abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:33:42 #26
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85813191
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week zaterdag hier ook 3 stuks HAH :'( Gaat echt nergens over.
mja, ik had al voor de tweede week op rij drie folders en volgende week zijn het er volgens mij weer drie. Looptijd is slechts een paar minuten langer dan met twee gelukkig.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_85815333
Ik heb al 3 weken op zaterdag 3 HAH. Ik heb er echter totaal geen vertraging door. Ik heb het stapeltje op mijn dashboard liggen.

Maar toch poep ik op die hamsterweken! :@
pi_85818447
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:47 schreef rub3n het volgende:
Ik heb al 3 weken op zaterdag 3 HAH. Ik heb er echter totaal geen vertraging door. Ik heb het stapeltje op mijn dashboard liggen.

Maar toch poep ik op die hamsterweken! :@
Fiat of een Kangoo?
Op het kantoor hier hebben ze de Fiat's definitief aan de kant gezet nadat de band lek raakte :')

Zowiezo bagger auto's, hebben meer in de garage gestaan dan dat ze het deden.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:18:01 #29
Maffe Fries
pi_85818520
Mja, die FIATs hebben toerenmotors. Dat rijdt een stuk lastiger. Een Kangoo is wat dat betreft een stuk makkelijker. Wat ik mis is de Caddy's die ze een tijdje terug hadden. Die gingen als de brandweer zonder dat je met de scores in de problemen kwam.
pi_85818763
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, die FIATs hebben toerenmotors. Dat rijdt een stuk lastiger. Een Kangoo is wat dat betreft een stuk makkelijker. Wat ik mis is de Caddy's die ze een tijdje terug hadden. Die gingen als de brandweer zonder dat je met de scores in de problemen kwam.
Die huurautos tijdelijk ter vervanging tot de Kangoo's komen hebben geen boco ;)
Die VW Transporters TDI rijden het beste imo, die hoge fluit toon wanneer je ook maar een beetje gas geeft.
Op de vestiging staan er 4 VW transports, 1 caddy, 1 Ford Transit, 1 Ford Transit Connect huur, 1 net nieuwe Peugeot Partner huur, 2 Fiat's die stilstaan en 2 Mercedes kleppenwagens.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:55:42 #31
Maffe Fries
pi_85819437
Dat fluiten is goed, want dat is de turbo die er in komt. Hierdoor trekken die dingen als een tierelier op :9
pi_85819510
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:29 schreef sbientje het volgende:

[..]

Ook de makelaar erbij?Wij wel..
Ik weet het niet. Hoop dat het niet zo'n klein kutfoldertje is :P
pi_85820628
Sinds deze week ook een paar keer met zo'n grote mercedes mogen rijden, met laadklep. Man wat zijn die dingen lomp als je een kleine driedeurs gewend bent :')
Heb wel een paar stoepjes gepakt de eerste keer, maar het went al. :)
pi_85822317
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:59 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Hoop dat het niet zo'n klein kutfoldertje is :P
die makelaars zijn meestal best groot... Kan me herinneren dat wij ze in de KNJ ook een keer hadden :r
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85837518
Ben ik ff blij dat ik nu geen post hoef te bezorgen :')
pi_85842704
Ik heb altijd een kangoo, ik vind ie auto's heerlijk! Daar rijdt ik op zaterdag in!

Doordeweeks (buslichting) rijdt ik in een vw t5. Ook heerlijk.

Soms rijd ik wel, containers nabrengen naar Zwolle, eens in zo'n Mercedes Sprinter met laadklep. Er was ook 1 spiksplinternieuwe, die was fijn! Die staat nu bij de reperateur volgens mij.
pi_85859727
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:49 schreef gekkewiebel het volgende:
Sinds deze week ook een paar keer met zo'n grote mercedes mogen rijden, met laadklep. Man wat zijn die dingen lomp als je een kleine driedeurs gewend bent :')
Heb wel een paar stoepjes gepakt de eerste keer, maar het went al. :)
De eerste keer dat ik in zo`n lompe auto mocht rijden was in de feestperiode vorig jaar dus lekker in de sneeuw wezen baggeren. :P In de VW T5 die ik normaal heb loop ik altijd te scheuren, in de Mercedes heb ik daar een stuk minder behoefte aan en dat is ook wel eens lekker rijden.
Tok.
pi_85862794
Om 11.30 beginnen, het is in ieder geval droog.
Maar er is wel een lichtelijk orkaantje gaande hier.
pi_85869941
Zo, na 3 vrije zaterdagen en 2 weken vakantie mag ik ook weer 's aan de slag, en wel morgen, vrijdag en natuurlijk zaterdag! Morgen zowaar een nieuwe wijk en een flatwijk wegbrengen! :)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_85870457
het goot hier net alweer. Ik ga zo de straat op met 3 wijken, hopelijk houd ik het een beetje droog. Voor de zekerheid toch maar mijn jas aan :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85872969
Jemig wat een wind! Ik leek wel een beetje dronken op m'n brommer af en toe :')
Was wel binnen een uur met twee buitenwijken klaar :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:09:55 #42
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85873412
Ik moet zo nog even een wijkje doen, dan heb ik ze er alle 4 ook weer inzitten.
pi_85877607
Vandaag gelukkig vrij want heb de hele dag al koppijn die nu pas wat minder wordt.
Vanaf morgen heel de week meerouleren met een fulltime dienst dus flink wat uurtjes.. en dan..vakantieeeeee gaan op vakantieeeeee *O*
pi_85877765
wat een hondenweer zeg. Ik had vandaag 3 wijken, waarvan 1 wijk echt heel vervelend was. Die andere 2 waren zo klaar. Uiteindelijk iets minder dan 2 uurtjes buiten geweest. Voor de vervelende wijk staat 3,5 uur op maandag hoor ik net :D Voorbereiden en uitvoeren dan wel :)
pi_85880071
Ben vandaag ook vrij. Studeren voor de 21+ toets van morgen! Ben 't zat!
pi_85880673
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef rub3n het volgende:
Ben vandaag ook vrij. Studeren voor de 21+ toets van morgen! Ben 't zat!
Kun je daar überhaupt nog een beetje voor leren?
Noot noot.
pi_85886425
Voor het algemene deel niet. Maar er zit me toch een reader bij over statistiek, economie en Engels. Had er veel eerder mee moeten beginnen.

Kijk nu ff voetbal. Straks nog studeren. En dan kiek'n wa 't word.
pi_85886470
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef rub3n het volgende:
Voor het algemene deel niet. Maar er zit me toch een reader bij over statistiek, economie en Engels. Had er veel eerder mee moeten beginnen.

Kijk nu ff voetbal. Straks nog studeren. En dan kiek'n wa 't word.
Welke studie wil je gaan doen dan?
pi_85890271
hoop HAH deze week. Vanmorgen zitten zetten, 3 voor morgen :) careyn hier (thuiszorg), eredivisie en mediamarkt..
pi_85891011
Heerlijke maandag weer, van 0800 tot 2100 gewerkt :{
Maar ach, teamleider is wel relaxt en hij zal de uren wel uitbetalen, kheb veel extra wijken opgepakt dus dat wordt cashen volgende maand. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')