Gister gegetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:41 schreef Saffier het volgende:
Tico wij eten pannekoeken, een idee voor je?
Lily hoe was je vakantie? Of lees ik daar overheen?
Nog max 1,5 week... Schiet aardig op toch?quote:
Ow leuk, mooie omgeving daar ook, tenminste nog wel toen ik daar woonde, uhh ff denken... in 1984 ging ik daar wegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, hoe bevalt het je broer om daar te wonen?
Fannie: het is officieel geloof ik nog in de Banne, net ten westen van de Buiksloterdijk. Ze zijn de Banne momenteel behoorlijk aan het opknappen.
Ik evenwichtig?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Tico, ik vind jou altijd zo evenwichtig overkomen.
Zomaar ff tussendoor.
Ik heb een spruw... Fijn van Jen... Maar ja leg maar eens uit dat ze geen kusjes mag geven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:33 schreef Nijna het volgende:
Oh ik heb een zere mond. Geen idee waar vandaan, maar t is niet prettig. Het is geen kiespijn...
Hmmmz, lief heeft gekeken... aft
Meer rationeel eigenlijk. Ik kwam erbij omdat ik me zat te bedenken dat je hoogzwanger bent, maar dat dat uit je postings eigenlijk helemaal niet op te maken valt. Je post volgens mij bijna alleen maar feiten en hebt het niet zo vaak over hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik evenwichtig?
Wat heb ik nou weer gedaan?
En dan heb ik niet eens een foto van mn bed gepost!! Das pas hoog zwanger!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Meer rationeel eigenlijk. Ik kwam erbij omdat ik me zat te bedenken dat je hoogzwanger bent, maar dat dat uit je postings eigenlijk helemaal niet op te maken valt. Je post volgens mij bijna alleen maar feiten en hebt het niet zo vaak over hoe je je voelt.
Pff, ik heb voor de rest echt wel wat beters te doen dan jou te analyseren, hoor.![]()
![]()
Lekker danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een spruw... Fijn van Jen... Maar ja leg maar eens uit dat ze geen kusjes mag geven.
werkt het?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Ik heb dentinox op mn aft gesmeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |