Sinds wanneer voldoet: niet meer komen opdagen, niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef Haque het volgende:
Omdat ze daar niet meer willen staan waarschijnlijk.
Mooie meid heeft hij mee!
Misschien omdat ze na ronde 2 niet meer durfde te weigeren?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Bo2osna het volgende:
Waaaaaaarom, waaaroommmmmm ga je op een date als je hem 'koud/lauw' vindt?![]()
Er worden meerdere opnamen op 1 dag gemaakt dus je kan moeilijk wegblijven. En mocht je weggaan dan noemt Eddy dat vanzelf dus ga je liever op een 'schone mmanier' weg lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:29 schreef Bo2osna het volgende:
[..]
Sinds wanneer voldoet: niet meer komen opdagen, niet?
naja, wss wilde ze me beter leren kennen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Bo2osna het volgende:
Waaaaaaarom, waaaroommmmmm ga je op een date als je hem 'koud/lauw' vindt?![]()
en de quit claim met bijbehorende boete als je niet doet wat ze zeggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Er worden meerdere opnamen op 1 dag gemaakt dus je kan moeilijk wegblijven. En mocht je weggaan dan noemt Eddy dat vanzelf dus ga je liever op een 'schone mmanier' weg lijkt mij.
en ik was de laatste van de avondquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Er worden meerdere opnamen op 1 dag gemaakt dus je kan moeilijk wegblijven. En mocht je weggaan dan noemt Eddy dat vanzelf dus ga je liever op een 'schone mmanier' weg lijkt mij.
Wat moet je dan allemaal doen volgens hen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en de quit claim met bijbehorende boete als je niet doet wat ze zeggen
Gewoon aanwezig zijn en de regels van het programma volgen lijkt me.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Wat moet je dan allemaal doen volgens hen?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:29 schreef vronie het volgende:
Dat iemand hier na kijkt.
Wat een bagger
hier na?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:29 schreef vronie het volgende:
Dat iemand hier na kijkt.
Wat een bagger
Ze zijn nooit uitgegaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:46 schreef Hooidraad het volgende:
Die 2de: Eddy: "Mooie bek met tanden"
Maar hij stond er wel als een baas, en een hele leuke chick meegenomen.
Of het nou wat wordt of niet, het is al een overwinning op zich
Nou jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn nooit uitgegaan.
Het eindigde na de opnames.
Ach, ik ben toch trots op onze mede-fok!kerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn nooit uitgegaan.
Het eindigde na de opnames.
Dat dus !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gewoon aanwezig zijn en de regels van het programma volgen lijkt me.
Nou inderdaad zegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:46 schreef Hooidraad het volgende:
Die eerste: zoveel keus en dan laat 'ie 2 van de lelijkste staan
En degene die hij kiest vindt hem nieteens leuk (lees: te donker)2
helemaal zeluf !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:23 schreef Vinkvak het volgende:
Hoe gaat het verder op het moment dat de opnames afgelopen zijn? Zit er nog een vervolg aan vast of moet je dat helemaal zelf regelen?
ik zit nu nog ff n paar uurtjes in de trein, ga thuis ff kijken, ben wel benieuwd naar je tmo chickie!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:21 schreef Braamyo het volgende:
www.rtl5.nl/takemeout
zou je het als het goed is op terug moeten vinden, zo niet dan moet je ff tot maandag wachten....
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:27 schreef Braamyo het volgende:
ik heb alleen nog maar positieve reacties gehad dus ik denk dat het wel goed komt
haha, ik lieg nooitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ah mooi zo, jij kunt iig met grote verhalen weg straks!
En dan is de grote vraag uiteraard: En?quote:
tot op heden helemaal niks, ze heeft me tel nummer maar heeft niet gereageerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:24 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
En dan is de grote vraag uiteraard: En?
vorige week vrijdagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer is het opgenomen?
bij deze dude !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, wel gezien maar ik wist niet dat jij dat was Braam
Over twee weken! Dan logeer ik bij Windigoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
bij deze dude !
wanneer zien we je weer in de CUL sc
ow toch welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Over twee weken! Dan logeer ik bij Windigo
we zijn goede vriendenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ow toch wel
op goeie voet uit elkaar gegaan.... en waar ben je nu dan....?
En wat is het verband tussen waar je nu bent en niet in de cul sc zijn maar wel hier
ik snappet niet meerdomme schedel dat ik ben haha
ah okay dan snap ik het weerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we zijn goede vrienden![]()
Wat heb ik in de CUL SC te zoeken? Ik heb daar erg duidelijk gemaakt waarvoor ik er kwam, een leuke vrouw scoren die goed kan koken... En dat is geluktEn misshcien dat ik over 2 weken weer ff met haar meepost of zo
ja ! die kerel was briljant... dinsdag of woensdag :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef ebke het volgende:
Ik hoorde vandaag dat iemand uit de buurt en die ik misschien wel ken bij Take me out was geweest.
Hij zij volgens mij nog iets over swaffelen![]()
En na het eerste filmpje drukte alle dames al weg![]()
Kan iemand hier zich dat herinneren, welke aflevering?
Want wil het wel eens zien
Dat was de eerste aflevering (afgelopen maandag), tweede kandidaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef ebke het volgende:
Ik hoorde vandaag dat iemand uit de buurt en die ik misschien wel ken bij Take me out was geweest.
Hij zij volgens mij nog iets over swaffelen![]()
En na het eerste filmpje drukte alle dames al weg![]()
Kan iemand hier zich dat herinneren, welke aflevering?
Want wil het wel eens zien
Kwestie van jammer joh, was een erg leuke vrouw volgens mij. Qua uiterlijk zekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tot op heden helemaal niks, ze heeft me tel nummer maar heeft niet gereageerd
Dank je, denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:07 schreef female81 het volgende:
Vanochtend nog even zitten kijken (ik had het opgenomen). Jongen 2 leek nogal op Filemon Wesselink. Type 'niet standaard-mooi maar hij heeft iets'.
Leek zo'n leuk stel, met dat donkere meisje dat overbleef, maar schijnbaar is het uiteindelijk op niets uitgelopen. Jammer.
heel, heel, heel weinigquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:42 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Kwestie van jammer joh, was een erg leuke vrouw volgens mij. Qua uiterlijk zeker.
Het zou weleens leuk zijn als ze een terugbljk op vorig seizoen maken. Volgens mij komt er maar weinig voort uit die dates.
whutquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Dit soort jongens zijn de aids van de samenleving.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Dit soort jongens zijn de aids van de samenleving.
een daarom heeft hij aidsquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Álles is fout aan hem. Gadverdamme.
jij bent grappigquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je moet het niet letterlijk nemen
Nou, neequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:29 schreef Tijntjes het volgende:
Man man man, plaatsvervangende schaamte overheerst weer hoor
Jij had dat geblokte overhemd aan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ow toch wel
op goeie voet uit elkaar gegaan.... en waar ben je nu dan....?
En wat is het verband tussen waar je nu bent en niet in de cul sc zijn maar wel hier
ik snappet niet meerdomme schedel dat ik ben haha
die rooie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Jij had dat geblokte overhemd aan?
Ja, die had jij aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, die had jij aan.dan was ik het iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Metro Station muziek.. what the... heeft hij dat uitgekozen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |