V&D, C&A en H&M hebben het ook wel. Wil voor Kim en Tyler ook weer een zwarte en een witte, handig om onder een tshirt te doen als het wat frisser is zoals nu.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef mefke79 het volgende:
Dames, iemand ergens een zwart shirt met lange mouwen in maat 80/86 gepot? Limobasics heeft ze nergens op voorraad. Ja rompers wel, maar ik wil een shirt....
Ik heb een meisje maar die wil GEEN jurkjes aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kiek nou! Als ik toch een meisje kreeg....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die zijn leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn er alleen in baby maatjes, helpt dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb een meisje maar die wil GEEN jurkjes aan
'k Doe ze alleen bij 'r aan als 't heel koud is.. rond december/januari.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Stiemie het volgende:
Claudia we willen wel foto's van de kraamweek met mickey-shirt he?![]()
![]()
SC hoe draagt Isa die kniekousjes dan? Ik wilde ze gewoon onder een broek doen, maar ze zijn wel erg leuk... Zonde om zo te verstoppen. Maar ja onder een rokje hebben ze dan toch koude bovenbenen of ben ik nou een beetje overbezorgd?
nou, ik wil eigenlijk geen baby meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze zijn er alleen in baby maatjes, helpt dat?![]()
Maar lastig hoor, dat ze ook nog een eigen wil krijgen
Van die onderste stof heeft Wolf een lakentje!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah gewoon over een panty of maillot heen kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
'k Doe ze alleen bij 'r aan als 't heel koud is.. rond december/januari.
En dan met een kinderpanty of als het onwijs koud is zelfs met een maillot & dan kniekousen erover.
Met een jurkje of rokje.
Haha!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah gewoon over een panty of maillot heen kan natuurlijk ookStom dat ik daar niet aan gedacht heb. Al denk ik wel dat ik al mijn overtuigingskracht in moet zetten om mijn peuter te overtuigen om en een maillot en sokken aan te doen
Welkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef Sorbootje het volgende:
Oeh die schoenen vind ik zo extreem lelijk!![]()
Nou, die nieuwe jas van Isabeau moet nog even wachtenF*cking Nuon heeft meer dan 600 euro afgeschreven...kan onmogelijk kloppen, maar dat geld ben ik vorlopig nog wel even kwijt vrees ik
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |