Maar ik ga er morgen om 7 uur al weer uit en wordt dan ook weer laat dus, en ga ook niet op vrijdag hoorquote:

quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot die tijd, mis je ons dus
misschien durf ik het eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik kan olifanten stoepkrijtenquote:

Ik moet nog 4 jaar wachtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg net, ik kan jullie over 2 jaar meeten

Mag ik alsjeblieft ook mee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag wel onder mijn balkon komen stoepkrijten hoor Fha![]()
Dan kom ik mijn gitaar wel onder jouw balkon stemmen

Kietelt dat niet voor die beesten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan olifanten stoepkrijten

Daar zal je moeder blij mee zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
Ik kan nu trouwens het hele jaar droog en warm stoepkrijten

dat weet ik zeker van niet, in de serre op de nieuwe tegels, denk ook niet dat het daar zo goed op gaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zal je moeder blij mee zijn

Ja, maar olifantengiechels zijn echt zoooooooooquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kietelt dat niet voor die beesten?

Ik vraag mijn vader wel om de auto weg te zetten als het even droog isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
Ik kan nu trouwens het hele jaar droog en warm stoepkrijten

wat een goed planquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik vraag mijn vader wel om de auto weg te zetten als het even droog is
dan snel weer terug zetten als het weer gaat regenen

Je las mijn gedachtequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Maar straks zijn jullie allemaal enge vieze mannen die hun leuters te voorschijn halen

Bevallen uit een piemel kan niet hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Maar straks zijn jullie allemaal enge vieze mannen die hun leuters te voorschijn halen

Met die techniek van tegenwoordig weet je het maar nooit en het kan ook een verzonnen verhaal zijn... Ik weet niet of je Krentenbol nog kan herinneren?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bevallen uit een piemel kan niet hoor

ik kan met zekerheid bevestigen dat een aantal dat niet zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:

Wie? Dat is voor mijn tijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
Met die techniek van tegenwoordig weet je het maar nooit en het kan ook een verzonnen verhaal zijn... Ik weet niet of je Krentenbol nog kan herinneren?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |