abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86452548
Ahh wat balen voor Mr.Kat, net nu het de goede kant opging.

Ik hoop dat ze het snel kunnen verhelpen en dat hij gauw weer opknapt.

Nou veel sterkte weer voor jullie en Mr.Kat.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  woensdag 15 september 2010 @ 10:26:19 #227
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86452728
Ik hoop iig op niks ernstigs met de nieren. Ik las al wel dat de pijnstiller die hij kreeg soms ook nierklachten kan veroorzaken. We wachten af.

(Misschien had hij eigeniljk al last bij het plassen, maar kwam het nu pas aan de oppervlakte omdat hij t/m dit weekend de pijnstiller kreeg)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 september 2010 @ 10:29:16 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86452811
Hè wat naar!

Onze kater heeft onlangs ook een paar dagen een katheter gehad, die had blaasontsteking, maar zonder gruis. Heeft noodgedwongen een paar dagen in de badkamer gebivakkeerd. Na een paar dagen mocht de katheter eruit en kon hij weer gewoon plassen. Hij mag nu nog fijn elke avond een pil antibiotica slikken :')

Sterkte met Mr. Kat!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86454583
Ah bah zeg eerst het ene en nu dit
Sterkte met kat
pi_86467987
Eiwitprop :? Heeft de dierenarts ook nog wat gezegd wat daar de oorzaak van kan zijn? Nieren zou kunnen(bij nierfalen laten de nieren teveel eiwit door) maar bij alle katten die hier nierfalen hebben gehad heb ik nooit wat gemerkt van een eiwitprop. :{ Sterkte in ieder geval voor de kat en ook voor jullie. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86468710
Ik weet alleen dat toen onze kat rattengif binnenkreeg, het niet goed met hem afliep...

Zwambestrijdingsmiddel geen idee.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:22:07 #232
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86473325
Kattie is weer thuis! De dierenarts vond de eiwitprop niet bijzonder verdacht. Dat gebeurt wel eens zei die. Tja, dan zal het wel :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 15 september 2010 @ 20:24:53 #233
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_86473439
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:22 schreef eleusis het volgende:
Kattie is weer thuis! De dierenarts vond de eiwitprop niet bijzonder verdacht. Dat gebeurt wel eens zei die. Tja, dan zal het wel :)
Mooi Zo! ^O^ Is de prop er nu uit dan?
be nice or go away
pi_86473905
Fijn dat hij weer thuis is. :) En hopelijk blijft het nu gewoon goed gaan. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86481553
Fijn dat het weer wat beter gaat. Maar je gaat nu wel van de regen in de drup.
pi_86547873
Hoe is het nu?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:54:13 #237
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86685859
Hallo! Nou, het gaat nu weer een stuk beter :)

We zijn 2 dagen na z'n "verstopping" voor de zekerheid nog maar een keer naar de DA geweest omdat hij de hele tijd aan z'n plasser zat te likken, maar er was niks aan de hand, meenden ze... Het zou nog last geweest kunnen zijn van het katheteren, het schijnt dat Mr. Kat een ongebruikelijk smalle plasbuis heeft dus dat zou extra pijn gedaan kunnen hebben. Dus weer pijnstillers meegekregen. Omdat hij toch bleef likken hebben we hebben hem daarna maar zelf gewassen en afgedroogd in de wasbak. Dat vond hij verder prima en daarna werd het likken minder :) En deze week plast hij weer gewoon op de bak. Dus dat was waarschijnlijk een kortdurend iets.

Dan nog de "hoofd-issue" natuurlijk namelijk de wondjes die hij in/rond z'n mond had van de bijtende stof. Nou, hij eet al een paar dagen véél en véél meer dan ervoor. Zijn bekje begint van binnen & buiten ook weer redelijk dicht te groeien. Maar harde brokjes, daar moet hij nog steeds niets van hebben. Maar zogauw het te slobberen is, vindt hij het heerlijk. Verder is-ie nog wel wat aan de rustige kant, maar hij begint wel weer aan te komen.

Ik had ook wat foto's beloofd. De meest zielige post ik liever niet, maar wel één uit dezelfde serie. Hier wordt hij gedwangvoerd door mijn vriendin, toen was hij net 1 dag weer thuis van de dierenarts en nog heel erg slecht. Je kan hier ook nog wel goed zien dat de toplaag van de huid rond z'n bekje er deels af ligt (is roze).

Dwangvoeren:

De volgende foto is van vandaag. Het plaatje is wel karakteristiek, omdat we aan het eten waren, dan krijgt hij honger en loopt het water hem in de mond, maar dat kan hij nog niet goed afvoeren, dus dat wordt een kwijldraad. Door de lange sluitertijd is dat vervolgens een kegel geworden, wel artistiek :') Je ziet dat zijn aangezicht al mooi geheeld is en ook als je z'n bek opent kan je van binnen zien dat alles weer zo goed als normale kleur heeft. Je kan ook zien dat hij best een realistische en geïnteresseerde houding heeft en niet meer heel zielig voor de dag komt. Dus ik hoop dat hij het een beetje trekt inmiddels :)

Kwijlebabbel:

Anyway! Hij gaat nog steeds vooruit, dus we houden de hoop er in :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:56:04 #238
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86685952
och arme, dat dwangvoeren vond ik niet alleen vervelend om te doen bij de poes, vond het zelf ook absoluut niet leuk, was altijd een heel gevecht hier.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:00:54 #239
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86686144
Ben blij dat het steeds beter gaat!
Vind die eerste foto toch best zielig :'(

Hoop echt dat het weer helemaal goed komt met hem!
En de 2de foto is idd artistiek! :)
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_86686578
Goed dat je veel foto's hebt gemaakt zodat je zijn herstel kunt volgen. Die 2e foto is zeer artistiek. :) Gelukkig is het dwangvoeren nu verleden tijd.

En hoera voor een mooi zwart mondje! ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2010 @ 20:38:56 #241
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86687772
Wauw, inderdaad een heel verschil. Mooie kwijlfoto :9~

Hij ziet er weer goed uit, gelukkig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86688448
Het is wel een stoere, he! Met zijn karteloor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:19:58 #243
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86689463
Ja, heel stoer. Hij slaat iedereen in elkaar!
Maar nu even niet. :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:21:30 #244
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86689537
En we hebben nu weer een probleem met een ander van onze "kindjes", die heeft last van zijn tand vandaag. Hij probeert er de hele tijd aan te zitten, en laat het concreet voedsel staan. Dus die gaat morgen ook weer naar de DA.

Totaal rekeningen deze maand nu al ¤770. :')

Ach ja. Je krijgt er zo veel liefde voor terug! :')
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 21:46:41 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_86690672
_O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_86692370
Tja als je eenmaal begint te klungelen met je huisdieren :') ...in ieder geval fijn te zien dat het met de oorspronkelijke patient zo goed gaat. *O* Sterkte met de tweede. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86696881
Gelukkig dat het met Mr. Kat beter gaat en leuk dat je de fotoos hebt geplaatst. ^O^

Die eerste ziet er wel zielig uit met dat gehavende bekkie. :'(

Ik hoop dat het weer helemaal goed komt.

Sterkte met jullie andere kindje, hopelijk valt dat mee en hoeven jullie voorlopig niet meer naar de DA.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_86699731
O+ die kwijldraad O+
Voices tell me I'm the shit.
pi_86702056
quote:
Op woensdag 22 september 2010 06:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
O+ die kwijldraad O+
Verkeerde topic, maar hoe is het met jouw kattenkinders?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:20:26 #250
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86809416
Vandaag was hij de hele dag in mineur: weinig eten, wassen en bewegen, dus dat zag er niet zo goed uit vond ik. Toch maar weer even naar de DA dus: hij heeft nierfalen. Daar hebben we speciaal dieetvoer voor gekregen dat hij 2 weken moet krijgen en dan weer een controle. Hij had ook een verhoging, dus naast de verstopping zou een infectie de oorzaak kunnen zijn; daarvoor heeft hij een AB spuitje gekregen. Met het speciaal dieetvoer zou de hoop zijn dat zijn nieren weer aan de slag gaan. Verder is er niet veel gezegd over het verloop, maar op internet word je er niet echt vrolijk van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')