SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel Spass!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou succes ermee Caro! Doe maar posten als je honger krijgt.![]()
Wij gaan het op een zuipen zetten. Lat0r!
Vergeet zijn zonnebril nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou succes ermee Caro! Doe maar posten als je honger krijgt.![]()
Wij gaan het op een zuipen zetten. Lat0r!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ik nu nog met een zonnebril op loop
Ik wist het, als je er mee weg zou komen dan liep jij in november nog met een zonnebril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wist het, als je er mee weg zou komen dan liep jij in november nog met een zonnebril.Het is echt des Ians om dag en nacht met een zonnebril op te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Whutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, en toen sprak Jezus tot hen! Spreek je later, me moeder! weettok!
tvp klinkt zo saai!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whut![]()
Heb je teveel wietthee gedronken?
Ja klopt, eindje terug zijn het nog gewone huizen, (nou ja, gewoon... in mooie pasteltinten met witte ornamentenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Leandra het volgende:
Wat een nog Nederlands grote ramen Caro.... maar dat zal wel zijn omdat het een winkelstraat is en dus etalageruiten zijn, en geen huizen
Gert zei het daar straks en daarna had ik het ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben de laatste tijd steeds posts kwijt.
Dan zie ik een quote van iemand, en dan denk ik: die post heb ik helemaal niet gezien.
Begrijp er niks van.
Laat dat maar over de mensen die er verstand van hebben, okey snoesje, poesje? Kusje!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Noek het volgende:
Die zandzakken voor die winkel. Laat onderlopen die zooi, mijn timmermansoog zegt dat niemand die kledij gaat missen.
Doe effe iets in FB of FC posten dan. Ik heb d'r geen zin in.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben de laatste tijd steeds posts kwijt.
Dan zie ik een quote van iemand, en dan denk ik: die post heb ik helemaal niet gezien.
Begrijp er niks van.
Hee!!! De quote zie ik wél! Hoi Noek!quote:
quote:
* De_Kardinaal ruikt feromonen!quote:
* De_Kardinaal doet zelfs een wasknijper op!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee!!! De quote zie ik wél! Hoi Noek!
Hoi popje kutje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat dat maar over de mensen die er verstand van hebben, okey snoesje, poesje? Kusje!![]()
hou op, schei uit!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè nee get, we zitten niet op de camping!
De gelukkige huisvrouw.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:52 schreef Gert het volgende:
Chips met dipsaus![]()
Alleen nu nog een film. Ik heb alleen Sophies Choice en een Algerijnse film uit 1962 nog maar op de recorder staan.![]()
Wie weet er een toffe film om te downloaden? SCHNELL SCHNELL sonst sind die dünne Kartoffeln verschwunden!
Ja hoiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef Gert het volgende:
Da's toch die film over die leugenachtige snol?
Die is alleen nog maar als luisterboek te downen en ik heet geen jian of dementor.
leuke foto`s Caronline is niet zo een klein beetje water dat er bij jou naar beneden is geregent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef CarOnline het volgende:
Foto's:
[ afbeelding ]
Dorp loopt uit, en we dachten dat we de enige ramptouristen zouden zijn
[ afbeelding ]
Inderdaad, water! Dan sta je toch even gek te kijken.
[ afbeelding ]
Ommetje maken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zandzakken voor de deur..
[ afbeelding ]
Brandweerautorood!
[ afbeelding ]
Geen ramp zo erg of er staat wel ergens een kratje Krombacher!
[ afbeelding ]
Rotonde voor het dorp. Mensen tegenhouden hebben ze maar opgegeven.
[ afbeelding ]
Dit is de helling, die dus schuin naar beneden loopt.
Er loopt een beek. Ergens.
[ afbeelding ]
Dit staat dus nu continue met zwaailampen en sirenes achter mijn huis.
Hijs fijn. Dat loopt de hoek om en daar achter worden de vrachtwagens volgegooid met zandzakken.
Spektakel!!
Spannend!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:42 schreef remlof het volgende:
Morgenavond date met iemand die ik heb leren kennen van m'n datingsite. Ze gaat me het Nijmeegse nachtleven laten zien. Ben benieuwd
gezellig veel plezier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:42 schreef remlof het volgende:
Morgenavond date met iemand die ik heb leren kennen van m'n datingsite. Ze gaat me het Nijmeegse nachtleven laten zien. Ben benieuwd
heb jij wel geslapen Remlofquote:
Ja 7 uur, da's normaal voor mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij wel geslapen Remlofje moet er vanavond fris en fruitig bij lopen hoor
Ja zoiets. Ik heet ook niet zo. Nou, zitten we dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef Gert het volgende:
Da's toch die film over die leugenachtige snol?
Die is alleen nog maar als luisterboek te downen en ik heet geen jian of dementor.
oh ik schrok al, je laatste post was van 2 uur nog wat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja 7 uur, da's normaal voor mij
En ik moet nog werken ook vandaag ivm de hostingperikelen.
Middag, meissie!quote:
Het voelt als een herstmiddag!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Maar het voelt als ochtend.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het voelt als een herstmiddag!
Laat dat middag maar weg, Het lijkt al wel eeuwen herfst.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het voelt als een herstmiddag!
Terublik op Pukkelpop, Sjuul. Opgenomen van de Belg. Dünnkartoffelte wel gemütlich weg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik heet ook niet zo. Nou, zitten we dan.
Welke heb je gezien?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Voor geïnteresseerden de veel besproken brief van prominente CDA-leden over de formatie;
http://www.nrc.nl/opinie/(...)-leden_over_formatie
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Cc heeft bezoek toch? Dus die kan mij geen filmptip geven.
Maxime is een sneaky bastard, het zou me niks verbazen wanneer hij dit gebruikt om een nog betere deal voor het CDA uit de coalitiebesprekingen te slepen, zogezegd om zijn achterban te overtuigen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja Maxime hoe klets je je hier nu weer uit...
Ben benieuwd, dat is dan toch wel preken tegen eigen parochiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Maxime is een sneaky bastard, het zou me niks verbazen wanneer hij dit gebruikt om een nog betere deal voor het CDA uit de coalitiebesprekingen te slepen, zogezegd om zijn achterban te overtuigen.
Ik zal even googlen. Hoewel ik meestal niet zo van actie houd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
2012 is best een amusante aktie film.
Ik vond het een draak van een film. Ik had er naar uitgekeken maar het was een grote Hollywood-cliché deceptiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
In ieder geval de prijs van een bioscoopkaartje niet waard.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het een draak van een film. Ik had er naar uitgekeken maar het was een grote Hollywood-cliché deceptie
Soms kan een film amusant zijn omdat-ie zo slecht is. Maar zelfs dát lukte 2012 niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik ken alleen de game, wist niet dat het ook verfilmd was?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef Dementor het volgende:
Zo heb ik ook Prince of Persia in HD, zou er niet voor naar de bios gaan maar wil hem toch even zien.
Ja hè! Een TT met ringel-S, die zie je niet vaak!quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken alleen de game, wist niet dat het ook verfilmd was?
Ik probeer mijn Duits een beetje bij te spijkerenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè! Een TT met ringel-S, die zie je niet vaak!
Bij ons in de RLS SC wel.[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit!quote:
ik denk prima voor DVD, veel natuurgeweld en flinke waterverschuivingen fijn voor een regenachtige dag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het een draak van een film. Ik had er naar uitgekeken maar het was een grote Hollywood-cliché deceptie
Het meeste plezier wat je met zo'n dvd kan hebben, is er mee frisbeëen. En dat terwijl het goor tyfusweer is, dus dat wil wat zeggen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:58 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
ik denk prima voor DVD, veel natuurgeweld en flinke waterverschuivingen fijn voor een regenachtige dag.
Bereid je voor een op deceptiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef Dementor het volgende:
Zo heb ik ook Prince of Persia in HD, zou er niet voor naar de bios gaan maar wil hem toch even zien.
Ja maar die vind ik ook leuk, maar dit haalt dat niveau bij lange nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind POTC ook leuk dus dat zit wel goed.
Boeiend, het kost me alleen maar tijd meer niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik ook leuk, maar dit haalt dat niveau bij lange niet
Ik zeg ook niet dat m niet moet kijken, alleen dat de trailer spectaculairder doet vermoeden dan de film isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boeiend, het kost me alleen maar tijd meer niet.
Dat ben ik wel gewend, van de acteerprestaties zullen ze het niet moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat m niet moet kijken, alleen dat de trailer spectaculairder doet vermoeden dan de film is
Apart verhaal wel, die ga ik maar eens "huren"quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef BobdeStreamer het volgende:Up in the air is een aparte film. Het is weer eens een ander verhaal en leuk om te huren. Zelf kon ik me ook wel ergeren aan het verhaal.
http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=16168
http://www.imdb.com/title/tt1193138/
Aardig acteerwerk. Punt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
Up in the air is een aparte film. Het is weer eens een ander verhaal en leuk om te huren. Zelf kon ik me ook wel ergeren aan het verhaal.
http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=16168
http://www.imdb.com/title/tt1193138/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |