Volgens mij zijn er genoeg vrouwen die niet op de knop drukten (zoals ik al vermoedde).quote:
Ja, wat is daar mis mee echtquote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef Laydina het volgende:
Hij is een beetje stijf in z'n armen
als het puur om dit filmpje is dan heeft het te maken met dat ie vaak lange periodes van huis weg is ivm cruiseschipquote:
ik heb 5 minuten gezien ofzo , en net Sjonnie uit Deh Haaghquote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef Desunoto het volgende:
Heb de 8 uur uitzending gemist, maar aan de reacties te zien wil ik hem vanavond laaaat nog wel even kijken.
1 iemand drukte niet weg, dus deed de buuvrouw het voor haar. Ze hadden de opdracht gekregen dat hij weg moest ivm tijd gebrek.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg vrouwen die niet op de knop drukten (zoals ik al vermoedde).
Iemand met een scherp oog die dit kan be-a-men?
Dit kan je niet menen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Knoflook het volgende:
[..]
1 iemand drukte niet weg, dus deed de buuvrouw het voor haar. Ze hadden de opdracht gekregen dat hij weg moest ivm tijd gebrek.
Ik was er bij.
lijkt me stugquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Knoflook het volgende:
[..]
1 iemand drukte niet weg, dus deed de buuvrouw het voor haar. Ze hadden de opdracht gekregen dat hij weg moest ivm tijd gebrek.
Ik was er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |