SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel Spass!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou succes ermee Caro! Doe maar posten als je honger krijgt.![]()
Wij gaan het op een zuipen zetten. Lat0r!
Vergeet zijn zonnebril nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou succes ermee Caro! Doe maar posten als je honger krijgt.![]()
Wij gaan het op een zuipen zetten. Lat0r!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ik nu nog met een zonnebril op loop
Ik wist het, als je er mee weg zou komen dan liep jij in november nog met een zonnebril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wist het, als je er mee weg zou komen dan liep jij in november nog met een zonnebril.Het is echt des Ians om dag en nacht met een zonnebril op te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Whutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, en toen sprak Jezus tot hen! Spreek je later, me moeder! weettok!
tvp klinkt zo saai!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whut![]()
Heb je teveel wietthee gedronken?
Ja klopt, eindje terug zijn het nog gewone huizen, (nou ja, gewoon... in mooie pasteltinten met witte ornamentenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Leandra het volgende:
Wat een nog Nederlands grote ramen Caro.... maar dat zal wel zijn omdat het een winkelstraat is en dus etalageruiten zijn, en geen huizen
Gert zei het daar straks en daarna had ik het ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben de laatste tijd steeds posts kwijt.
Dan zie ik een quote van iemand, en dan denk ik: die post heb ik helemaal niet gezien.
Begrijp er niks van.
Laat dat maar over de mensen die er verstand van hebben, okey snoesje, poesje? Kusje!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Noek het volgende:
Die zandzakken voor die winkel. Laat onderlopen die zooi, mijn timmermansoog zegt dat niemand die kledij gaat missen.
Doe effe iets in FB of FC posten dan. Ik heb d'r geen zin in.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben de laatste tijd steeds posts kwijt.
Dan zie ik een quote van iemand, en dan denk ik: die post heb ik helemaal niet gezien.
Begrijp er niks van.
Hee!!! De quote zie ik wél! Hoi Noek!quote:
quote:
* De_Kardinaal ruikt feromonen!quote:
* De_Kardinaal doet zelfs een wasknijper op!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee!!! De quote zie ik wél! Hoi Noek!
Hoi popje kutje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat dat maar over de mensen die er verstand van hebben, okey snoesje, poesje? Kusje!![]()
hou op, schei uit!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè nee get, we zitten niet op de camping!
De gelukkige huisvrouw.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:52 schreef Gert het volgende:
Chips met dipsaus![]()
Alleen nu nog een film. Ik heb alleen Sophies Choice en een Algerijnse film uit 1962 nog maar op de recorder staan.![]()
Wie weet er een toffe film om te downloaden? SCHNELL SCHNELL sonst sind die dünne Kartoffeln verschwunden!
Ja hoiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef Gert het volgende:
Da's toch die film over die leugenachtige snol?
Die is alleen nog maar als luisterboek te downen en ik heet geen jian of dementor.
leuke foto`s Caronline is niet zo een klein beetje water dat er bij jou naar beneden is geregent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef CarOnline het volgende:
Foto's:
[ afbeelding ]
Dorp loopt uit, en we dachten dat we de enige ramptouristen zouden zijn
[ afbeelding ]
Inderdaad, water! Dan sta je toch even gek te kijken.
[ afbeelding ]
Ommetje maken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zandzakken voor de deur..
[ afbeelding ]
Brandweerautorood!
[ afbeelding ]
Geen ramp zo erg of er staat wel ergens een kratje Krombacher!
[ afbeelding ]
Rotonde voor het dorp. Mensen tegenhouden hebben ze maar opgegeven.
[ afbeelding ]
Dit is de helling, die dus schuin naar beneden loopt.
Er loopt een beek. Ergens.
[ afbeelding ]
Dit staat dus nu continue met zwaailampen en sirenes achter mijn huis.
Hijs fijn. Dat loopt de hoek om en daar achter worden de vrachtwagens volgegooid met zandzakken.
Spektakel!!
Spannend!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:42 schreef remlof het volgende:
Morgenavond date met iemand die ik heb leren kennen van m'n datingsite. Ze gaat me het Nijmeegse nachtleven laten zien. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |