en wat wil je ermee doen dan?quote:
Nou, snel een foto van je zaakje maken dan, anders hoor je er niet bij!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriend van me heeft een camera gevonden bij Kees van Hondt. Thuis even naar de politie gegaan en binnenkort komt de eigenaar 'm ophalen.
de actie is lachenquote:
Dit komt op festivals in mijn ervaring veel vaker voor dan gemiddeld, heeft denk ik met de sfeer en mentaliteit te maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wat een verrassing dat een mobiel netjes bij de gevonden voorwerpen wordt afgegeven...
ik sta perplex.
fijn gevoel dat er nog eerlijke mensen zijn, met gevoel voor humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:31 schreef Nosh het volgende:
Als z'n eikel een mutsje op had was het net een Ierse kerstman.
En uiteraard.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:31 schreef Nosh het volgende:
Als z'n eikel een mutsje op had was het net een Ierse kerstman.
En uiteraard.
is dat stompje van jou?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:44 schreef julian6 het volgende:
haha sorry nog daarvoorhet moest van de groep
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Voor wie het echt niet laten kan, kijk onder de spoiler.
Waarschuwing:
HET IS ECHT. HEEL. HARIG. EN. KLEIN.daardoor verheft hij zich nog meer boven de grijze massa. lefgozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Ik zal nog is een gevatte grap makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
lol at failjulian6 met zijn stompje
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:39 schreef Mirjam het volgende:
aaaahhahahahaha![]()
da's geen piemel man, da's een naaktslak met een toupet op![]()
aaaahhahahahaha![]()
aaaahhahahahaha![]()
aaaahhahahahaha![]()
Genitale actie dan...quote:
Dat is toch beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genitale actie dan...
Gisteren heeft mw. MM ook nog een telefoon gevonden, waarop we maar geen lulverhaal hebben geplaatst en vandaag heeft de eigenaresse hem opgehaald in ruil voor een bos bloemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |