Heb je geaccepteerd.quote:
Ligt eraan, beide kunnen lastig zijn. Ik moet ook altijd erg goed naar de lichtinval kijken. (ook op objecten/huid).quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen idee hoe moeilijk dat is, maar ik meen dat vooral schaduw erg lastig is.
Ja zeg, figuur!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik niet weet hoe iets moet ga ik er van uit dat het simpel is.
Dat doe ik zo vaak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:02 schreef Zokunen het volgende:
Kan je trouwens ook gezichten van echte mensen gebruiken om in een surreëel beeld te plaatsen?
Geloof niet dat ik het ooit op tijd zal leren maar krijg ineens een geniaal idee voor een kadootje
Dan ben je de 1e.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:04 schreef Zokunen het volgende:
ik ga je even heel brutaal een PM sturen dan
Dat is een dag werk hoor.quote:
quote:
Ik heb geld zatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat is een dag werk hoor.Ik werk trouwens niet voor niets $.
quote:
* HeatWave stuurt boeking doorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je kunt me boeken voor oktober.
Mijn werk dan he.![]()
Ik snap de hint alquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:15 schreef Brennie het volgende:
Het is heel gezellig, maar ik mis toch ook Vosss in mij adoratie topic.![]()
Niet dat jullie niet lief zijn hoor...
Niet zo bedoeld hoor...quote:
Ik vind het ook tofquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Niet zo bedoeld hoor...Ik vind 't supertof dat je er een adoratietopic van gemaakt hebt.
Heatwave EN Yvonne, damn dat is wel een pro-fanbasequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook tof.
Maar nu is het slaaptijd, mocht er een mod een slotje opgooien, PM me zijn/haar naam en het is einde verhaal voor die persoon!
Slaap lekker brenster!
Sorry was even weg...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook tof.
Maar nu is het slaaptijd, mocht er een mod een slotje opgooien, PM me zijn/haar naam en het is einde verhaal voor die persoon!
Slaap lekker brenster!
Ik ben even terugreageren hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heatwave EN Yvonne, damn dat is wel een pro-fanbase
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:46 schreef Zokunen het volgende:
Dat hoop ik maarIk ben i.i.g. wel blij met hem
Dank je.quote:
watquote:
Ja hoiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:15 schreef Brennie het volgende:
Het is heel gezellig, maar ik mis toch ook Vosss in mijn adoratie topic.![]()
![]()
Niet dat jullie niet lief zijn hoor...
quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:56 schreef Brennie het volgende:
[..]Hoi!
Ben je er over een half uurtje ook nog?Moet nog even wat doen...
![]()
Oh, en thanks voor de sms... krijg je nog terug.
Ok...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat half uurtje zou kunnen, maar ik beloof (voor nu dan) even niks, druk program vanavond en net terug
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef vosss het volgende:
Om het kort samen te vatten: ja en jij ook!
Jahoor, vroeger ging ik iedere zomer (als puber) met mijn ouders naar een grote camping in Limburg- De schatberg. Jij woont toch in Limburg? Misschien ken je het wel. Prachtige tijden gehad.quote:
Lul idd... dit zijn toch prachtige topics.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:17 schreef vosss het volgende:
SWJ is trouwens een lul. Die snapt het niet helemaal. Ik stuur van de week even een mailtje naar Yvonne, want die godverdomme topics moeten gewoon kunnen. Me dunkt
Als je alleen bent nu en het onweert echt hard dan wil ik best je handje vast komen houden. Dat gaat wel even duren eer ik daar ben, want ik moet met een taxi komen (en dat kost me een godsvermogenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het onweert hier... en ik ben bang voor onweer.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |