Nee. Je 'reist' in de game van deel naar deel (anders zou je het GTA San Andreas-effect krijgen, een half uur per objective reizen) De DLC levels hebben aparte stukken (Jakobs Cove, The Underdome, T-Bone Junction en de 4e DLC)quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, RDR gisteren uitgespeeld (op 100%). Heeft zijn flaws (challenges beginnen op den duur vermoeiend te worden, een ware bugfest, te weinig binding met de karakters naarmate het spel vordert en missies zijn niet van constante kwaliteit) maar ondanks toch echt wel genoten.![]()
9/10
[..]
Dit is dan wel minder.
Nog steeds wel minder dat ze niet op de disc staan maar dat je ze per se op je HDD moet zettenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Je 'reist' in de game van deel naar deel (anders zou je het GTA San Andreas-effect krijgen, een half uur per objective reizen) De DLC levels hebben aparte stukken (Jakobs Cove, The Underdome, T-Bone Junction en de 4e DLC)
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Vooruit, doe eens een poging Nick. Zet de oneliners en zuigende reacties voor een keer eens opzij en leg me nou eens uit wat het spel (zogenaamd) zo goed maakt? Mijn verhaal heb ik hier al meerdere malen gepost dus dat doe ik niet weer. Ik wacht rustig af.
Dan mis je nog 1 wanted poster ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb, stop gewoon.
Trouwens, mafia 2.
Ik denk dat ik op dit moment op 98% ben, maar ik heb denk ik een game breaking glitch. Hij blijft op 1 stuk eindeloos laden......
Inderdaad best vreemd. Ik heb hier toch écht een schijfje met Moxxi's Underdome en Zombie Island of Dr Nedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog steeds wel minder dat ze niet op de disc staan maar dat je ze per se op je HDD moet zetten
quote:Releasedatum: Nog niet bekend
vond het sowieso raar dat ie later zou komen, hij heeft al wel op XBLA gestaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Case Zero op NL Marketplace:
[..]
JAAAAAAA!!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)f=0&bt=0&sb=1#offers
Zombie killing time!
Erg? Nee!quote:
En dan nu nog maar 16quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ja, ik maakte dit account meer dan 4 jaar geleden
Je punt is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg? Nee!
[..]
En dan nu nog maar 16
Ja. Het is lijkt mij een hele kleine map waar je de basis-shit van DR 2 mag gaan verkennenquote:
Er zitten ook maar een stuk of 10 gebouwen in, dus zoveel te verkennen heb je niet. Volgens mij heb je hem uit in 3 uurtjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Het is lijkt mij een hele kleine map waar je de basis-shit van DR 2 mag gaan verkennen
(Soort van opwarmertje)
Zonde. Dat maakte deel 1 enerzijds irritant, enerzijds best tof.quote:
Laaaaaaaaaaamequote:
Hoe maak je een molotov coctail? Ik heb wel een nailed baseball bat, een nailed propane tank en een emmer met drilboor combo gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Hij is geniaal en toffig!
(Het meest geniale is toch wel het kunnen combineren van wapens. Een nailed baseball bat of een molotov-cocktail zijn awesome!)
Pas wel op dat je Chuck niet teveel whiskey laat drinken, hij wordt nogal snel misselijk inclusief overgeven en al![]()
Sweet, ff checken!quote:The demo for upcoming third person shooter Vanquish has hit PSN and Xbox Live. You can download it. Yes, you can!
Een whiskey-fles met een newspaper combinerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoe maak je een molotov coctail? Ik heb wel een nailed baseball bat, een nailed propane tank en een emmer met drilboor combo gemaakt.
Je kan altijd de radio in fallout zelf aanzettenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is het trouwens mogelijk om internet radio te luisteren tijdens het gamen? Ben weer ff bezig met Fallout 3 en tijdens het rondbanjeren heb ik wel zin om een beetje muzie
Volgens mij is het uberhaupt niet mogelijk om internetradio te luisteren op je 360, afgezien van last.fm, maar dat kan dan weer niet in-game...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is het trouwens mogelijk om internet radio te luisteren tijdens het gamen? Ben weer ff bezig met Fallout 3 en tijdens het rondbanjeren heb ik wel zin om een beetje muziek te luisteren.
Koop dan niet van die avatar rotzooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Solique het volgende:
400 Punten, damnit. Heb nog 380 over
Dan maar eerst de trial vanavond binnen halen.
Soort van ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik snapte heel lang niet hoe het nou zat met dead rising: case zero... Je hebt dus een soort proloog, deze kan je kopen voor 400 punten.... maar daarnaast kan je ook een trial doen. Maar die proloog is toch een soort probeersel al voor dead rising 2? Wat is die trial dan? Een trial van een trial eigenlijk?
Heb ik nu ook maar vind het soms wel aardig om gewoon laatste nieuws e.d. mee te krijgen, en nieuwe nummers die ik nog niet ken...maar goed. Helaas, pindakaas dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij is het uberhaupt niet mogelijk om internetradio te luisteren op je 360, afgezien van last.fm, maar dat kan dan weer niet in-game...
Gewoon MP3tjes op een externe schijf zetten en die aanzetten!
Koop niets van die avatar rotzooi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop dan niet van die avatar rotzooi
Ja die hadden ook zo'n raar bedrag ja! Ik vind de graphics van DR 2 wel bagger eruit zien :/quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Koop niets van die avatar rotzooi.![]()
Laatste aanschaf waren de assassins creed 2 dlc's die in de aanbieding waren.
Ik heb met allen geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik de enige die niet op live, msn en xbox.com kan?
Storyline van 1,5 uurquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat Case zero eigenlijk gewoon DR 2 maar dan kun je maar in een klein gebied komen?
Wel een aparte storyline enzo?
"zo spoedig mogelijk"quote:2010-08-31 17:11:15 - Problemen met Engelse en Amerikaanse websites/diensten.
Door een landelijk probleem met de verbindingen naar Amerika en Engeland, is het mogelijk dat websites en diensten zoals Windows Live Messenger(MSN), Facebook en CNN niet of niet goed werken.
Het probleem ligt bij een externe internationale partij, en wordt zo spoedig mogelijk verholpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Mijn Live deed ook een beetje moeilijk, xbox even uit en weer aangezet en geen problemen meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik de enige die niet op live, msn en xbox.com kan?
Incl. play and charge kit, kost 20 euro losquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Stijlvol, maar best prijzig($65,-)
Het is de proloog voor het uiteindelijke spel dat over een maandje uitkomt. Beetje met de wapens spelen, beetje wapens bouwen, survivors redden (hopen dat ze de AI dit keer hebben aangepast) en missies uitvoeren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat Case zero eigenlijk gewoon DR 2 maar dan kun je maar in een klein gebied komen?
Wel een aparte storyline enzo?
Maar die heb ik al. Twee keer zelfsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Incl. play and charge kit, kost 20 euro los
Doen. Ik heb me vanmiddag helemaal rot zitten lachen om hoe nóg absurder het zombie-slashen is gewordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die heb ik al. Twee keer zelfs
Is de batterij van deze controller wel los te koppelen?
(En zal ik stiekem toch even Case Zero gaan spelen)
Die kleuren wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Stijlvol, maar best prijzig($65,-)
quote:F1 2010 review in OPM - 9/10
"Terrifying and intense"
F1 2010 has gained pole position after a near perfect lap around Official PlayStation Magazine's test track.
The beautiful Formula 1 sim from Codies is awarded 9 out of 10 from CVG sister mag OPM UK in its latest issue.
The team at OPM fell in love with F1 2010 simply because of the way it makes them feel:
"It's a game where first place is for a long time out of reach, and where qualifying eighth on the grid is sometimes considered a good result."
"Every successful overtake is a victory and every place lost is a crushing blow."
The review also flags up the rain effects, - noting how good a torrential downpour looks and how much of an impact it has on the race.
"What it all adds up to is a sense of danger (and exhilaration) that's greater than we've seen in the genre before."
"It's one of the most terrifying and intense racers ever made," the review concludes.
If you want to get fully immersed you might want to pick up a steering wheel for F1 2010 as well. You know, just to be sure.
F1 2010 is due for release on PS3, Xbox 360 and PC next month.
Ik vind het wel weer leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Solique het volgende:
Ik ga ook maar eens Case Zero proberen.
Deel 1 was wel leuk voor even, verveelde best snel.
Batman:Arkham Asylum AUSgespieltquote:Op woensdag 1 september 2010 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
BAAAUS
Baus?
Baas?
Ik snap die jongen soms niet
In 24 uur, REALLYquote:Op woensdag 1 september 2010 00:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Batman:Arkham Asylum AUSgespielt
Vind hem ook wel weer leuk eigenlijk, jammer weinig wapens en verder weinig te doen in de trial.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel weer leuk eigenlijkAlleen TIJDSDRUK
![]()
Ik denk niet dat ik het red de eerste playthrough
Gaat er sowieso komen en hoe vet zou het zijn om een race weekend online te doenquote:
Nja full zal waarschijnlijk langer duren, maar die laadtijden af en toequote:Op woensdag 1 september 2010 08:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind hem ook wel weer leuk eigenlijk, jammer weinig wapens en verder weinig te doen in de trial.
Weet iemand of er iets meer te doen is in de full versie van Case Zero?
Dat is altijd een probleem bij DRquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer leuk eigenlijkAlleen TIJDSDRUK
![]()
Ik denk niet dat ik het red de eerste playthrough
Ja, usability.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:03 schreef ach het volgende:
[..]
Die kleuren wegDat gaf zo'n controller juist wel wat.
Microsoft is zowaar anit-usability. Dus ze zijn op de goeie wegquote:Op woensdag 1 september 2010 10:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, usability.
Geen idee hoe mensen met een sd tv ooit nog moeten achterhalen welke knop ze in moeten drukken bij QTEs.
quote:
Oeh ff S3 kaufenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:25 schreef speknek het volgende:
Zitten een paar aardige deals tussen:
http://www.thehut.com/off(...)urce=ENH-_2085741810
Nee stroom gaat via de stekker.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef RickoKun het volgende:
HELLO!
Hey maten, kunnen jullie mij vertellen of een xbox360 ook draadloos werkt?
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee stroom gaat via de stekker.
De nieuwe Slim heeft WIFI aan boord ja. Voor de oudere 360 kun je voor rond de 80 euro een WIFI-module kopenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef RickoKun het volgende:
HELLO!
Hey maten, kunnen jullie mij vertellen of een xbox360 ook draadloos werkt?
Echt schandaligquote:Op woensdag 1 september 2010 15:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De nieuwe Slim heeft WIFI aan boord ja. Voor de oudere 360 kun je voor rond de 80 euro een WIFI-module kopen
godverdomme ik heb vorige week bad company 2 gekochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Zien er goed uit inderdaad.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:59 schreef Wessiej het volgende:
Eerste screenshots van Batman: Arkham City
Awe-some
Rot toch op met je multiplayer.quote:According to a preview in the latest issue of PSM3, Rocksteady's forthcoming sequel to Batman: Arkham Asylum, called Batman: Arkham City, will feature a multiplayer mode.
The details on what this can mean are scarce, as the preview only reads "Multiplayer is a certainty, but [there are] no details on this yet." Whether or not this was confirmed to the magazine by the game's developer or if the writer is just making assumptions is unclear. A cooperative multiplayer mode has been rumored for awhile, with folks throwing around the idea that a second player may control either long-time Batman sidekick or the slinky Catwoman.
Gewoon even weekje wachten tot je oude xbox gaat RROD-en.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:05 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga natuurlijk niet effe nog een Slim erbij kopen, dan koop ik liever een PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |