral hebben van het cinematografische en dat dat doet het prima.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:49 schreef Koopsie het volgende:
Ik kon hem niet laten liggen![]()
er zitten verder leuke details in het spelDat is natuurlijk ontzettend scripted, niet iets dat normaal in de stad gebeurt als je rondloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt het nog niet minder leuk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:54 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ontzettend scripted, niet iets dat normaal in de stad gebeurt als je rondloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Dankquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:53 schreef bascross het volgende:
Alle playboys:
http://www.gamesradar.com(...)20100825181528720026
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:49 schreef Koopsie het volgende:
Ik kon hem niet laten liggen![]()
er zitten verder leuke details in het spelHet is leuker als je in het gebouw van je moeder komt met die kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Dit nummer trouwens
[ Bericht 20% gewijzigd door Roflpantoffel op 28-08-2010 17:16:51 ]
Nog een link, eventueel.. kruisjes erachter laten de locatie zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:53 schreef bascross het volgende:
Alle playboys:
Heb je toch geen last van? Slaat gewoon automatisch op terwijl je gewoon door kan spelen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:43 schreef Ame_thyst het volgende:
okey die autosaves beginnen nu wel fucking irritant te worden
Nja zou wat vaker mogen, paar keer mijzelf dood gereden tegen een paal na 5minuten rijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Heb je toch geen last van? Slaat gewoon automatisch op terwijl je gewoon door kan spelen...
Weet niet hoeveel DLC's er nog komen.. en verder hoop ik dat Mafia 3 in hetzelfde tijdperk afspeelt, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nja zou wat vaker mogen, paar keer mijzelf dood gereden tegen een paal na 5minuten rijden![]()
Hier ook uitgespeeld, dat wordt weer 6 jaar wachten
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Spoiler:
Enigste is geen woord.
jij hebt de cracked versie, de normale heeft dat nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef LoggedIn het volgende:
Leuk spel zegRaak je ergens in t eerste chapter gewond, vervolgens begin je alles wat daarna komt met 1 pixel health.. Alsof je zo die gast aankan die dat meisje lastig valt
En dan ga je dood, en that's it. De camera blijft gewoon toekijken hoe die gozer een beetje in de lucht staat te meppen
Volgens mij is Mafia II niet zo goed als deel I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door WSquater op 28-08-2010 20:31:36 ]
Omdat je Mafia gedownload hebt, je gebruikt de verkeerde crackquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:33 schreef Berend. het volgende:
Vraagje: Ik ben dus net begonnen enzo. Maar me health is zoo onwijs laag, als ik wat eet daalt hij weer. Hij staat op echt 1balkje rood. 1x tegen een auto = dood. Hoe kan dit?
Oh hahah, fail :p. Ik dacht eerst, zal wel erbij horen. Maar toen duurde het me te lang..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat je Mafia gedownload hebt, je gebruikt de verkeerde crack
ga het spel kopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:35 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oh hahah, fail :p. Ik dacht eerst, zal wel erbij horen. Maar toen duurde het me te lang..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:44 schreef WSquater het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat ik niet als enige vastzit bij het laadscherm na een scene in hoofdstuk 14. Balen zeg.
pc xbox ps3? Echt nog nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:06 schreef NatteBever het volgende:
Mega veel bugs...val echt 3x per 10 minuten door de grond als ik in een auto zit..kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Prutsgame
Binnen 2 weken ruilen bij de MediaMarkt....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Ben toch wel blij eigenlijk dat ik hem niet gelijk gekocht had..Maar goed veel mensen zullen het waarschijnlijk met mij oneens zijn of verkopen het gewoon door.
Op de XBOX anders nog géén 1 bug tegen gekomenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:06 schreef NatteBever het volgende:
Mega veel bugs...val echt 3x per 10 minuten door de grond als ik in een auto zit..kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Prutsgame
Niet als de cellofaan is verbroken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:43 schreef Frishe het volgende:
[..]
Binnen 2 weken ruilen bij de MediaMarkt....
In Maastricht is dat helemaal geen probleem. Mits er geen krassen en dergelijke opzitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet als de cellofaan is verbroken.
Ja, was er inmiddels al achter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:06 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Je moet chapter 14 opnieuw opstarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel prima en leuke game!![]()
Ik heb heel kleine dingetjes gezien:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Op de XBOX anders nog géén 1 bug tegen gekomen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef WSquater het volgende:
Oke, even help. Ik blijf haken op een stuk.Daar bleef die bij mij ook hangen, gewoon spel opnieuw opstarten en er opnieuw heen rijden. Toen deed die het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
10 jaar geledenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:50 schreef Nuchterheid het volgende:
Chapter 14Degene die Mafia 1 gespeeld hebben weten denk ik wel wat ik bedoel.
Ik probeerde een auto in een garage te zetten maar er stond ook een vrachtwagen voor de garagequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:06 schreef NatteBever het volgende:
PS3quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nergens last van? of spelen jullie met verkeerd gecrackte games? of pc's die het spel niet aankunnen?
vaag. en toevallig al andere ps3 gebruikers gesproken met mafia 2 die het probleem ook hebben?quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:53 schreef bascross het volgende:
Alle playboys:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:36 schreef wolferl het volgende:Dat is een pittige ja, goed dekking zoeken en ren naar de anderkant van de hangar, tegenover de ingang. Dan rennen de mobs van de trap en kan je ze 1 voor 1 afknallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Catch_me het volgende:
jongens als ik in chapter 2 kom dan heb ik 1 streepje leven en ik ga steeds dood :s
Je moet ook in chapter 1 eerst die dikke neukenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Catch_me het volgende:
jongens als ik in chapter 2 kom dan heb ik 1 streepje leven en ik ga steeds dood :s
Lees is een paar post naar boven of wat vorige pagina's daar staat meerdere malen de oplossing..quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Catch_me het volgende:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2010 15:17:05 ]
pauper alertquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Catch_me het volgende:
Verkeerde crack..quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Catch_me het volgende:
Jezusquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Catch_me het volgende:
30*quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Hoogheid het volgende:
Ik heb de game uitgespeeld en vond het echt de besparing van 50 euro waard.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Catch_me het volgende:
Nu weten we het wel hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:20 schreef Catch_me het volgende:
Oke zit onderhand al in chapter 7 met de V3 crack fix, werkt prima dus!
Wel een kort spel, gelukkig heeft het me geen geld gekost :
Het is algemeen bekend dat mensen die betalen voor een game meer genoegdoening hebben dan mensen die het illegaal downloaden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef Hoogheid het volgende:
Ben jij blij dat je er een paar tientjes voor hebt neergeteld? Voel je je dan beter, of beleef je er meer plezier aan? Denk het niet
Het lijkt me hoogstens de moeite waard als je gebruik kunt maken van extra content en mogelijkheden om online te spelen bijvoorbeeld. Of trek je Mafia 2 over een maand nog een keer uit de kast om de hele single player opnieuw te doen, puur omdat het je genoegdoening oplevert?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat mensen die betalen voor een game meer genoegdoening hebben dan mensen die het illegaal downloaden.
Je moet auto's persen, dat kan bovenin de map bij B.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef poiuytr het volgende:
Ik zit ongeveer in Chapter 8 nu alleen heb ik niet genoeg geld om Eddie 2000 dollar te doen, hoe kan ik eigenlijk geld verdienen? Heb al geprobeerd om auto's te verkopen maar niemand heeft wat. Of zal ik nog zo'n hotrod moeten verkopen om Eddie af te kunnen betalen?
Net met een auto naar B toe gereden, staat die pers ergens op het terrein?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet auto's persen, dat kan bovenin de map bij B.![]()
Als je een stuk of 3 auto's erin propt dan heb je het geld.
Singleplayer speel ik meestal maar 1x (en daarna meestal gewoon een beetje lopen klooten zoals in GTA IV - bij Mafia 2 kan dat wel, maar dan alleen via een omweg helaas).quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het lijkt me hoogstens de moeite waard als je gebruik kunt maken van extra content en mogelijkheden om online te spelen bijvoorbeeld. Of trek je Mafia 2 over een maand nog een keer uit de kast om de hele single player opnieuw te doen, puur omdat het je genoegdoening oplevert?![]()
Naast het huis. De auto erin rijden en het trappetje op de perser aanzetten/quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:18 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Net met een auto naar B toe gereden, staat die pers ergens op het terrein?
Ik denk dat ik single player over een paar maanden nog wel een keer ga doen ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het lijkt me hoogstens de moeite waard als je gebruik kunt maken van extra content en mogelijkheden om online te spelen bijvoorbeeld. Of trek je Mafia 2 over een maand nog een keer uit de kast om de hele single player opnieuw te doen, puur omdat het je genoegdoening oplevert?![]()
Heb daar ook idioot lang over moeten doen. Inplaats dat ze ff een checkpoint doen als je inquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef wolferl het volgende:
Ik kom maar niet voorbij die een na laatste chapter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
er is een freeride mod.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:53 schreef Mr.DD het volgende:
Uitgespeeld, was wel echt een exact kopie van deel 1, maar dan iets mooier.
Mis ook de extreme freeride
Bron? En gratis mag ik hopen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
DLC voor de 360 komt dus dinsdag.
Ik bedoel Mafia 1, extreme freeride. Had je heeeele rare missies die dan werden beloond met vage auto's.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:38 schreef bohgek het volgende:
[..]
er is een freeride mod.
goed googlen en dan vind je em.
*zucht*quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:38 schreef bohgek het volgende:
[..]
er is een freeride mod.
goed googlen en dan vind je em.
De [ Crazy Horse ] auto!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik bedoel Mafia 1, extreme freeride. Had je heeeele rare missies die dan werden beloond met vage auto's.
Favo auto daaruit: Soort van Hot Rod die zo hard acceleert dat hij steigert als een paard![]()
Te irritant is dat. Het enige wat bij mij in dat soort situaties werkt is de game helemaal opnieuw opstarten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:20 schreef bascross het volgende:
Godverdomme, ik kan in Chapter 14 niet met die kut Mike praten.Op één of andere manier wil het niet.
Dat wil ook niet. Het werkt gewoon niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Te irritant is dat. Het enige wat bij mij in dat soort situaties werkt is de game helemaal opnieuw opstarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:09 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat wil ook niet. Het werkt gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:12 schreef WSquater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had ik later ook door ja. Ik dacht dat je met die gast moest praten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil je met hem praten dan? Pleur je wagens gewoon in die crusher.
Bedankt Hans.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef bascross het volgende:
[..]Hehe, heb ik ook ff mee lopen pielen idd. Dacht juist dat die crusher je geld kostte, maar bleek andersom te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat had ik later ook door ja. Ik dacht dat je met die gast moest praten.
Soundtrack is inderdaad geweldig. Mijn favo zender is Empire Central met klassiekers als All I have to do is dream, Donna en That'll be the day al klopt het volgens mij niet helemaal met de tijdsgeest. Sommige nummers kwamen in realiteit iets later uit dan het jaartal welke zich in de game afspeelt maar dat maakt ook niet veel uit omdat ze bijdragen aan de jaren 50 sfeer. Hadden ze trouwens überhaupt wel autoradio's in de tijd?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die soundtrack is toch echt wel tof in dat spel, wordt toch tijd om die ook even op te speuren. Het is net GTA, op een gegeven wordt je kop zo gehersenspoeld door die muziek dat je het leuk gaat vinden. En dan zit je met alle radiostations op je computer als muziek..
Iddquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die soundtrack is toch echt wel tof in dat spel, wordt toch tijd om die ook even op te speuren. Het is net GTA, op een gegeven wordt je kop zo gehersenspoeld door die muziek dat je het leuk gaat vinden. En dan zit je met alle radiostations op je computer als muziek..
DLC kan je los spelen van het gewone verhaal. Je krijgt dan in het menu:quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Soundtrack is inderdaad geweldig. Mijn favo zender is Empire Central met klassiekers als All I have to do is dream, Donna en That'll be the day al klopt het volgens mij niet helemaal met de tijdsgeest. Sommige nummers kwamen in realiteit iets later uit dan het jaartal welke zich in de game afspeelt maar dat maakt ook niet veel uit omdat ze bijdragen aan de jaren 50 sfeer. Hadden ze trouwens überhaupt wel autoradio's in de tijd?![]()
Heb The Story mode ondertussen bijna uitgespeeld. Op zich vind ik het een aardige game waar ik zeker wel plezier aan beleef maar deel 1 blijft voor mij toch de grote favoriet. Graphics zijn misschien iets beter in Mafia 2 maar de sfeer, het verhaal, de karakters en missies van Mafia 1 zijn onovertroffen. Had eerlijk gezegd toch iets meer verwacht van deel 2 maar desalniettemin leuk om in mijn verzameling te hebben.
Heb uiteraard ook al de Jimmy DLC binnengehaald... ga ik pas spelen als ik The Story mode uitgespeeld heb.
En het wordt nog een hele klus met die Playboys waarvan ik er zeker al een aantal gemist heb en wat te denken van die Wanted posters waar er toch een hele hoop van zijn. Mja, wil toch wel die Platinum Trophy halen.![]()
Is dat zeker?!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
DLC voor de 360 komt dus dinsdag.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Mja al die echte rock-n-roll muziek van Chuck Berry en Little Richard enzo kwam pas in vanaf ongeveer '55, en daarmee ook de greaser-jeugdcultuur, terwijl de game eindigt in 1951. Vind ik wel een van de tofste chapters, tegen al die greasers met hun leren jasjes.
[ Bericht 3% gewijzigd door JohnnyStardust op 30-08-2010 11:36:41 ]
Enquote:August 27, 2010
Author: Elizabeth
Share:
MAFIA II PATCH NOTES
The first Mafia II patch is now live for PS3 and 360 users. Check out the patch notes here:
PS3 AND 360 PATCH NOTES
- Fix of possible endless loading after retry in mission eight
- Fix of endless loading if user picks up a Playboy before the cut scene in mission five is triggered.
- Fix of issue that made user able to be shot through some objects and walls.
- Fix of issue where SFX does not play when browsing through various menus.
- A number of minor cosmetic and localization issues were also addressed with this patch.
quote:Playlist
cd1
01.billy merman - 900 miles [02:29]
02.albert hibbler - after the lights go down low [02:30]
03.louis jordan and his tympany five - ain't that just like [02:50]
a woman (they'll do it every time)
04.dean martin - ain't that a kick in the head_ [02:22]
05.louis jordan and his tympany five - caldonia boogie [02:40]
06.les baxter - auf wiederseh’n, sweetheart [02:49]
07.louis jordan & his tympany five - choo choo ch'boogie [02:41]
08.gatemouth moore - did you ever love a woman [02:47]
09.louis prima - che la luna [02:31]
10.cabell calloway - everybody eats when they come to my [02:44]
house
11.the gaylords - chow mein [02:11]
12.albert hibbler - count every star [02:47]
13.louis jordan and his tympany five - friendship [02:20]
14.frankie laine - jezebel [03:10]
15.peetie wheatstraw - gangster's blues [02:44]
16.louis jordan and his tympany five - g_i_ jive [02:57]
17.sam butera and the witnesses - let the good times roll [02:13]
18.doris day - makin' whoopee! [03:35]
19.lester williams - i can't lose with the stuff i use [02:10]
20.jack mcvea - inflation blues [02:49]
21.rosemary clooney - mambo italiano [02:29]
22.reg owen orchestra - manhattan spiritual [02:42]
23.varetta dillard - mercy mr_ percy [02:46]
24.louis jordan and his tympany five - open the door, [03:00]
richard
25.the ames brothers - my bonnie lassie [02:24]
26.ike carpenter orchestra - pachuko hop [02:12]
27.jim breedlove - my guardian angel [02:50]
28.louis jordan and his tympany five - ration blues [03:06]
29.louis prima - oh marie [02:24]
30.dave appell and the applejacks - ooh, baby, ooh [02:36]
31.harold singer - rock around the clock [02:53]
32.louis jordan and his tympany five - that chick's too [02:22]
young to fry
33.louis prima - pennies from heaven [02:17]
34.dean martin - return to me [02:21]
35.floyd dixon - that'll get it [02:44]
36.antoine domino - the fat man [02:34]
37.billy merman - springtime in monaco [02:38]
38.dean martin - that's amore [03:05]
39.louis jordan and his tympany five - what's the use of [02:55]
getting sober (when you gonna get drunk again)
cd2
01.dinah shore and buddy clark - baby it's cold outside [02:19]
02.louis prima - the closer to the bone [04:10]
03.perez prado - the peanut vendor [02:37]
04.the andrews sisters - boogie woogie bugle boy [02:41]
05.dinah shore - buttons and bows [02:01]
06.louis prima - when you're smiling [03:56]
07.peggy lee - happiness is a thing called joe [04:02]
08.farrell draper - held for questioning [02:21]
09.bing crosby - i haven't time to be a millionaire [02:47]
10.bing crosby - i've got a pocketful of dreams [02:36]
11.edward ellington - it don't mean a thing [03:08]
12.freddy friday - java [01:55]
13.dean martin - let it snow [01:55]
14.bing crosby - pennies from heaven [03:11]
15.kay kyser and his orchestra - praise the lord and pass [02:32]
the ammunition
16.the andrews sisters - rum and coca cola [03:07]
17.benjamin goodman - sing, sing, sing [03:06]
18.the andrews sisters - straighten up and fly right [02:26]
19.the andrews sisters - strip polka [02:46]
20.thomas dorcey - the dipsy doodle [03:08]
21.bing crosby - the pessimistic character [02:28]
22.the andrews sisters - there’ll be a hot time in the town [02:50]
of berlin
23.the andrews sisters - victory polka [02:43]
24.peggy lee - why don’t you do right [02:24]
25.joe venuti and eddie lang - beating the dog [02:38]
26.jean reinhardt - belleville [02:29]
27.benjamin goodman - blue skies [02:50]
28.bing crosby - by the light of the silvery moon [01:27]
29.frank trumbauer and his orchestra - clarinet marmelade [03:10]
30.johnny dodds - come on and stomp stomp stomp [02:54]
31.joe venuti and eddie lang - goin' places [02:57]
32.cliff edwards - good little bad little you [02:40]
33.cabell calloway - happy feet [02:34]
34.frank trumbauer and his orchestra - riverboat shuffle [03:10]
35.joe venuti and eddie lang - stringing the blues [02:49]
36.the ink spots - the best things in life are free [02:31]
37.jean reinhardt - you're driving me crazy [02:51]
38.antoine domino - ain't that a shame [02:23]
39.bo diddley - bo diddley [02:43]
40.john lee hooker - boom boom [02:38]
cd3
01.the coasters - framed [02:43]
02.muddy waters - got my mojo working [02:46]
03.the drifters - honey love [02:22]
04.jalacy hawkins - i put a spell on you [02:25]
05.the five satins - in the still of the night [02:59]
06.richard penniman - keep a-knockin' [02:15]
07.the five keys - ling, ting, tong [02:07]
08.richard penniman - long tall sally [02:07]
09.richard penniman - lucille [02:23]
10.muddy waters - mannish boy [02:54]
11.charles berry - nadine [02:31]
12.charles berry - no particular place to go [02:41]
13.the coasters - one kiss led to another [02:19]
14.jack wilson - rags to riches [02:38]
15.chester burnett - smokestack lightning [03:03]
16.the cadillacs - speedo [02:17]
17.bo diddley - who do you love [02:27]
18.the everly brothers - all i have to do is dream [02:18]
19.danny & the juniors - at the hop [02:36]
20.edward cochran and jerry capehart - c'mon everybody [01:53]
21.duane eddy - cannonball [01:53]
22.ritchie valens - come on, let's go [02:00]
23.the fleetwoods - come softly to me [02:22]
24.ray hamilton - don't let go [02:28]
25.ritchie valens - donna [02:20]
26.duane eddy - forty miles of bad road [02:03]
27.the chantels - maybe [02:34]
28.barrett strong - money (that's what i want) [02:35]
29.duane eddy - movin' n' groovin' [02:01]
30.the chordettes - mr_ sandman [02:22]
31.charles holley - not fade away [02:15]
32.charles holley - rave on [01:47]
33.duane eddy - rebel rouser [02:23]
34.bill haley & his comets - rock around the clock [02:10]
35.the crew-cuts - sh-boom [02:45]
36.rick nelson - stood up [01:50]
37.edward cochran - summertime blues [01:55]
38.sander nelson - teen beat [02:21]
39.the champs - tequila [02:10]
40.charles holley - that'll be the day [02:14]
41.the monotones - the book of love [02:18]
42.franklin lymon - why do fools fall in love [02:17]
43.roy hamilton - you can have her [02:43]
gebruik eens spoilers manquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:01 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Ik vind juist een missie eerder heel erg tof, wanneer je dus door Eddie en Joe thuis wordt opgehaald en samen met hen naar een bordeel gaat. En dat Eddie vervolgens is vergeten dat er nog een lijk in de kofferbak ligt
Ik heb erg gelachen om die missie, stelletje prutsers!
Heb het hele weekend gespeeld maar nog geen vastloper meegemaakt en ja, ik heb een PS3.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Patch is voor sommige al niet nodig :/. Hier is het spel wel 3 x vast gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:01 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]Nooit Goodfellas gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
[..]Idd grappig stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
[..]Beste/grappigste missie OOIT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
een mod ja, http://mafia-empire.com/forum/index.php?topic=25.0quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
wtf? Free ride? BODYGUARD?????????![]()
[..]
Beste/grappigste missie OOIT!
VA_-_Mafia_2_OST-3CD-2010-FRESHquote:
Als ik het dus goed begrijp moet al deze missies in de loop der maanden/jaren nog vrij gegeven worden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet effe zoeken..
Vertaald vanuit het Tjechisch:
http://translate.google.c(...)translate.google.com
Al die missies hebben ze gewoon kunnen extraheren uit de content die bij de game-installatie gedaan is.
Ik hou niet van wachten, zit er nu helemaal inquote:
bron van de freeride, zie mijn post hierboven. Heb nu freeride in mijn mafia menu staan.quote:
Ja pc, daar heb ik geen fuck aanquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
bron van de freeride, zie mijn post hierboven. Heb nu freeride in mijn mafia menu staan.
Denk niet dat dit zo het geval is, je kan ook te snel conclusies trekken. Ik denk eerder dat ze wel bezig waren met bepaalde missies maar die toch hebben moeten cutten..quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoon weer EA strategie wat DICE ook deed, echt laf, veel content locken op DVD en dat als DLC aanbieden, ga toch weg man
Echt misselijkmakend
Volgens de bron is het downloadable content.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Denk niet dat dit zo het geval is, je kan ook te snel conclusies trekken. Ik denk eerder dat ze wel bezig waren met bepaalde missies maar die toch hebben moeten cutten..
Allemaal dingen die weggelaten zijn.quote:00_50_00_0046:Buy newspaper
00_50_00_0047:Game Automat
00_50_00_0048:You learned to open safes.
00_50_00_0103:You killed innocents. Your reputation decreased!
00_50_00_0104:AB to buy.
00_50_00_0227:Pick up stool.
00_50_00_0228:Pick up object.
00_50_00_0235:Pay off ride.
00_50_00_0237:Cough
00_50_00_0239:Place bomb
01_50_00_0292:Search man
00_50_00_0260:Hide under bed.
00_50_00_0261:Hide in cupboard.
00_50_00_0262:Hide behind hinge.
00_50_00_0263:Hide in shower.
00_50_00_0291:Enter the Taxi.
00_50_00_0296:Use Taxi.
00_50_00_0297:Stop here.
00_50_00_0298:Step on the gas!!
00_50_00_0299:Skip ride
00_50_00_0300:Wait here.
00_50_00_0310:Go on toilet.
00_50_00_0311:Leave the Gym.
00_50_00_0327:Buy House.
00_50_00_0334:Open/close roof
00_52_00_0053:Entering Friend Location.
00_52_00_0054:Exiting Friend Location.
00_52_00_0056:Exiting mission location. Get back in 5 seconds.
00_52_00_0057:Exiting mission location. Get back in 4 seconds.
00_52_00_0058:Exiting mission location. Get back in 3 seconds.
00_52_00_0059:Exiting mission location. Get back in 2 seconds.
00_52_00_0060:Exiting mission location. Get back in 1 seconds.
00_51_01_0002:Run the hunter.
00_51_01_0011:Derek has a job for you.
00_51_01_0012:Mike has a job for you.
00_51_01_0013:Charlie has a job for you.
00_51_01_0014:Eddie has a job for you.
00_51_01_0015:Vendetta - Level 1
00_51_01_0016:Enemy
00_51_01_0017:Street race - Level 1
00_51_01_0018:Pad Madness
00_51_01_0019:Immediate mission available.
00_51_01_0020:Immediate mission finished.
00_51_01_0021:Immediate mission rejected.
00_51_01_0022:GOING ON
00_51_01_0023:COMPLETED
00_51_01_0024:FAILED
00_51_01_0025:Hunter - Level 1
00_51_01_0026:Immediate mission failed.
00_51_01_0027:Runner - level 1
00_51_01_0028:Shop destroy - Level 1
00_51_01_0029:Street fight - level 1
00_51_01_0030:Assassination - Level 1
00_51_01_0031:Bodyguard - level 1
00_51_01_0032:Destroy a shop.
00_51_01_0033:Rob a shop.
00_51_01_0034:Kill a shop employee.
00_71_00_0021:Weapon Buy
00_71_00_0022:Cloth Buy
00_71_00_0023:Equipment Buy
00_71_00_0024:Ground Buy
00_71_00_0025:Car Buy
00_71_00_0026:Appliance Buy
00_71_00_0027:Food Buy
Waarom heeft men dat in godsnaam gedaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Allemaal dingen die weggelaten zijn.
Een van de makers heeft al aangegeven niet aan Mafia 3 te willen meewerken. Hij is erg kwaad dat het spel in deze vorm is uitgebracht.
http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=83769
Ja, hij is een beetje een vaag personage i.v.m. Vito maar je leert er mee op te gaan. En je kan er meer in doen... (*kuch* free roam (achtig) *kuch).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:32 schreef DrDentz het volgende:
Die Jimmy is wel een harde pop om mee te spelen.Soort Hitman.
Natuurlijk wel, maar een duidelijke homage.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef bascross het volgende:
[..]
Jij niet blijkbaar. In Goodfellas gaat het anders.
Serieus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:22 schreef SkyChat het volgende:
Niet te geloven deze game, zo'n slechte investering heb ik nog nooit gemaakt.
Dit is dan ook de allerlaatse keer dat ik een product van 2K heb gekocht.
effe serieus..![]()
Niet correct, in de demo kon je dit ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:29 schreef WSquater het volgende:
Niet alles daarvan is weggelaten. Sommige dingen zitten in de DLC (die bij de PS3 gratis meekomt) en sommige andere dingen zijn nu ook al mogelijk.
Wat ik wel miste was kranten kopen ja, dat kon zelfs in de demo
En inderdaad. 1 van de schrijvers van het spel is een petitie gestart. 1 van de schrijvers ondersteunt een petitie: hij wilt dat 2K Games de volledige game released.
http://www.petitionspot.com/petitions/mafia2fullgame
Ok dit maakt me dus kwaad. AL die dingen zijn gewoon weggelaten W T F ?????quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een van de makers heeft al aangegeven niet aan Mafia 3 te willen meewerken. Hij is erg kwaad dat het spel in deze vorm is uitgebracht.
Hoef je niet meteen te scheldenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Serieus?dit is een van de betere games die ik heb gespeeld. Prima verhaal, goede gameplay en weinig bugs. Een fantastische stad & een geweldige soundtrack. Stel je ffs niet zo aan man pisnicht
.
[..]
Niet correct, in de demo kon je dit ook niet.
Bij Bioshock 2 was men ook boos (MP werkte voor geen meter), werd ook amper wat aan gedaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo, d'r is mij toch een rant te vinden over een "incomplete game" op de 2K Forums. Veel mensen spammen topics daarover hetzelfde onderwerp.
De meute is boos.
Wel heel erg kut dat je eigenlijk alleen storymissions kunt doen of een beetje aankutten, al wordt dat ook snel saai...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Stel je ffs niet zo aan man pisnicht.
En hoe is dat relevant met Mafia 2quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Boooohhhhh straks één van de nieuwste videokaarten binnen voor maar 201 eurie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Overigens vind ik het als nog een toffe game hoor. Al had hij gewoon véél beter kunnen zijn en komt hij in deze staat niet eens een beetje in de buurt van zijn legendarische voorganger.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bril_idioot op 31-08-2010 13:14:39 ]Kattentrapper...
Op de PC spelenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En hoe is dat relevant met Mafia 2?
No offence maar ik zie je de afgelopen 3 topics alleen maar posts als dit inkloppen (niet letterlijk, geen zin op te gaan copy pasten )
"Zal ik het kopen?"
"Ja ik ga denk Mafia 2 kopen"
"hmm reviews zijn niet zo positief ik ga het denk toch maar niet kopen"
"Demo was cool ik ga het denk wel kopen"
"Tjoh blij dat ik Mafia 2 niet gekocht heb zegt, valt zwaar tegen"
Nee hoor maar je kan ook overdrijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het ligt gevoelig he als iemand van een andere mening is toegedaan.
In de (PS3) demo kon je dit zeker wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Serieus?dit is een van de betere games die ik heb gespeeld. Prima verhaal, goede gameplay en weinig bugs. Een fantastische stad & een geweldige soundtrack. Stel je ffs niet zo aan man pisnicht
.
[..]
Niet correct, in de demo kon je dit ook niet.
Nee. Er staan vrij veel spoilers in dit topic imo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef julian6 het volgende:
Kan ik dit topic van pag. 1 t/m 9 veilig doorlezen zonder idioten die het weer verknallen met spoilers ed?
En als er wel politie langsrijdt op het moment van de overal, gewoon de politie neerknallen, een pak of shirt stelen (die je dan automatisch aan) en je bent weer van ze afquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:
Inderdaad, het is ook gewoon TE makkelijk om een winkel te overvallen. Ik koop eigenlijk helemaal niets, ik knal wat lui overhoop en jat alle ammo of een nieuwe outfit. Zolang je van te voren even kijkt of er geen politie in de buurt is kun je zo weg rijden...
Waar je ook voor moet betalen blijkt nu. Goed bezig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:08 schreef ROFLOL het volgende:
Vond het verhaal echt nice, net uitgespeeld. Maar het einde geeft me echt een dikke zure nasmaak. Wat is dit voor een gare einde? Zal me niks verbazen als ze met DLC komen aanzetten.
Volgende werk pasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:13 schreef ROFLOL het volgende:
Titled Jimmy’s Vendetta, the content adds 30 new missions and follows Jimmy, a hitman from the look of it, as he travels about. Killing people. It’s out on September 7 for both 360 and PS3 at $9.99/800 MSP.
VG247
![]()
![]()
Zo 30 missies is niet mis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgende werk pas. Nja dan kan ik alle wanted posters wel hebben
Kijk maar naar de achievements.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef Ame_thyst het volgende:
10¤ vind ik ook wel meevallen, wil wel eerst weten wat die 30 missies inhouden, neem aan dat ze niet dezelfde kwaliteit zijn als die nu al in de game zitten.
SPOILER: cutscene aan het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:04 schreef Rossdale het volgende:
Ennnnn uitgespeeldSPOILER: cutscene aan het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:04 schreef Rossdale het volgende:
Ennnnn uitgespeeldDe eerste DLC speel je in iedergeval als Jimmy en niet als Vito, ben benieuwd of ze nog met deze verhaal lijn verder gaan.SPOILER: cutscene aan het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
10 euro vind je wel meevallen? Je hebt al 50 euro voor een halve game betaald!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef Ame_thyst het volgende:
10¤ vind ik ook wel meevallen, wil wel eerst weten wat die 30 missies inhouden, neem aan dat ze niet dezelfde kwaliteit zijn als die nu al in de game zitten.
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
Het wordt ¤ 7.99 / $ 9.99 las ik
Ik vond het einde zo slecht niet trouwens.
"Heb het een open einde, heb het een open einde?" - Jiskefetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Voor een open einde (dus DLC cliffhanger) is het een prima einde.
Maar voor een gesloten einde (dus het niets met een komende DLC te maken heeft) is het een pleuris einde.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"Heb het een open einde, heb het een open einde?" - Jiskefet
Nja ik heb hem voor 30¤ gehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:27 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
10 euro vind je wel meevallen? Je hebt al 50 euro voor een halve game betaald!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nja ik heb hem voor 30¤ gehaald.
10¤ vind ik wel meevallen voor 30 missies, wil daarmee niet zeggen dat 2k ons niet belazerd heeft maar DLC is nu eenmaal de trend tegenwoordig.
Begon allemaal met Oblivion (4¤ voor een paard met armor) en nu doet vrijwel elke uitgever het. EA met BF, Bioware met Mass Effect etc.
Als gamer heb je nu 3 opties.
1- je koopt het spel bij de release, vind je het een vet spel koop je ook de DLC.
2- je download alles
3- je koopt over 2 jaar de GOTY editie met alle DLC erbij.
Nog eens het einde van mafia 1 opgezochtDat filmpje bevestigt weer hoe matig het verhaal van Mafia 2 is. Het is een leuk spel, prima missies, goede gameplay, maar het komt niet in de buurt van Mafia 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
30 missies? Aight ik ben wel down. Zo duur is het niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:13 schreef ROFLOL het volgende:
Titled Jimmy’s Vendetta, the content adds 30 new missions and follows Jimmy, a hitman from the look of it, as he travels about. Killing people. It’s out on September 7 for both 360 and PS3 at $9.99/800 MSP.
VG247
![]()
![]()
wat een kerel ben je ook hequote:Op woensdag 1 september 2010 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand die zijn exemplaar (360) te koop zet? 20 euro geboden. En geen euro meer.
jij wilt echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten..quote:Op woensdag 1 september 2010 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand die zijn exemplaar (360) te koop zet? 20 euro geboden. En geen euro meer.
Die jongen heeft gewoon niet zoveel geld, omdat die geen tijd heeft om te werken.. want hij loopt de hele dag te trollen op internetquote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef rubje het volgende:
[..]
jij wilt echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten..
Volgens mij gewoon voor 20 euro hoor. Of ik snap het weer eens neit, dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef rubje het volgende:
[..]
Ja, en soms ook als je door rood licht rijdt (maar dat negeren ze wel vaker). Je hoort dan wel is commentaar van iemand of je haast hebt ofzoquote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Politie vind ik juist 1 van de goede dingen aan dit spel. Lekker uitdagend. Ze houden je zelfs aan als je te hard rijdt.
Waarom zou ik meer gaan neertellen voor een spel wat half baked is?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het werk hoor, tokkie. Zou jij ook eens moeten doen in plaats van de hele dag de postgeschiedenis van iedere user die kwaad bloed bij je heeft gezet steeds te achtervolgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:50 schreef Xblister het volgende:
[..]
Die jongen heeft gewoon niet zoveel geld, omdat die geen tijd heeft om te werken.. want hij loopt de hele dag te trollen op internet
Dat is niet eens je eigen mening manquote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik meer gaan neertellen voor een spel wat half baked is?
Toch hebben ze me nog niet vaak achterna gezeten toen ik door het rode licht knalde. Ook voor het te snel rijden heb ik maar 1 prent gehad, doordat ik uit mezelf stopte om te kijken hoe dat werkt.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, en soms ook als je door rood licht rijdt (maar dat negeren ze wel vaker). Je hoort dan wel is commentaar van iemand of je haast hebt ofzo
Ik vind hoe ze het in Mafia 2 hebben gedaan veel beter. Ik vind Mafia 2 trouwens niet echt een slechte game hoor. Ik vind het alleen belachelijk dat ze alle functies die er oorspronkelijk bij zaten, nu via betaalde DLC doen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag gisteren gewoon reclame voor Mafia 2 achter op een vrachtwagen staan... volgens mij is dat echt voor het eerst dat een uitgever op zo'n manier reclame maakt
[ afbeelding ]
Dat van politie omrijden krijg ik ze wel gelijk achter me aan. Maar als je te hard rijdt en je rijd ervandoor zodat de politie je niet kan bijhouden, dan blijven ze niet zoeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:12 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Toch hebben ze me nog niet vaak achterna gezeten toen ik door het rode licht knalde. Ook voor het te snel rijden heb ik maar 1 prent gehad, doordat ik uit mezelf stopte om te kijken hoe dat werkt.
Over het algemeen heb ik dus weinig van de politie gemerkt, iets wat me behoorlijk tegenviel. Het omverrijden van agenten te voet werd niet eens bestraft.
Noem een spel waar de politie wél goed is.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef Hoogheid het volgende:
Rood licht doet de politie echt niets aan. En de politie is trouwens fucking dom hoor. Hoe kan je dat nou uitdagend noemen? Als ik in een kledingwinkel loop en ik schiet 10 agenten neer die als een kip zonder kop naar binnen komen rennen, kan ik daarna lekker 10 seconden achter de balie zitten zodat alle agenten mij opeens uit het zicht zijn verloren (), vervolgens steel ik een nieuw shirt en kan ik zó naar buiten lopen terwijl er 3 wagens en 12 agenten voor de deur staan
![]()
Politie in Mafia 2
In heel de game zit ook geen enkele leuke politieachtervolging.
Mafia.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Noem een spel waar de politie wél goed is.
Waarom dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee. Dat was juist het enige minpunt aan Mafia.
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:03 schreef bascross het volgende:
Politie in Mafia was gewoon kut. Als je dan 1 km te hard reed zag een agent op straat dat en ging ie achter je aanrennen.!
Dat was echt zo tergend slecht inderdaad.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Als je in Driver bij een stoplicht eventjes je handrem aanraakte kwamen 10 politiewagens je auto kapot rammen.
Gast.....quote:Op woensdag 1 september 2010 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja bij chapter 12 ofzo (van de 15quote:Op woensdag 1 september 2010 23:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben bij Chapter 6 en heb nog geen Mafia-gevoel. Komt dat nog?
Waarom zou iemand het zo goedkoop verkopen aan je?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik meer gaan neertellen voor een spel wat half baked is?
Zegt het fenomeen PI je iets?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom zou iemand het zo goedkoop verkopen aan je?Net 50 euro betaald en dan wil jij voor 20 euro een nieuw spel. Ja houdoee.
Er zitten sowieso geen sub/side missions in de game.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit is een van de missies die eruit is geknipt?
quote:Op donderdag 2 september 2010 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zitten sowieso geen sub/side missions in de game.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |