Ah, toen keek ik naar mijn laptopquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staote zo dreigend op de jury af leek het.
Ze hebben ook niet allemaal een lang lontje hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet alle donkere mensen hebben een kort lontje
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet allemaal een lang lontje hoor
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet allemaal een lang lontje hoor
We waren met 6 personen om sollicitaties af te nemen, en dan ga je gewoon gesprekjes aan, denk je van fdit word niks dan zeg je dat, dus je kan in 1 minuut klaar zijn. maar denk je van , dit kan wat worden, vraag je door, neem je ze aan, stuur je ze door naar weer andere mensen om formulieren in te vullen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou? Steeds 3 minuten met iemand praten?
bacterieinfectie toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee nee, gelukkig niet zeg. Heb het wel weer gehad voor de komende jaren
Als je toch naar de keuken gaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef D. het volgende:
Oeh, reclame, kijken of er nog iets te knabbelen is
Doe esquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef D. het volgende:
Oeh, reclame, kijken of er nog iets te knabbelen is
Ja voedselbacterie, ik eet te graag, alles wat ik zie. Ik eet ook andere dingen, maar dan meer figuurlijk, ik denk niet dat het daar aan lagquote:
Is op het werk.. maar we gaan in het magazijn zitten, en barbeque's bij de deuren, met een partytent!quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja voedselbacterie, ik eet te graag, alles wat ik zie. Ik eet ook andere dingen, maar dan meer figuurlijk, ik denk niet dat het daar aan lag
Ik denk niet dat ik wil weten wat jij allemaal eet, maar..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja voedselbacterie, ik eet te graag, alles wat ik zie. Ik eet ook andere dingen, maar dan meer figuurlijk, ik denk niet dat het daar aan lag
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten wat jij allemaal eet, maar..
Nee.. nevermind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |