D.quote:
Ow, dan kijk ik wel ff of het wat is als niet spieker zijndequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat HGT te kijken en ondertussen was ik hier aan het spieken en ik wist door wat er hier werd gezegd precies over welke kandidaten het ging.
Alleen de volgorde klopt daarin niet echt
Ook daarin vond ik de liveshows leuker. Vorig jaar ook POP gekeken en ik lag soms helemaal dubbel hoe slecht sommige optredens warenquote:
Ze zijn er wel maar meestal zie je die aan het eind met bepaalde stukjes met als commentaar "oh en deze mensen gingen ook door *ZOEF* *FLITS*"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij XFA wel, maar ik heb hier nog niet echt iets goeds voorbij zien komen
quote:
Wat ben je vroeg en helleuquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
C_A komt straks op de valreep binnen, is Bellabella nog aanwezig geweest vandaag?
Whiskey doen?quote:
Zo dan, Erland is aan het zingen geslagenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als HGT is afgelopen komt The Voice, is dat afgelopen dan begint XFA
Die klinken vaak beter dan die lange audities... kunnen ze best wat meer aandacht gevenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar meestal zie je die aan het eind met bepaalde stukjes met als commentaar "oh en deze mensen gingen ook door *ZOEF* *FLITS*"
The Voice is (ook) net zoiets als My Name Is?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als HGT is afgelopen komt The Voice, is dat afgelopen dan begint XFA
Vaak? Ze zijn gewoon goed en die idioten zoals vorige week, die Mien en Henk of wat het ook was, 50+ met een act, en dat duurt dan 5 minutenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die klinken vaak beter dan die lange audities...
En nu weer terug naar de 89-jarige Anniequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar meestal zie je die aan het eind met bepaalde stukjes met als commentaar "oh en deze mensen gingen ook door *ZOEF* *FLITS*"
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
En nu weer terug naar de 89-jarige Annie
Webcamsex.. Webcam auditiesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
The Voice is (ook) net zoiets als My Name Is?
Ja dat is waar inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nope...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
The Voice is (ook) net zoiets als My Name Is?
Met die blonde uit voormalig K3 als jurylidquote:
Ik heb me rot gelachen toen hoor, wat een mongolenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaak? Ze zijn gewoon goed en die idioten zoals vorige week, die Mien en Henk of wat het ook was, 50+ met een act, en dat duurt dan 5 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |