Klote dat het zo langzaam gaat, ik hoop dat de lijn naar boven wel doorzet!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef eleusis het volgende:
Ik durf nog niet echt optimistisch te zijn, maar er zit tot nu toe elke dag een beetje verbetering in...
Ik duim met je mee!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef eleusis het volgende:
Ik durf nog niet echt optimistisch te zijn, maar er zit tot nu toe elke dag een beetje verbetering in...
ik doe met je meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef MissBliss het volgende:
Redelijk positief nieuws! Gelukkig! Ik blijf meeduimen![]()
Goed nieuws!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:48 schreef eleusis het volgende:
We zijn weer op ziekenbezoek geweest, hij heeft vandaag veel vooruitgang geboekt!
Hij slikte weer, daardoor heeft hij niet meer van die kwijldraden hangen, en hij gebruikt zijn tong ook weer een beetje. Ik meen te hebben gezien dat weer een groter stuk tong mooi roze was. Maar de dierenarts was bezig, dus ik heb geen vragen kunnen stellen en ook niet in zijn bekje kunnen (laten) kijken.
Poes was ook een stuk vrolijker, niet meer zo murw kijkend, deed helemaal mee met kroelen en omrollen, kopjes gevend met zijn staart in de krul.
Dus tot nu toe zit er continu een stijgende lijn in, en ik heb het idee dat hij nu weer echt aan begint te sterken. Al moet hij ws nog een tijdje blijven. Er is nog steeds infectiegevaar en niemand kan zeggen hoe het verloopt en of hij 100% van zijn tong weer zal kunnen gebruiken, maar hij lijkt iig zelf veel meer levenskracht te krijgen en ik ben niet meer zo bang om morgen weer te gaan
Oh wat goed zeg! Go MeneerPoes!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:48 schreef eleusis het volgende:
We zijn weer op ziekenbezoek geweest, hij heeft vandaag veel vooruitgang geboekt!
Hij slikte weer, daardoor heeft hij niet meer van die kwijldraden hangen, en hij gebruikt zijn tong ook weer een beetje. Ik meen te hebben gezien dat weer een groter stuk tong mooi roze was. Maar de dierenarts was bezig, dus ik heb geen vragen kunnen stellen en ook niet in zijn bekje kunnen (laten) kijken.
Poes was ook een stuk vrolijker, niet meer zo murw kijkend, deed helemaal mee met kroelen en omrollen, kopjes gevend met zijn staart in de krul.
Dus tot nu toe zit er continu een stijgende lijn in, en ik heb het idee dat hij nu weer echt aan begint te sterken. Al moet hij ws nog een tijdje blijven. Er is nog steeds infectiegevaar en niemand kan zeggen hoe het verloopt en of hij 100% van zijn tong weer zal kunnen gebruiken, maar hij lijkt iig zelf veel meer levenskracht te krijgen en ik ben niet meer zo bang om morgen weer te gaan
Dan lijkt hij het ergste toch achter de rug te hebben. Nu weer goed leren eten en aansterken.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef eleusis het volgende:
Binnenwerk lijkt niets mee mis te zijnVolgens de DA is het een stof die oppervlakkig irriteert maar niet ver doordringt. Het is ook niet dat hij sloten naar binnen heeft geklokt, hij zal één keer hebben geprobeerd de viezigheid van z'n pootjes te likken.
Heerlijk, verhuizen.quote:Ja, we zitten nog steeds provisorisch hierMaar nu hebben we wel overal laminaat. Er staan nog wel 42 Ikea-dozen en al onze eigen shit staat opgestapeld. De andere katten zijn al wel aardig gewend.
Nee, nog niet behalve vrijdagavond om de gebruikte stof te vinden. Het lijkt me wel een briefje waard, dan staat het zwart op wit en dat kan een eigen leven leiden dus dat moeten ze wel serieus nemen; maar ik ben elke dag van 8 tot 24 bezig geweest met verhuizen en ik moet nu een week werk gaan inhalen. Maar ik ga ze wel ff schrijven, en wil daar ook een reactie op. Er zitten nog meer renovaties in de pipeline en of we met hun verder gaan hangt wel af van hoe ze het oppikken.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie al met de aannemer gepraat?
Ik zou er zeker achteraan gaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee, nog niet behalve vrijdagavond om de gebruikte stof te vinden. Het lijkt me wel een briefje waard, dan staat het zwart op wit en dat kan een eigen leven leiden dus dat moeten ze wel serieus nemen; maar ik ben elke dag van 8 tot 24 bezig geweest met verhuizen en ik moet nu een week werk gaan inhalen. Maar ik ga ze wel ff schrijven, en wil daar ook een reactie op. Er zitten nog meer renovaties in de pipeline en of we met hun verder gaan hangt wel af van hoe ze het oppikken.
Wow, goed nieuws!!!!!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:46 schreef eleusis het volgende:
Ik moest vandaag overwerken, dus kon niet op ziekenbezoek. Maar mijn vriendin vond Mr. Kat vandaag weer beter! Hij spinde weer zonder te 'snurken' en zijn tong was nu helemaal roze en zonder rare plekjes. Dus dat is goed nieuws
Hij was ook het hele bezoek enthousiast en geïnteresseerd, gisteren was hij na een kwartiertje moe en pijnlijk en ging hij weer liggen... Maar nu was dat niet zo. Ze heeft hem een tijdje rond gedragen en de hele kliniek laten zien.En hij baalde dat hij niet mee mocht. Dat was ook voor het eerst. Dus hij voelt zich een stuk beter
![]()
In principe is hij uitbehandeld; hij krijgt nog wel een tijd pijnstillers en de AB-kuurtjes worden nog afgemaakt. We hopen op een volledig herstel! Morgenochtend komt hij naar huis!
Vanmiddag heeft de DA pas tijd om instructie te geven over het voeren en de medicijnen, dus hij moet nog heel even wachtenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:09 schreef Lunaflame het volgende:
Is Mr Kat al thuis en hoe gaat het met hem?
Nou, ik hoop dat jullie zo thuis zijn!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:25 schreef eleusis het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft de DA pas tijd om instructie te geven over het voeren en de medicijnen, dus hij moet nog heel even wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |