Maar ik nietquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toen ik thuis kwam waren ze nog vriendjes
Het is dan ook een filmpjequote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoofd van Nelis
Ik zie het vriendjesgedeelte overigens niet aan deze foto af?
3 minuten later hing Nelis ff de keizer uitquote:Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef Oognip het volgende:
I don't get it... In het filmpje waarin ze snoepjes krijgen zijn ze toch juist lief tegen elkaar? Of mis ik iets?
Dat dusquote:Op woensdag 1 september 2010 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
3 minuten later hing Nelis ff de keizer uit
sjef ik koning... maar nelis de keizer
Ff ontlading, moet gewoon somsquote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Grommen, blazen, elkaar aanvallen, achter elkaar aan rennen, plukken haar door de kamer...![]()
![]()
Sjefke zat op de eettafel toen ik thuiskwam (meestal zit ie op de kast/krabpaal), en ze wisselen nu steeds af met op schoot en op de bank liggen. Geven elkaar weer kopjes als ze mijn aandacht willenquote:
Overbezorgde mamma.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus
En zoals het er nu naar uitziet ben ik de enige die er last van heeft
De mannen zijn het alweer vergeten
Naar een kwaliteitsprogram zeker.quote:
oh oh cherso ja... Dus ze zijn in shockquote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar een kwaliteitsprogram zeker.
ik ben ook in shock..... wat is dat voor een bâggâh ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh oh cherso ja... Dus ze zijn in shock
poor catsquote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh oh cherso ja... Dus ze zijn in shock
Lief hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |