Ja, geef ik mooie voorzetjes, waar blijf je nou manquote:
Je was aan het spemmen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, geef ik mooie voorzetjes, waar blijf je nou man
Dat doen we vanavondquote:
Nee hoesten, je zag het toch?quote:
Ja Zwabbert, das weer een 1-0 voor Tombo hèquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lapo hunten en dan de lapo missen
Ja, bedankt, en nu zat ik ermee opgescheeptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lapo hunten en dan de lapo missen
Het staat al koudquote:
whehehe, das pas oldschoolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Wat kon Zwabber nou gebeuren, toen het topic bijna sloot.
Zie OPquote:
Ik zal aan je denken vanavond met een TTquote:
Ik wacht ff af om te zien hoe ik dat moet opvattenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken vanavond met een TT
Dasgoe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht ff af om te zien hoe ik dat moet opvatten
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
Jou kennende ben je het straks weer vergeten
Maar die is niet van mij.quote:
Doet SBS toch ook?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Sinds RTL er geld voor vraagt kijk ik niet meer
SBS vraagt (nog) geen geld hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet SBS toch ook?
Binnenkort trouwens alle SBS zenders in HD bij UPC en dan ook SBS gemist on demand op de TV
OMG, is er meer dan één SBS zender?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet SBS toch ook?
Binnenkort trouwens alle SBS zenders in HD bij UPC en dan ook SBS gemist on demand op de TV
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, is er meer dan één SBS zender?
Mijn ouders hebben al echte glasvezel tv, en die hebben ook al uitzending gemist op de TV.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet SBS toch ook?
Veronica is ook van SBSquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat dacht je van Veronica en Net5quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nou dat komt vast dan nog welquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Veronica en Net5
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Dus dan is alles in HD en on demand compleet.
Het begon met Uitzending gemist gewoon 'op je TV', zonder tussenkomst van PC. Toen Ned 1,2,3 in HD, toen volgde RTL4,5,7,8 en nu dus de laatste NL zenders per 1 september met Veronica, Net 5 en SBS6. En verder nog wat 'buitenlandse zenders' als MTV, Discovery, History, Nat Geo, etc. hebben ook on demand (en een HD kanaal)![]()
De geek in mij is content
Mja, daar zap ik meestal langsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Shownieuws en al die blub wordt ook op Net5 uitgezonden in de herhaling
De geek in jou is ook Belgisch.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Dus dan is alles in HD en on demand compleet.
Het begon met Uitzending gemist gewoon 'op je TV', zonder tussenkomst van PC. Toen Ned 1,2,3 in HD, toen volgde RTL4,5,7,8 en nu dus de laatste NL zenders per 1 september met Veronica, Net 5 en SBS6. En verder nog wat 'buitenlandse zenders' als MTV, Discovery, History, Nat Geo, etc. hebben ook on demand (en een HD kanaal)![]()
De geek in mij is content
Groot gelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, daar zap ik meestal langs
Helleu J.quote:
Wat heb jij tegen Belgen?quote:
Dat was het alquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Muis006 het volgende:
Maar ik ga Eindhoven onveilig makendoei!
Als ik extra moet betalen dan is de lol er vanafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou dat komt vast dan nog wel![]()
Meestal als ik er erg in heb dan zet ik de DVR aan voor HGT, en anders staattie voor een euro bij RTL gemist on demand, dat moet dan maar
Veel plezier Muizelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Muis006 het volgende:
Maar ik ga Eindhoven onveiliger makendoei!
Ah, vandaar dat mijn Eindhovens dinnetje dadelijk naar hier komt gevlucht op bezoek komt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Muis006 het volgende:
Maar ik ga Eindhoven onveiliger makendoei!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat mijn Eindhovens dinnetje dadelijk naar hier komt gevlucht op bezoek komt.
quote:
*hoest*quote:
Ja prima, ik zit al aan de barquote:
Nee je hebt het beloofdquote:
Ml-etjequote:
Ga je iets lekkers makenquote:
Heb hem alleen gekooktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je iets lekkers makenof gewoon alvast halen?
Oeh welke is de leukste, die je als eerste liet zien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hem alleen gekookt
Heb die bikini's trouwens binnende leukste bikini heb ik alleen het broekje van ;') verkeerde topje bijgeleverd.
Dan show je 'm toch zonder topjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hem alleen gekookt
Heb die bikini's trouwens binnende leukste bikini heb ik alleen het broekje van ;') verkeerde topje bijgeleverd.
Ik dacht dat LL al naar huis was?quote:
Klopt, ik vervang 'm ffquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat LL al naar huis was?
Nee denk de fuchsia maar heb ze nog niet aan gehad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh welke is de leukste, die je als eerste liet zien?
Oh echt? Dan krijg jij van mijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Ml heb je al mail gehad voor die Ajax-Insiders spulletjes?
Ik ben niet uitgekozen, zodra je een vakje in moet vullen met motivatie kiezen ze me nooit
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat LL al naar huis was?
Zal wel een linkje opsturen straksquote:
Welnee ben je malquote:
Yeahquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Zal wel een linkje opsturen straks
Ik zie hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
Ik kijk #ekstraweekend.
En ik lees net op Twitter dat Anton Geesink overleden is!
Heb geen idee of ik het wel kan gebruiken met al dat hout en natuursteenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee ben je mal
Ben benieuwd of Tombo ook uitgekozen is
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee ben je mal
Ben benieuwd of Tombo ook uitgekozen is
Neeequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee![]()
En mn moeder wel, en ik heb nota bene haar motivatie ingevuld
Ja welquote:
Hey Hoiquote:
Ja, nog een beetjequote:
Hallo, met wie?quote:
Ha Loquote:
You haz curlz?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
haha, geintje, ik ben eigenlijk zwabber, dat wist je zeker niet he
Irc pingquote:
Heb je spannende berichtjes?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon op mijn telefoon, mag dat ook?
Of zo... dat kan ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:34 schreef D. het volgende:
Ik ga nog ff naar mijn boek luisteren
Tot morgen allen
Trusten voor straks D. en de restquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:34 schreef D. het volgende:
Ik ga nog ff naar mijn boek luisteren
Tot morgen allen
Sinds woensdagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
iBenny, ik zie nu pas dat ik in je sig sta
Die van Kally is meesterlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
Kally heeft ook al een quote van je in dr sig
Nou, hier liever nu dan morgen, morgen is de wielerrondequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is het blauw en zonnig. En it better be. Straks naar festivalletje, dus dat noodweer bewaren ze maar voor morgen
Ohjee, is dat het jaarlijkse evenement daar ofzo ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, hier liever nu dan morgen, morgen is de wielerronde
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohjee, is dat het jaarlijkse evenement daar ofzo ?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohjee, is dat het jaarlijkse evenement daar ofzo ?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
Niks moois, niets nieuws, niet blinkends. Gewoon stomme normale lelijke KUTvrachtwagens.
Komen daar ook leuke mannen Tombo, het klinkt alsof het allemaal boeren uit de polder zijnquote:
Hebben we hier ook eens in de zoveel tijd, dan mogen de geestelijk gehandicapten een rondje meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb laatst al in die idiote bollenstreek een half uur vastgestaan omdat er een colonne van vrachtwagens voorbij kwam.
Gewoon normale alledaagse lelijke vrachtwagens. Niks moois, niets nieuws, niet blinkends. Gewoon stomme normale lelijke KUTvrachtwagens. Onaangekondigd, geen omleiding ingesteld, sta je ineens voor een stoplicht, zegt oom Agent dat je ff moet wachten en komt die hele josti-tocht voorbij
gewoon, het hele dorpquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komen daar ook leuke mannen Tombo, het klinkt alsof het allemaal boeren uit de polder zijn![]()
quote:
Zonnigquote:
quote:
Matigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
Hoest geweest?
En heb je nog koartjes gekregen?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Matig![]()
En ja, ik heb 4 kaartjes gekregen.![]()
Ik had er ook 4 verzonden.
Ja lekker, en met jou D.?quote:
Weer een heel verhaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
[..]
En hoe is het met de chick?
Ja zeg, je moet je lezers wel tevreden houden hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weer een heel verhaal![]()
Moet het alleen nog uittypen, maar nu echt totaal geen zin in.
*Is brak.
Het staat op mijn iPod, je mag wel langskomenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, je moet je lezers wel tevreden houden he
Ow, okquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het staat op mijn iPod, je mag wel langskomen
Het zuid-oostenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
Is een eind lopen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan had je der al lang kunnen zijn...
Helleu Piscesquote:
Wat gaaf die eerste autoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe staat het met jou kaarten Pisces?
Whiskey?quote:
quote:
Wat liefquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een serieus probleem, mijn plankjes met LP's zijn vol
Daar is een hele SC voor, wie weet kunnen ze je daar helpenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
Heb nog wel singles voor de jukebox nodig
Interessant, link?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is een hele SC voor, wie weet kunnen ze je daar helpen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
[Singles] Want samen zijn is ook niet alles
Mijn grappen zijn meestal flauwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo flauw... maar ik moet er toch om lachen
Die grap maak ik ook altijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn grappen zijn meestal flauw
*beetje zout-grap achterwege laat
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
all jokes aside, ik moet even een oplossing vinden om in de toekomst meer platen kwijt te kunnen
Leuke muur zo Zwabbertquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
all jokes aside, ik moet even een oplossing vinden om in de toekomst meer platen kwijt te kunnen
ja, maar hij is wel erg vol, er ligt nog een stapeltje cd's en dvd's die niet meer in de rekken kunnenquote:
Maar gewoon een kast "op de grond" is geen optie, of wil je alles voor show aan de muur?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar hij is wel erg vol, er ligt nog een stapeltje cd's en dvd's die niet meer in de rekken kunnen
nu liggen er al nieuwe rekken klaar, maar voor de platen heb ik nog geen oplossing
het lijkt me tof om het bijna als behang tegen de muur te hebben zeg maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gewoon een kast "op de grond" is geen optie, of wil je alles voor show aan de muur?
Nee jakkesquote:
Een lekkere dropsmaakquote:
Dankjequote:
Ga je vanavond weer Meurning zeggen dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Vanavond ook weer deja-vu?
Geen Whiskey meer voor jou D.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer Meurning zeggen dan?
Mogguhquote:
Ben weer even ontbijtje makenquote:
Hoi!quote:
Neequote:Op zondag 29 augustus 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi!
Heb ik het verhaal over het meisje gemist?
Ow, vertel!quote:
Boh, gewoon niet hier plaatsen, elders welquote:
Schandaligquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boh, gewoon niet hier plaatsen, elders wel
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
K* ze was online, wat gezegt, maar toen was ze gelijk weer offline
Stuur haar dan een privéberichtquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
K* ze was online, wat gezegt, maar toen was ze gelijk weer offline
Ware liefde dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel.
Nu geen zin meer in
Ik ben net terug van vakantie Catquote:
Ik snap niet goed wat het verschil in zwaarte is van chatten met iemand of een berichtje sturen als ze offline is. Zelfs niet na een vakantie. Maar dat zal wel aan de leeftijd liggen denk ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben net terug van vakantie Cat![]()
En de 1e dagen na mijn vakantie heb ik nooit zin om dingen te doen.
Het boeit mij niet wanneer je een berichtje stuurt. Maar nadat je voor je vakantie zo vol was van de dame en nergens anders meer aan kon denken (en de hele SC hier met je meedacht), dan verbaast het me dat je nu niet die extra 5 minuten besteedt aan dat berichtje schrijven. Je kunt het maar gedaan hebben en wie weet reageert ze dan vanavond nog.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
Jullie wilden weten hoe het stond, ik geef antwoord.
En wat boeit het nou of ik vandaag of morgen even een berichtje stuur.
Ik post er niks meer over.
*proest*quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
he ferrari, hoe is het met die vriendin van je?
*evil*quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
he ferrari, hoe is het met die vriendin van je?
Hiquote:
Vanaf dinsdag 2 weken zon en geen regenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi![]()
Volgens mij kunnen we jouw kuiken beter een kek sjaaltje om doen. Brrrr koud!
Misschien als het toch nog mooi gaat nazomeren een Hawaiibloemenkrans
Hehe, ja het tocht nogalquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi![]()
Volgens mij kunnen we jouw kuiken beter een kek sjaaltje om doen. Brrrr koud!
Misschien als het toch nog mooi gaat nazomeren een Hawaiibloemenkrans
Nog een bepaalde temperatuur?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag 2 weken zon en geen regen
En graadje of 20 toch? Prima weerquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag 2 weken zon en geen regen
Sjaloomquote:
Plens water in je gezichtquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh niet echtHet was wat te warm, dus nu ben ik nog slomer
Batterij is leegquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
ja zie je wel, ik heb echt exact dezelfde
zet ze eens aan
Oh, ik dacht dat het een inside joke wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
je, dezelfde
vier jaar geleden ooit eens toevallig gezien bij de blokker ofzo
en ze geven licht
ik kan niet voor Loveless spreken, maar de mijne zijn echtquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een inside joke was![]()
Gewoon écht eendjes, die ook nog licht geven
De mijne ook, alleen knipperen ze dus niet / amper meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet voor Loveless spreken, maar de mijne zijn echt
Ja, als ik eend was zou ik ook niet knipperen als ik een lichtje in mijn gat kreeg.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mijne ook, alleen knipperen ze dus niet / amper meer
Samen met Die Van jou?quote:
Zo, gezellig hierquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
Jullie wilden weten hoe het stond, ik geef antwoord.
En wat boeit het nou of ik vandaag of morgen even een berichtje stuur.
Ik post er niks meer over.
*stuurt PM*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |