O, even zo doorgaan dus... heb ik een goede reden om even op en neer te rijden naar de Alpenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gezellig dusNog even en ik denk weer in Oostenrijk te zijn
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt KG, vertel eens wat meer over jezelf. Zo vaak ben je hier ook niet
Okeequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lang verhaal, als je het leest zonder context lijkt het net zo.
Maar er zit een heel verhaal achter
Ja. Hoi.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee
Maar ik ga slapen, want het is ook mij te gezellig hier, ik ben er weg van
Trusten
Welterusten Marijkequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee
Trusten
't Zelfdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee
Trusten
Hmm tis wel duidelijk waar ik goed voor ben hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, even zo doorgaan dus... heb ik een goede reden om even op en neer te rijden naar de Alpen.
Trusten!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee
Trusten
Ik zag je post geschiedenis.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat heb ik ergens in de KSC-300 serie al uitgebreid gedaan, teruglezen dus
Slaap lekker lieverdje, tot morgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee
Trusten
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm tis wel duidelijk waar ik goed voor ben he
VER onder de 18. En er nog aan gesmakt ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel eentje weet die ze onder de 18 heeft gezien
liebchenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
[..]Note to self: zweepjes mee
Je zou er haast nog jaloers op wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VER onder de 18. En er nog aan gesmakt ook
wat ben ik jaloers op dat jongquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VER onder de 18. En er nog aan gesmakt ook
Nope, maar nooit op FOK gekomen om te posten. KSC was toevallig en bleef plakkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zag je post geschiedenis.
Speciaal op Fok! gekomen om hier te posten?
Meeste posts zijn KSC
Joh, dat dak blinkt je van 3 treinstations verderop al tegemoet!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Doet dat vervloekte dak het nou al eens ooit een keer of wat??!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |