quote:Irrational Games will present BioShock Infinite gameplay footage to the public for the first time during this Saturday's Game Informer panel at the Penny Arcade Expo.
Ben hem nu ook aan het spelen en baal daar ook wel vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer leuk eigenlijkAlleen TIJDSDRUK
![]()
Ik denk niet dat ik het red de eerste playthrough
Jep. Dat is ook wel het voordeel van meerdere saveslots.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben hem nu ook aan het spelen en baal daar ook wel van![]()
Ik wil gewoon rustig rondlopen en beetje klote. Kun je als je hem uit hebt gespeeld weer doorspelen net zolang als je wil?
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rot toch op met je multiplayer.
Met een aparte co-op story zou ik geen problemen hebben, of de normale story in co-op.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rot toch op met je multiplayer.
Klopt, ben je wel even zoet mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Over B:AA, die fighting challenges zijn echt pittig tot en met.
Damn.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Aparte co-op story mode zou ik ook geen problemen mee hebben, maar de campaign moet absoluut géén co-op mode krijgen. Dat zou afbreuk doen aan de ervaring, is echt iets wat ik alleen wil doorlopen.
Mijn god die challengesquote:Op woensdag 1 september 2010 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Over B:AA, die fighting challenges zijn echt pittig tot en met.
Damn.
Hoezo??? Wat is er zo moeilijk aan dan? Je hebt zeker die freeflow achievement ook nog niet danquote:Op woensdag 1 september 2010 23:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mijn god die challenges![]()
Wat een kutzooi zeg, bah.
Lol die sneaky challenges zijn echt een breezequote:Op woensdag 1 september 2010 23:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo??? Wat is er zo moeilijk aan dan? Je hebt zeker die freeflow achievement ook nog niet dan. Het vechten in B:AA is perfect, als je het eenmaal onder de knie hebt klap je ze allemaal MAKKELIJK neer.
Die sneaky challenges zijn wat moeilijker, maar ook erg vet. Kijk anders op youtube hoe het moet superfruitig :p.
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Stop dan ook met fouten maken! Dan wordt het meteen een stuk leuker
De stem acteur van Batman van Batman TAS is ook gewoon in B:AA hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Het grootste pluspunt aan B: AA was voor mij toch vooral qua stemacteurs. Batman was een beetje standaard, maar Mark Hamill als the Joker was weer van bovennatuurlijke kwaliteit zoals hij dat ook al liet zien in Batman: The Animated Series
Die man weet The Joker nóg overtuigender neer te zetten dan een Heath Ledger/ Jack Nicholson.
quote:- Arkham City is four or five times larger than Arkham Asylum.
- The game starts by being briefed by Alfred, he explains the Two-Face vs Catwoman situation and you start heading to the area the two are located.
- Batman is now much more agile, he is now able to plunge into a dive mid glide to accelerate flight.
- Two-Face has a gang roaming Arkham City, you will find them wearing face masks replicating their boss'.
- Criminals who aren't connected with any super villains roam the street.
- Story suggests that Professor Strange has been kidnapping Gotham citizens who are opposed to Arkham City.
- One and half years after the original game.
- Use new detective mode to discover a thugs super villain boss. This will be used to find The Riddlers men.
- The Riddler is in Arkham City, they hint you are almost certain to come face to face with him.
- Jack Ryder has been put into Arkham City due to him becoming to close to the truth on the city while working on an expose. Rocksteady where hesitant to reveal what Ryder had uncovered.
- Your first meeting with Two-Face is early on in the game. You are greeted with him displaying Catwoman tied up side down to a baying crowd of criminals. His two conflicting personalities being voiced out loud.
- Two-Face decides Catwoman's fate with the iconic coin toss. She gets lucky this time.
- The first confrontation with Two-Face results in Batman getting shot in the chest only for Catwoman to slip out of her chains and hit Two-Face into the acid she was about to be chucked into. A flirtatious conversation is then held between Catwoman and Batman only to be interrupted by a smiley face sniper dot rolling up Catwoman's suit. The shot is fired and misses her by a whisker.
- Your first detective mode experience is finding the bullet hole on the floor and figuring out its trajectory.
- Trajectory reveals the location of the shot. A bell tower housed by the Joker.
- Joker has a potentially fatal desease.
- Calendar Man is confirmed.
- The date and time effect your interaction with Calendar Man, set your console of PC's time a month ahead from last and you will receive a completely different conversation.
- Batman's launcher has received an upgrade, you can now stop at anytime instead of being forced to the end every time.
- You are pitted against a lot more thugs at once compared to the original game.
- Increased amount of combat animations.
- Phone booths ring only for thugs to stand by it, afraid to answer. Rumours going round suggest anyone that answers these calls end up dead.
- The mysterious caller ends up being Victor Zsasz, this starts one of many side quests in the game.
- To start the side quest you must follow a number of ringing phone boxes only to greeted with him at the final one.
- Co-Op seems to be hinted. Catwoman has very similar combat techniques to Batman when in game.
- Rocksteady suggest Crime Alley will make an appearance.
- Rocksteady insist that the only confirmed villains so far are the ones you have seen.
Cover is zeer tof!quote:
belachelijk slecht spel idd. dat daar zoveel aandacht voor isquote:Op donderdag 2 september 2010 16:28 schreef Cliffy het volgende:
Wat een bagger is Case Zero eigenlijk... maar, Zombies
Waar-quote:Op donderdag 2 september 2010 16:28 schreef Cliffy het volgende:
Wat een bagger is Case Zero eigenlijk... maar, Zombies
-om?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
belachelijk slecht spel idd. dat daar zoveel aandacht voor is
You crazyquote:Op donderdag 2 september 2010 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
-het is lelijk
-het is saai
-je doet de hele tijd hetzelfde
-het is saai
Moves? Die unlock je door te levelen, maar het gaat om fucking wapens. Je kan alles oppakken én je kan je eigen wapens maken. Heb je het spel wel gespeeld. Toen ik een emmer met 3 drilboren erin maakte en daarmee een gezellig hoedje maakte vond ik het toch wel weer erg sick.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:56 schreef jimjim1983 het volgende:
als je dan op een toffe manier zombies kon slashen ok, maar je hebt nauwelijks moveszo'n spel moet echt makkelijk te maken zijn zo zonder AI.
die wapens zijn wel grappig maar je doet bij iedere zombie precies t zelfdequote:Op donderdag 2 september 2010 16:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moves? Die unlock je door te levelen, maar het gaat om fucking wapens. Je kan alles oppakken én je kan je eigen wapens maken. Heb je het spel wel gespeeld. Toen ik een emmer met 3 drilboren erin maakte en daarmee een gezellig hoedje maakte vond ik het toch wel weer erg sick.
Dan doe je ze toch een lekker truitje aan. Wat verwacht je, dat je een kopje koffie met ze gaat drinken of wa?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die wapens zijn wel grappig maar je doet bij iedere zombie precies t zelfde
Je hebt het over Final Fantasy?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
-het is lelijk
-het is saai
-je doet de hele tijd hetzelfde
-het is saai
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet je lelijk voor gay vervangen
Grafisch teleurstellend, ontbrekende audio bij cutscenes (of compleet ontbrekende cutscenes, pas de derde keer dat Jed spawnde kreeg ik ook een filmpje te zienquote:
Hoe kan het nou weer grafisch teleurstellend zijn als er 1000 fucking zombies op je beeld staan. Als je graphics a la Mafia 2 verwacht heb je gewoon onrealistische verwachtingen. Met Jed had ik ook geen problemen om het filmpje te laden.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Grafisch teleurstellend, ontbrekende audio bij cutscenes (of compleet ontbrekende cutscenes, pas de derde keer dat Jed spawnde kreeg ik ook een filmpje te zien), op een paar characters na geen voices?
Het is vermakelijk maar het complete spel zal -vier jaar na het origineel- toch veel beter moeten zijn wil ik er meer dan 20 euro aan uitgeven...
Echt mooi is het niet, of vind jij van wel?quote:
Voor een arcade game vind ik het erg mooi hoor. Tuurlijk, animaties zijn een beetje janky en matig, maar honderden zombies op beeld vind ik wel indrukwekkend. Het zit er tussen inquote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Echt mooi is het niet, of vind jij van wel?
hmm zie jij het veranderen dan bij de retail?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor een arcade game vind ik het erg mooi hoor. Tuurlijk, animaties zijn een beetje janky en matig, maar honderden zombies op beeld vind ik wel indrukwekkend. Het zit er tussen in
Zal sowieso wel een stuk mooier zijn, gebieden ook. Casino's, neon lichten etc. Het is geen Uncharted 2, maar wel gewoon goed. Maar gaat er voor mij om dat die game gewoon fun is, en dat is hetquote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm zie jij het veranderen dan bij de retail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |