Ik heb het even frame voor frame gekeken en ik zie niemand op de knop van een andere drukken hoor?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Knoflook het volgende:
[..]
1 iemand drukte niet weg, dus deed de buuvrouw het voor haar. Ze hadden de opdracht gekregen dat hij weg moest ivm tijd gebrek.
Ik was er bij.
Lijkt me stug, dus volgens jou heeft de regie al beslist van "oh zo'n tokkie uit den haag, die mag wel even een deuk in zijn zelfvertrouwen krijgen?"quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Knoflook het volgende:
[..]
1 iemand drukte niet weg, dus deed de buuvrouw het voor haar. Ze hadden de opdracht gekregen dat hij weg moest ivm tijd gebrek.
Ik was er bij.
Ik zie het echt niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg vrouwen die niet op de knop drukten (zoals ik al vermoedde).
Iemand met een scherp oog die dit kan be-a-men?
Nee, gewoon business ze hadden te weinig tijd. En hoe mooi is het dat die gozer daarvoor iedereen had en sjonnie geen. Dus slimme keus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Lijkt me stug, dus volgens jou heeft de regie al beslist van "oh zo'n tokkie uit den haag, die mag wel even een deuk in zijn zelfvertrouwen krijgen?"
Volgens mij stond er toch echt heetquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:30 schreef C-Politan het volgende:
Die gast kan uit 8 vrouwen kiezen, en uiteindelijk gaat ie naar huis met diegene die hij 'lauw' vindt?
Nee hij lauw, zij heet (die verklede mafkees dan hequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Volgens mij stond er toch echt heet
Ja idd het laatste stel. Vond Irèn toch wel 1 van de leukste meisjes die er nog waren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:36 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee hij lauw, zij heet (die verklede mafkees dan he)
Koud volgens mij ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef willemwaus het volgende:
maar ze hebben dus 2 opties? Lauw als ze hem / haar niet leuk vinden en heet als ze dat wel vinden?
Ziet er leuk uit, maar volgens mij is zij vreselijk dom.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef Lesl het volgende:
Ffuu-, die Malou is echt superleuk zeg.
Bij een commerciële omroep gaat zendtijd vóór menselijkheid. Het verbaast me helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Lijkt me stug, dus volgens jou heeft de regie al beslist van "oh zo'n tokkie uit den haag, die mag wel even een deuk in zijn zelfvertrouwen krijgen?"
Lauw idd, vreemdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:30 schreef C-Politan het volgende:
Die gast kan uit 8 vrouwen kiezen, en uiteindelijk gaat ie naar huis met diegene die hij 'lauw' vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |