Zo te zien alleen voor Noorden Provincie Groningen, in de stad is het echt heel mooi zonnig en hier en daar een stapelwolk...? Grappig, we wonen in vogelvlucht nog geen 30 KM van elkaar...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:47 schreef gerard96 het volgende:
http://www.sat24.nl/
komt een actief gebied naar nederland!'
mischien weer zandzakken klaar leggen?
Morgen word het voor Groningen heel nat zeiden ze op rtl4 .quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo te zien alleen voor Noorden Provincie Groningen, in de stad is het echt heel mooi zonnig en hier en daar een stapelwolk...? Grappig, we wonen in vogelvlucht nog geen 30 KM van elkaar...
Ja, ik zie het: http://www.rtl.nl/actueel/rtlweer/nederland/groningen.xmlquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef gerard96 het volgende:
[..]
Morgen word het voor Groningen heel nat zeiden ze op rtl4 .
Is een felle bui idd:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:30 schreef kepler het volgende:
haha fucking blikseminslag 300 mtr verderop
Een felle bui....quote:
Veels te donker voor de telefooncameraquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is een felle bui idd:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Pics...?
Laat ik het zo zeggen dan, er zit genoeg bliksem in.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een felle bui....![]()
16-7-07...DAT was een felle bui
Hmm, jammer.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Veels te donker voor de telefooncamera
Timen met bliksem is me te moeilijk
Euh...waar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan, er zit genoeg bliksem in.
Ik zit nu in Capelle, en daar regelmatig een flitsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Euh...waar?
Ik zit er niet ver vandaan en ik merk er geen klap van!
*klaag klaag steun kreun*
Moet je ff op buienradar kijken, kan niet zo veel voor je betekenen vanuit Groningen, hier vriendelijke wolkjes en blauwe lucht...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Euh...waar?
Ik zit er niet ver vandaan en ik merk er geen klap van!
*klaag klaag steun kreun*
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:36 schreef RiKe het volgende:
De blik van Fredo ziet er nu denk ik ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Met als onderliggende gedachte...."gloeiende gloeiende *&%@$ WEER NIET"
Sorry, als ik klaag probeer ik het te verdringen met humor
boem?quote:
er ziet een actief buitje op zee iets noordelijker, misschien dat die het wordt. Amsterdam ontloopt ook het spectakel deze avond...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Westen (eigenlijk vooral de bollenstreek) ontloopt alle actie wel dit jaar helaas. Alles gaat naar het (zuid-)oosten
nou, we hebben toch wel ff genoeg ellende gezien bij feesten toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef Againzender het volgende:
Voor de kust lijken weer buien te activeren, ietsje noordelijker nu.
Met een beetje mazzel recht op Mysteryland af
Ik zie niks.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:07 schreef Drassss het volgende:
En nu kijk je zeker zo Fredo:
[ afbeelding ]
zwartepunt trekt net ten zuiden langs zo te zienquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nou, we hebben toch wel ff genoeg ellende gezien bij feesten toch?
zat je vast bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:30 schreef kepler het volgende:
haha fucking blikseminslag 300 mtr verderop
Ow dan was het iets verder wegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
zat je vast bij mij om de hoek![]()
(Schenkel)
Autoalarmen die afgingen, alle ramen te trillen.. Verblind door de flits, m'n hart in m'n keel door de klap (en een paar kinderen wakker natuurlijk
Via weerwoordquote:Een boom aan de Wilgenhoek in de Capelse wijk Schenkel is zaterdagavond getroffen door de bliksem. Door rondvliegende takken en schors ontstond er schade aan woningen en auto's.
Door de blikseminslag verloor de vijftien à twintig meter hoge boom in één klap al zijn schors en een deel van de kroon. Het rondvliegende hout vloog vervolgens weg en kwam in een straal van vijftig meter rondom de boom op de grond terecht.
Niemand raakte gewond, maar enkele auto's op het parkeerterrein zijn beschadigd. Door de blikseminslag hebben ook enkele ruiten van flats het begeven. De boom staat nog steeds overeind.
Een andere boom in de buurt werd ook getroffen door de bliksem, maar liep weinig schade op.
Lol, ik las het net, zou het net gaan posten idd...quote:
Dat waren 2 flinke ja!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:38 schreef gerard96 het volgende:
Zwaar onweer hiero Noord groningen 2 felle flitsen met knalllen er achteraan en zware regen
Zelfs in Holwerd heeft het geonweerd, net nu ik gewoon in Groningen benquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:10 schreef NorthernStar het volgende:
Hmm ineens onweer in Leeuwarden. Was me niks over verteld dat het op het program stond voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |