Ja, geef ik mooie voorzetjes, waar blijf je nou manquote:
Je was aan het spemmen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, geef ik mooie voorzetjes, waar blijf je nou man
Dat doen we vanavondquote:
Nee hoesten, je zag het toch?quote:
Ja Zwabbert, das weer een 1-0 voor Tombo hèquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lapo hunten en dan de lapo missen
Ja, bedankt, en nu zat ik ermee opgescheeptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lapo hunten en dan de lapo missen
Het staat al koudquote:
whehehe, das pas oldschoolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Wat kon Zwabber nou gebeuren, toen het topic bijna sloot.
Zie OPquote:
Ik zal aan je denken vanavond met een TTquote:
Ik wacht ff af om te zien hoe ik dat moet opvattenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken vanavond met een TT
Dasgoe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht ff af om te zien hoe ik dat moet opvatten
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
Jou kennende ben je het straks weer vergeten
Maar die is niet van mij.quote:
Doet SBS toch ook?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Sinds RTL er geld voor vraagt kijk ik niet meer
SBS vraagt (nog) geen geld hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet SBS toch ook?
Binnenkort trouwens alle SBS zenders in HD bij UPC en dan ook SBS gemist on demand op de TV
OMG, is er meer dan één SBS zender?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet SBS toch ook?
Binnenkort trouwens alle SBS zenders in HD bij UPC en dan ook SBS gemist on demand op de TV
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, is er meer dan één SBS zender?
Mijn ouders hebben al echte glasvezel tv, en die hebben ook al uitzending gemist op de TV.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet SBS toch ook?
Veronica is ook van SBSquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat dacht je van Veronica en Net5quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nou dat komt vast dan nog welquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Veronica en Net5
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Dus dan is alles in HD en on demand compleet.
Het begon met Uitzending gemist gewoon 'op je TV', zonder tussenkomst van PC. Toen Ned 1,2,3 in HD, toen volgde RTL4,5,7,8 en nu dus de laatste NL zenders per 1 september met Veronica, Net 5 en SBS6. En verder nog wat 'buitenlandse zenders' als MTV, Discovery, History, Nat Geo, etc. hebben ook on demand (en een HD kanaal)![]()
De geek in mij is content
Mja, daar zap ik meestal langsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Shownieuws en al die blub wordt ook op Net5 uitgezonden in de herhaling
De geek in jou is ook Belgisch.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Dus dan is alles in HD en on demand compleet.
Het begon met Uitzending gemist gewoon 'op je TV', zonder tussenkomst van PC. Toen Ned 1,2,3 in HD, toen volgde RTL4,5,7,8 en nu dus de laatste NL zenders per 1 september met Veronica, Net 5 en SBS6. En verder nog wat 'buitenlandse zenders' als MTV, Discovery, History, Nat Geo, etc. hebben ook on demand (en een HD kanaal)![]()
De geek in mij is content
Groot gelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, daar zap ik meestal langs
Helleu J.quote:
Wat heb jij tegen Belgen?quote:
Dat was het alquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Muis006 het volgende:
Maar ik ga Eindhoven onveilig makendoei!
Als ik extra moet betalen dan is de lol er vanafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou dat komt vast dan nog wel![]()
Meestal als ik er erg in heb dan zet ik de DVR aan voor HGT, en anders staattie voor een euro bij RTL gemist on demand, dat moet dan maar
Veel plezier Muizelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Muis006 het volgende:
Maar ik ga Eindhoven onveiliger makendoei!
Ah, vandaar dat mijn Eindhovens dinnetje dadelijk naar hier komt gevlucht op bezoek komt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Muis006 het volgende:
Maar ik ga Eindhoven onveiliger makendoei!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat mijn Eindhovens dinnetje dadelijk naar hier komt gevlucht op bezoek komt.
quote:
*hoest*quote:
Ja prima, ik zit al aan de barquote:
Nee je hebt het beloofdquote:
Ml-etjequote:
Ga je iets lekkers makenquote:
Heb hem alleen gekooktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je iets lekkers makenof gewoon alvast halen?
Oeh welke is de leukste, die je als eerste liet zien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hem alleen gekookt
Heb die bikini's trouwens binnende leukste bikini heb ik alleen het broekje van ;') verkeerde topje bijgeleverd.
Dan show je 'm toch zonder topjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hem alleen gekookt
Heb die bikini's trouwens binnende leukste bikini heb ik alleen het broekje van ;') verkeerde topje bijgeleverd.
Ik dacht dat LL al naar huis was?quote:
Klopt, ik vervang 'm ffquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat LL al naar huis was?
Nee denk de fuchsia maar heb ze nog niet aan gehad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh welke is de leukste, die je als eerste liet zien?
Oh echt? Dan krijg jij van mijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Ml heb je al mail gehad voor die Ajax-Insiders spulletjes?
Ik ben niet uitgekozen, zodra je een vakje in moet vullen met motivatie kiezen ze me nooit
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat LL al naar huis was?
Zal wel een linkje opsturen straksquote:
Welnee ben je malquote:
Yeahquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Zal wel een linkje opsturen straks
Ik zie hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
Ik kijk #ekstraweekend.
En ik lees net op Twitter dat Anton Geesink overleden is!
Heb geen idee of ik het wel kan gebruiken met al dat hout en natuursteenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee ben je mal
Ben benieuwd of Tombo ook uitgekozen is
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee ben je mal
Ben benieuwd of Tombo ook uitgekozen is
Neeequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee![]()
En mn moeder wel, en ik heb nota bene haar motivatie ingevuld
Forum Opties | |