ja ! die kerel was briljant... dinsdag of woensdag :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef ebke het volgende:
Ik hoorde vandaag dat iemand uit de buurt en die ik misschien wel ken bij Take me out was geweest.
Hij zij volgens mij nog iets over swaffelen![]()
En na het eerste filmpje drukte alle dames al weg![]()
Kan iemand hier zich dat herinneren, welke aflevering?
Want wil het wel eens zien
Dat was de eerste aflevering (afgelopen maandag), tweede kandidaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef ebke het volgende:
Ik hoorde vandaag dat iemand uit de buurt en die ik misschien wel ken bij Take me out was geweest.
Hij zij volgens mij nog iets over swaffelen![]()
En na het eerste filmpje drukte alle dames al weg![]()
Kan iemand hier zich dat herinneren, welke aflevering?
Want wil het wel eens zien
Kwestie van jammer joh, was een erg leuke vrouw volgens mij. Qua uiterlijk zekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tot op heden helemaal niks, ze heeft me tel nummer maar heeft niet gereageerd
Dank je, denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:07 schreef female81 het volgende:
Vanochtend nog even zitten kijken (ik had het opgenomen). Jongen 2 leek nogal op Filemon Wesselink. Type 'niet standaard-mooi maar hij heeft iets'.
Leek zo'n leuk stel, met dat donkere meisje dat overbleef, maar schijnbaar is het uiteindelijk op niets uitgelopen. Jammer.
heel, heel, heel weinigquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:42 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Kwestie van jammer joh, was een erg leuke vrouw volgens mij. Qua uiterlijk zeker.
Het zou weleens leuk zijn als ze een terugbljk op vorig seizoen maken. Volgens mij komt er maar weinig voort uit die dates.
whutquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Dit soort jongens zijn de aids van de samenleving.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Dit soort jongens zijn de aids van de samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |