dat zeg ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef BruggiKeane het volgende:
Deze zal wel snel afvallen, en dan komt er een 3e kandidaat.
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef BruggiKeane het volgende:
Lol, een ex voetballer in Take me Out.
In de andere seizoenen gebeurde dit bijna dagelijks. Nog 5 minuten over? Haal de autist van zolder. Triest hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef Bo2osna het volgende:
Volgens mij wordt er echt gesjoemeld @ TMO. Omdat er maar 4 min. over is gooien ze maar een stakker die snel wordt weggedrukt.Ze zeggen dan ook tegen die 'dames' dat ze allemaal moeten wegdrukken (ivm weinig tijd). Als Sjonnie namelijk 10 min. over had, zouden een paar dames (een stuk of 5) niet wegdrukken i.v.m. 'zieligheid-gehalte'.
Valt mij wel op dat veel dames inderdaad deze eigenschappen heel belangrijk vinden, maar dingen als vriendelijk karakter en intelligentie vrij onbelangrijk vinden. Ook het vermogen to goed sociaal verbaal communiceren, vinden ze niet zo belangrijk. Zo lang je maar aan het bovenstaande lijstje voldoet en een hunk bent, kun je bij hun niet kapot ook al ben je een totale verbale hork en zeg je alleen du'h of da'h als man. Hoe vaak zie ik dit niet om mij heen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef female81 het volgende:
Sportief, goede baan, lang, goed gebouwd, rustig voorkomen, geen vreemde uiterlijke afwijkingen, enzovoort enzovoort enzovoort.
Maar veel van die dames in Take Me Out zijn nogal simplistische bimbo's en oppervlakkige en voorspelbare types. Jij dus blijkbaar nietquote:Maar voor mij zou 'ie, zoals gezegd, wat TE non-descript zijn geweest. Valt me wel op dat de dames in Take Me Out juist van dergelijke types houden.
Hij stotterde een beetje.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef female81 het volgende:
Ik zou bij zo'n zogenaamd ideale man knettergek worden, constant het gevoel hebben dat ik me in moet houden, en tot 10 moet tellen als ik me ergens druk over maak.
(Waarschijnlijk krijs ik het al na korte tijd uit, als niemand me kan horen.)
Er mag best iets 'verkeerd' zijn aan een man (graag zelfs), tot een bepaalde grens.
Alleen toen hij zich introduceerde, maar volgens mij was dat meer een verspreking want daarna gebeurde het niet weer volgens mij ?quote:
Volgens mij zijn er genoeg vrouwen die niet op de knop drukten (zoals ik al vermoedde).quote:
Ja, wat is daar mis mee echtquote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef Laydina het volgende:
Hij is een beetje stijf in z'n armen
als het puur om dit filmpje is dan heeft het te maken met dat ie vaak lange periodes van huis weg is ivm cruiseschipquote:
ik heb 5 minuten gezien ofzo , en net Sjonnie uit Deh Haaghquote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef Desunoto het volgende:
Heb de 8 uur uitzending gemist, maar aan de reacties te zien wil ik hem vanavond laaaat nog wel even kijken.
1 iemand drukte niet weg, dus deed de buuvrouw het voor haar. Ze hadden de opdracht gekregen dat hij weg moest ivm tijd gebrek.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg vrouwen die niet op de knop drukten (zoals ik al vermoedde).
Iemand met een scherp oog die dit kan be-a-men?
Dit kan je niet menen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Knoflook het volgende:
[..]
1 iemand drukte niet weg, dus deed de buuvrouw het voor haar. Ze hadden de opdracht gekregen dat hij weg moest ivm tijd gebrek.
Ik was er bij.
lijkt me stugquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:07 schreef Knoflook het volgende:
[..]
1 iemand drukte niet weg, dus deed de buuvrouw het voor haar. Ze hadden de opdracht gekregen dat hij weg moest ivm tijd gebrek.
Ik was er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |