Hallo! Nou, het gaat nu weer een stuk beter
We zijn 2 dagen na z'n "verstopping" voor de zekerheid nog maar een keer naar de DA geweest omdat hij de hele tijd aan z'n plasser zat te likken, maar er was niks aan de hand, meenden ze... Het zou nog last geweest kunnen zijn van het katheteren, het schijnt dat Mr. Kat een ongebruikelijk smalle plasbuis heeft dus dat zou extra pijn gedaan kunnen hebben. Dus weer pijnstillers meegekregen. Omdat hij toch bleef likken hebben we hebben hem daarna maar zelf gewassen en afgedroogd in de wasbak. Dat vond hij verder prima en daarna werd het likken minder

En deze week plast hij weer gewoon op de bak. Dus dat was waarschijnlijk een kortdurend iets.
Dan nog de "hoofd-issue" natuurlijk namelijk de wondjes die hij in/rond z'n mond had van de bijtende stof. Nou, hij eet al een paar dagen véél en véél meer dan ervoor. Zijn bekje begint van binnen & buiten ook weer redelijk dicht te groeien. Maar harde brokjes, daar moet hij nog steeds niets van hebben. Maar zogauw het te slobberen is, vindt hij het heerlijk. Verder is-ie nog wel wat aan de rustige kant, maar hij begint wel weer aan te komen.
Ik had ook wat foto's beloofd. De meest zielige post ik liever niet, maar wel één uit dezelfde serie. Hier wordt hij gedwangvoerd door mijn vriendin, toen was hij net 1 dag weer thuis van de dierenarts en nog heel erg slecht. Je kan hier ook nog wel goed zien dat de toplaag van de huid rond z'n bekje er deels af ligt (is roze).
Dwangvoeren:
![]()
De volgende foto is van vandaag. Het plaatje is wel karakteristiek, omdat we aan het eten waren, dan krijgt hij honger en loopt het water hem in de mond, maar dat kan hij nog niet goed afvoeren, dus dat wordt een kwijldraad. Door de lange sluitertijd is dat vervolgens een kegel geworden, wel artistiek

Je ziet dat zijn aangezicht al mooi geheeld is en ook als je z'n bek opent kan je van binnen zien dat alles weer zo goed als normale kleur heeft. Je kan ook zien dat hij best een realistische en geïnteresseerde houding heeft en niet meer heel zielig voor de dag komt. Dus ik hoop dat hij het een beetje trekt inmiddels

Kwijlebabbel:
![]()
Anyway! Hij gaat nog steeds vooruit, dus we houden de hoop er in
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel