mja, ik had al voor de tweede week op rij drie folders en volgende week zijn het er volgens mij weer drie. Looptijd is slechts een paar minuten langer dan met twee gelukkig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week zaterdag hier ook 3 stuks HAHGaat echt nergens over.
Fiat of een Kangoo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:47 schreef rub3n het volgende:
Ik heb al 3 weken op zaterdag 3 HAH. Ik heb er echter totaal geen vertraging door. Ik heb het stapeltje op mijn dashboard liggen.
Maar toch poep ik op die hamsterweken!
Die huurautos tijdelijk ter vervanging tot de Kangoo's komen hebben geen bocoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, die FIATs hebben toerenmotors. Dat rijdt een stuk lastiger. Een Kangoo is wat dat betreft een stuk makkelijker. Wat ik mis is de Caddy's die ze een tijdje terug hadden. Die gingen als de brandweer zonder dat je met de scores in de problemen kwam.
Ik weet het niet. Hoop dat het niet zo'n klein kutfoldertje isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ook de makelaar erbij?Wij wel..
die makelaars zijn meestal best groot... Kan me herinneren dat wij ze in de KNJ ook een keer haddenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hoop dat het niet zo'n klein kutfoldertje is
De eerste keer dat ik in zo`n lompe auto mocht rijden was in de feestperiode vorig jaar dus lekker in de sneeuw wezen baggeren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:49 schreef gekkewiebel het volgende:
Sinds deze week ook een paar keer met zo'n grote mercedes mogen rijden, met laadklep. Man wat zijn die dingen lomp als je een kleine driedeurs gewend bent
Heb wel een paar stoepjes gepakt de eerste keer, maar het went al.
Kun je daar überhaupt nog een beetje voor leren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef rub3n het volgende:
Ben vandaag ook vrij. Studeren voor de 21+ toets van morgen! Ben 't zat!
Welke studie wil je gaan doen dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef rub3n het volgende:
Voor het algemene deel niet. Maar er zit me toch een reader bij over statistiek, economie en Engels. Had er veel eerder mee moeten beginnen.
Kijk nu ff voetbal. Straks nog studeren. En dan kiek'n wa 't word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |