Is een felle bui idd:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:30 schreef kepler het volgende:
haha fucking blikseminslag 300 mtr verderop
Een felle bui....quote:
Veels te donker voor de telefooncameraquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is een felle bui idd:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Pics...?
Laat ik het zo zeggen dan, er zit genoeg bliksem in.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een felle bui....![]()
16-7-07...DAT was een felle bui
Hmm, jammer.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Veels te donker voor de telefooncamera
Timen met bliksem is me te moeilijk
Euh...waar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan, er zit genoeg bliksem in.
Ik zit nu in Capelle, en daar regelmatig een flitsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Euh...waar?
Ik zit er niet ver vandaan en ik merk er geen klap van!
*klaag klaag steun kreun*
Moet je ff op buienradar kijken, kan niet zo veel voor je betekenen vanuit Groningen, hier vriendelijke wolkjes en blauwe lucht...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Euh...waar?
Ik zit er niet ver vandaan en ik merk er geen klap van!
*klaag klaag steun kreun*
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:36 schreef RiKe het volgende:
De blik van Fredo ziet er nu denk ik ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Met als onderliggende gedachte...."gloeiende gloeiende *&%@$ WEER NIET"
Sorry, als ik klaag probeer ik het te verdringen met humor
boem?quote:
er ziet een actief buitje op zee iets noordelijker, misschien dat die het wordt. Amsterdam ontloopt ook het spectakel deze avond...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Westen (eigenlijk vooral de bollenstreek) ontloopt alle actie wel dit jaar helaas. Alles gaat naar het (zuid-)oosten
nou, we hebben toch wel ff genoeg ellende gezien bij feesten toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef Againzender het volgende:
Voor de kust lijken weer buien te activeren, ietsje noordelijker nu.
Met een beetje mazzel recht op Mysteryland af
Ik zie niks.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:07 schreef Drassss het volgende:
En nu kijk je zeker zo Fredo:
[ afbeelding ]
zwartepunt trekt net ten zuiden langs zo te zienquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nou, we hebben toch wel ff genoeg ellende gezien bij feesten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |