Leuk zeg!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef vosss het volgende:
OMG das hier niet zo heel ver vandaan
En vroeger heb ik vaak gekampeerd ja, met mn ouders mee, 6 weken vakantie, heel Europa gezien destijds.
Sinds ik zonder mn ouders op vakantie ga is het niet echt meer aan kamperen toe gekomen, al mijn toenmalige vriendinnen hadden er een broertje dood aan en dat moest allemaal ergens all inclusive zegmaar. En daar vind ik dan weer niet zo veel aan
Ik ga liever kamperen, maarja, dan moet je nog een gek vinden tegenwoordig die met je meegaat
Ik heb in de afgelopen 15 jaar 1 race gemist. Live dan bedoel ik. Vanzelfsprekend heb ik daarna wel de herhaling gekeken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef Brennie het volgende:
Ben je een fanatieke liefhebber van de F1? Ik weet wel nog dat je van auto's houdt.
Lol..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je alleen bent nu en het onweert echt hard dan wil ik best je handje vast komen houden. Dat gaat wel even duren eer ik daar ben, want ik moet met een taxi komen (en dat kost me een godsvermogen), dus ik wil het niet meemaken dat je dan de deur open doet en zegt ja hou vosss het onweer is voorbij dus het hoeft niet meer
!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 15 jaar 1 race gemist. Live dan bedoel ik. Vanzelfsprekend heb ik daarna wel de herhaling gekeken.
Dus je kan wel stellen dat ik F1 liefhebber ben ja
Eigenlijk alles van autosport. En tennis vind ik ook wel leuk, maar dat is niet echt dat ik dat volgquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:31 schreef Brennie het volgende:
[..]Weet je dat ik het nog nooit echt gevolgd heb. Ik weet wel wat namen en heb het wel eens op tv gezien, maar that's it.
Wat volg je nog meer graag qua sport?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:31 schreef vosss het volgende:
Tuurlijk zou ik dat doen. Als ik iets zeg doe ik het ook.
Dus onweer of niet, de vraag is nu moet ik mn afspraken afbellen om je handje vast te komen houden
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk alles van autosport. En tennis vind ik ook wel leuk, maar dat is niet echt dat ik dat volg
Je vroeg om sport mutsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef Brennie het volgende:
[..]En wat vind je van poker?
Dat doe ik nml wel graag.
Kijk, dat is nou een echte man!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:35 schreef vosss het volgende:
Ik denk eerder rond de 250 euro, maargoed
Ik had het er graag voor over om een damsel in distress te redden zegmaar![]()
Ja maar dat kan ik gewoon afbellen hoor, mits handje vasthoudenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:36 schreef Brennie het volgende:
Wat heb je voor druk schema trouwens, een feest?
Nou, ik zal je zeggen... het is dus sinds kort officieel wel een denksport hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Je vroeg om sport muts!
Poker is geen sport en ik daag je bij deze uit. Heads up en nee ik laat je niet winnen!!!!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik gewoon afbellen hoor, mits handje vasthouden
Volgens mij wel ja... zelfs een pokerset.quote:
PM me even waar ik moet zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:41 schreef Brennie het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja... zelfs een pokerset.
quote:
Recht voor je raap en geen ruimte laten voor misvattingen en/of misinterpretaties for the win.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:45 schreef Brennie het volgende:
[..]mafkees....
Jij ben ook niet van de rustige aanpak.
![]()
Dat ik het overweeg dat je mag langskomen hier is voor mij al heel wat Vosssquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Recht voor je raap en geen ruimte laten voor misvattingen en/of misinterpretaties for the win.
Zouden meer mensen moeten doen.
Routenet geeft 1 uur 33 aan, dat red ik in 1 uur en 10 minuten.
Voor de snelle beslisser. Tot zo handje vasthouden en ingemaakt worden met poker, of alleen thuis zitten fokken zonder vosss
Your call
Lol!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:54 schreef vosss het volgende:
Godsklere, moet ze eerst een vriendin bellen, heel het verhaal uitleggen, vragen of het wel verstandig is etc etc.
Het blijven vrouwen he![]()
!
Hahahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Lol!Nee... ik zit hier met een big smile te bedenken wat ik in godsnaam moet schrijven.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:54 schreef vosss het volgende:
Ok, dan ben ik naar het feest. Veel plezier vanavond
Ja hallo! Jij wilde niet verliezen met poker en klaarblijkelijk viel dat onweer ook zat meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef Brennie het volgende:
[..]
En dan ben je vannacht ook niet online?
Verdorrie...
![]()
Nou goed, veel plezier. Ik sms nog wel even.![]()
Het onweert inderdaad niet meer nee, en verliezen doe ik sowieso niet van jou.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hallo! Jij wilde niet verliezen met poker en klaarblijkelijk viel dat onweer ook zat mee
Zeg het nog 1x en ik stap in de auto!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het onweert inderdaad niet meer nee, en verliezen doe ik sowieso niet van jou.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg het nog 1x en ik stap in de auto!
Me too... en ik win op de river met een royal flush.quote:
Jaja, blame the man in the icecreamvanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:06 schreef Brennie het volgende:
Man, man... ik zit verstrooid dingen verkeerd te quoten enzo... jouw schuld.
Volgende week? je bedoeld irl?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef vosss het volgende:
Brennie, ter zake. Tot over een dik uur of tot volgende week.
Eigenlijk bedoelde ik over een dik uurtje, maar volgende week is mij ook goed jaquote:
Laten we eerst eens uitgebreid op msn zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik over een dik uurtje, maar volgende week is mij ook goed ja
Ik zal het even doorgeven via PM.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:12 schreef vosss het volgende:
Uitgebreid op msn zitten? Mijn auto staat al warm te draaien
Anyway, je msn doet het niet of je hebt een ander adres of ik heb een verkeerd adres.
PM me die ook maar even.
En dat van die popcorn mag je rustig vanuit gaan.
Fok kennende zijn we morgen getrouwd en hebben we 2 kinderen
Is goed... hopelijk tot straks nog. Fijne avond ook, en ja... dat potje poker komt nog wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:13 schreef vosss het volgende:
Maargoed, ik lees je pm straks wel, ik ben richting feest en ik maak je nog wel een keertje in met poker
Fijne avond en misschien tot straks
*Smile* Dat kun je wel stellen Vosss...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef vosss het volgende:
heeft mijn directe aanpak toch al zijn vruchten afgeworpenfijne avond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |