Wel vanuit een waterbusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dus in deel twee kunnen we niet vanuit de metro snipen?
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:33 schreef Desunoto het volgende:
Mafia 2 valt dus toch alleen maar tegen? Tja, als het niet verbeterd is t.o.v de demo kan ik me de slechte reviews wel voorstellen. En dan ook nog eens een kort verhaal... jammer.
OMG waren jullie er toen alquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Quila, ik zag dat je er 2 jaar geleden ook al om vroeg
[Xbox 360 #322] Waar wij wel Rock Band krijgen
Dit was iig 1 ding ervan, niet het origineel maar wat ik kon vinden, daarna is het een running gag van 4 jaar geworden met de betere aquila: jorientje
[XBOX 360 Deel 111] Geometry wars is nog steeds hippe sjit
Maar die muziek blijft vreselijk irritant uit de radioquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:34 schreef MMaRsu het volgende:
Mafia 2 is awesome... heb 5 en een half uur gespeeld en zit in Chapter 8. De sfeer is echt ongekend.. toffe missies ook tot nu toe imo. Iniedergeval al een stuk beter dan het verhaal van GTAIV.
Scott Pilgrim vs The World is cool btw
WAT? Mafia 2 heeft geniaaaaaaale muziek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar die muziek blijft vreselijk irritant uit de radio
Hey wess zijn je fap doekjes nog niet opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
WAT? Mafia 2 heeft geniaaaaaaale muziek.
Ga nu R.U.S.E. spelen, dus heb nog een collectie staan, weet nog niet of ze nodig zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hey wess zijn je fap doekjes nog niet op
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga nu R.U.S.E. spelen, dus heb nog een collectie staan, weet nog niet of ze nodig zijn.
Let it snow.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jammer alleen van dat ene repeterende nummer; He's about 6 feet tall... average size...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef ach het volgende:
[..]
Jammer alleen van dat ene repeterende nummer; He's about 6 feet tall... average size...
dat zou wel mooi zijn, die van nu is best traag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef SteelDogg het volgende:
Het is iig een vooruitgang. Moet ook soepeler gaan werken waarschijnlijk
Dezelfde bagger-interface maar dan vierkantquote:
Ik vind het er allemaal best wel leuk uit zien. Wel erg Call of Duty achtig maar ja. Wat was er eigenlijk zo slecht aan de beta, want ik ben hem vergeten te spelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Een verschil van dag en nacht vergeleken met de shitty beta.
Ik wil een deal of the week lijst Wessiejjjjquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:29 schreef Wessiej het volgende:
September
1st - Space Invaders?
8th - Plants vs Zombies
15th - ?
22nd - Death Spank 2 + Serious Sam 2
29th - Hydrophobia
Ocotober
Comic Jumper, Costume Quest and 3D Ultra Minigolf Adentures 2.
Als het (nog) sneller wordt ben ik al tevredenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dezelfde bagger-interface maar dan vierkant
Innovation, the Microsoft way.
Heb hetzelfde gehad met de battery pack, gewoon op het stroom blijven houden als je aan het spelen bent voor 1 a 2 weken. Daarna werkte hij weer zoals het hoorde bij mij. Haalt nu zo'n 6 a 8 uur ongeveer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word een beetje moe van controller en/of battery packDe lampjes knipperen na een uur alweer terwijl de batterij net een paar maanden oud is... Ik heb er nu even twee penlites inzitten om te kijken of die ook snel leeg zijn en if not dan ga ik eens uitzoeken hoe het zit met garantie op een Play 'n Charge.
Verder is de controller ook kuttig. Rechts op d-pad werkt niet lekker en ik heb het idee dat A ook niet helemaal fijn meer werkt. Maar de controller is alweer flink oud en daar zit sowieso geen garantie opHoeveel kost een nieuwe? Op Budgetgaming kloppen de prijzen niet echt meer...
Leuke chapter die je op 2 manieren kan doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Verhaal van Mafia 2 is best aardig, begint nu mooi in elkaar over te lopen die missiesBen nu in Chapter 11 overigens.
Nog steeds rond de 45 euro. Voor 60 euro heb je zo'n nieuwe van de Xbox Slim (volgens mij met een play and charge kit standaard bijgeleverd)quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word een beetje moe van controller en/of battery packDe lampjes knipperen na een uur alweer terwijl de batterij net een paar maanden oud is... Ik heb er nu even twee penlites inzitten om te kijken of die ook snel leeg zijn en if not dan ga ik eens uitzoeken hoe het zit met garantie op een Play 'n Charge.
Verder is de controller ook kuttig. Rechts op d-pad werkt niet lekker en ik heb het idee dat A ook niet helemaal fijn meer werkt. Maar de controller is alweer flink oud en daar zit sowieso geen garantie opHoeveel kost een nieuwe? Op Budgetgaming kloppen de prijzen niet echt meer...
Werkt dat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gehad met de battery pack, gewoon op het stroom blijven houden als je aan het spelen bent voor 1 a 2 weken. Daarna werkte hij weer zoals het hoorde bij mij. Haalt nu zo'n 6 a 8 uur ongeveer.
Nope, voor onbepaalde tijd vertraagd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Morgen Dead Rising 2: Case Zero
quote:Capcom announced today a last minute delay in the availability of Dead Rising 2 Case 0.
The Xbox 360-only precursor to Dead Rising 2 was scheduled to hit Xbox Live Marketplace tomorrow (August 31). Capcom has now marked the game's release date as TBA.
As reason for the delay, the company said that it discovered some things in the demo part of the game that would not be appropriate for a free sampler.
Case 0 is set three years prior to the events of Dead Rising 2 and provides players with a first introduction to new hero Chuck Greene. The free part of the game is meant to serve as the demo to the main DR2, which hits both PlayStation 3 and Xbox 360 on September 30. Those who choose to explore further and get through the entirety of Case 0 will have to fork over some Microsoft Points.
Kutzooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, voor onbepaalde tijd vertraagd.
http://www.andriasang.com(...)sing_2_case_0_delay/
[..]
Bagger dus... wat komt er woensdag danquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, voor onbepaalde tijd vertraagd.
http://www.andriasang.com(...)sing_2_case_0_delay/
[..]
Dat is de gewone Dead Rising 2, niet Case Zero.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef speknek het volgende:
Vond het al zo vreemd dat EG met een preview kwam net..
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Leuke chapter die je op 2 manieren kan doen. Ik ga straks de laatste 5 playboys halen en dan begin ik aan de wanted posters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:The problem is actually an issue with "expression" -- that is, violent content. They didn't get more specific than that.
Hopefully this only applies to the Japanese version. Maybe too many body parts get severed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |