Hoe is het nu eigenlijk met de waterstand? Las op de site van Tubantia dat ie dreeg te overstromen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef ACT-F het volgende:
En natuurlijk de wolken vanavond bij de Schipbeek. Ik ben benieuwd wat er na vannacht met het waterpeil gebeurt.
[ afbeelding ]
quote:De stormvloedkering in hoek van holland gaat morgen 30-08-2010 rond 6.30 dicht. IVM de verwachte hoge waterstand, Scenario Hoogwater is geactiveerd! Het uitrukbericht staat voor u in de communicator.
De Maeslantkering? Dan gaat de Hartelkering en de Oosterscheldekering dus ook dicht.quote:
Het is in de loop van de dag c.a. een halve meter gezakt, maar het blijft kritiek. Vannacht kan het weer gaan stijgen door de nieuwe regenbuien. De waterstand is vooral afhankelijk van de neerslag in Duitsland.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef TheKC het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met de waterstand?
Is dat standaard zo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De Maeslantkering? Dan gaat de Hartelkering en de Oosterscheldekering dus ook dicht.
Edit: Waar heb je dit vandaan? De stormvloedwaarschuwingsdienst heeft zelfs geen waarschuwing uit staan.
Niet zo gek dat ik het hard vond waaien, dat is bij mij om de hoekquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Weertje he?![]()
Deze foto kwam ik op weerwoord tegen:
[ afbeelding ]
Hoezo geluk.
De Maeslantkering en de Hartelkering zijn volgens mij aan elkaar gekoppeld, dus die gaan altijd tegelijkertijd open en dicht. De Oosterscheldekering gaat veel vaker dicht dan de Maeslantkering/Hartelkering dus ik neem aan dat die dan ook dicht gaat.quote:
Het is een gillende keukenmeid.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:18 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens mij zit er een dakpan los, ik hoor het zo rammelen op het dak.
Verre van dat.quote:
Misschien is het wel een weggewaaide Ethiopiër die vast zit onder een van je dakpannen..quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Verre van dat.![]()
Een heel raar geluid, precies boven mijn bed.![]()
Bij elke windstoot hoor je iets rammelen.
Zal ook nog wel even zo blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |