Leuke recensie!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:06 schreef mefke79 het volgende:
Oxy jaaa! En hij was gaaaf, echt helemaal super. Hij deed veel oud Live materiaal en dan wat nieuwe liedjes. We hebben er van genoten. En K's Choice was er ook. Ook prima en leuk om weer eens te zien. Zo grappig, ik zag allemaal mensen van mijn leeftijd genieten terwijl de jongeren soms keken van
Staat je oven wel op de goede stand? Met 40 minuten zouden ze toch wel redelijk vast moeten zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
help!
ze hebben er nu 40 minuten ingestaan dus maar is het normaal dat ze nog een beetje drillerig zijn?
(ik bedoel als ik de oven wat beweeg, dat ze een beetje meebewegen? niet vast dus)
Goed om te weten! Als ik volgende keer een rotte appel uit m`n fruitschaal vis, kar ik ff door naar Appie voor nieuwequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:45 schreef huuphuup het volgende:
Trixwat rot! En nu?
als een gek morgen dat ding vervangen?
Ik geloof dat ik persoonlijk eieren voor mn geld zou kiezen en gewoon bij gamma een nieuwe halen denk ik.
Je hebt al n nieuwe gescoord zie ik! Good job.
Wij liepen net bij AH en daar lag bij die verse pizza's in de schappen een pizza die er vorige week al wel had uitgekundhij had gewoon een blauw vachtje
Maar even aan zo'n pakmans doorgegeven die daar liep, die kwam al gelijk aan met dat we nu gratis pizza mochten uitzoeken ofzo? Blijkbaar is dat beleid bij AH, als je iets in de schappen treft dat over de datum is mag je een soortgelijk product (niet over de datum
) gratis mee nemen. Wist ik nie, was ook niet nodig dus we hebben t niet meegenomen haha.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Goed om te weten! Als ik volgende keer een rotte appel uit m`n fruitschaal vis, kar ik ff door naar Appie voor nieuwe
ik had een paar jaar geleden een kersenvlaai waarbij we van pit naar pit atenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:45 schreef huuphuup het volgende:
.
Wij liepen net bij AH en daar lag bij die verse pizza's in de schappen een pizza die er vorige week al wel had uitgekundhij had gewoon een blauw vachtje
Maar even aan zo'n pakmans doorgegeven die daar liep, die kwam al gelijk aan met dat we nu gratis pizza mochten uitzoeken ofzo? Blijkbaar is dat beleid bij AH, als je iets in de schappen treft dat over de datum is mag je een soortgelijk product (niet over de datum
) gratis mee nemen. Wist ik nie, was ook niet nodig dus we hebben t niet meegenomen haha.
volgens mij wel. ik heb altijd een oventhermometer voor het raampje staan, dus zo kan ik de temperatuur goed in de gaten houden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Staat je oven wel op de goede stand? Met 40 minuten zouden ze toch wel redelijk vast moeten zijn
Ik weet wel een truukje om de omvang af te laten nemenquote:
Zeg doe jij eens bevallen....quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan mn mooie bikini weer compleet maken door een ruil van marktplaats. Ik heb een groter bovenstuk nodig en zij een kleinere..![]()
Hoef ik geen nieuwe bikini te kopen
![]()
(Al is het ding een ramp als ik zou moeten voeden)
Nu de flubberbuik nog eraf.
Oh over badpakken, voor de zomer had er iemand hier een supergaaf badpak gekocht... Zo'n "oud" model ding dat je kont niet zo gigantisch lijkt. Iemand nog een idee en een link?
Mn firefox gaat over de zeik van die link..quote:
haha mijne ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mn firefox gaat over de zeik van die link..
Ja dat gebeurde er dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha mijne ook
en mn virusscanner slaat uit met iets van reported spamsite ofzo en rood en hysterie en oh my god
ik dacht dat het lily was!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:41 schreef huuphuup het volgende:
ja Tico dat was Incantrix van dat badpak. Vintage nog wat ofzo.
Is dat niet de productiedatum, zoals meestal op brood staat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb laatst nog het viswijf uitgehangen in de plaatselijk AH. Ik wilde Turks brood en zag voor de tigste keer dat ze alleen nog maar brood hadden dat tot de dag ervoor goed was. En ik had het al drie keer vriendelijk gemeld. Deze keer werd ik wat minder vriendelijk. Zeker nadat ah-mevrouw 2 zei 'dat ze dat nog nooooit gehoord had'. En vervolgens bleken alle Turkse broden maar goed te zijn tot de dag ervoor en ging ze de bakker bellen. Maar niet voordat ze met mij in discussie ging over de datum die erop stond...
Wees blij dat ie niet op je hoofd gaat liggen, en daarna zijn vriend erbij roeptquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Denk je het bed weer voor jezelf te hebben komt er een dikke luiwammes strak tegen me aan liggen. En maar met z'n poot bedelen dat ik m moet aaien.
Als je nou eens niet weet dat dit over huisdieren gaatquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wees blij dat ie niet op je hoofd gaat liggen, en daarna zijn vriend erbij roept.
Hier ook een slaapzakje hoor, dekens draait ze zich onderuit inderdaad. Maar ik hoop dat ze er nu aan went zodat ze het principe van deken = lekker warm doorheeft als het straks nog kouder isquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:40 schreef Incantrix het volgende:
Jah, voelt toch wel koud dan he?Misschien toch maar weer eens een poging met een slaapzakje, dekentjes trapt hij zo snel weg..
En oh, arm ding (en Amélie ook!), hoop dat er nu geen overgeefacties meer komen en dat de was schnell klar ist
Ik ga maar wel tukken nu, anders is mijn werk morgen weer zo gezellig
oh!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een boutweer! Zo kunnen we onze nieuwe hangzak (geïnspireerd door debuurvrouw) toch niet aan de schommel hangen?
Als ik zo om me heenkijk komt het neer op vóór en ná die tijd puinruimen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh!
Puinruimen..2 verjaardagen de komende week en veel visite.
Eigenlijk kan ik beter erná puinruimen
nee hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eerst ff ontbijten. En m`n mail checken. En de planten water geven. Oh en de appels op de fruitschaal leggen.
Valt het op dat ik geen zin heb?
Zo sneu is dat! Hopelijk is ze er wel snel vanaf hoor.. Arm ding.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:17 schreef huuphuup het volgende:
Jemig TF![]()
eerst een thee dan maar![]()
hier draait de wasmachine weert bedje is zelfs in de kraamweek niet zo vaak verschoond volgens mij
arm kind.
Is niet stom hoor.. M. heeft Cil vorige week ook gebracht toen het hondeweer was en net die dag de fotograaf kwam.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij heeft het hier niet zó hard gewaaid.![]()
Ik ga zo maar ff mijn kind bij zijn nieuwe school brengen. Iedereen verklaart me voor gekmaar ik vind het stom om hem 26 km te laten fietsen in storm en regen voor een half uurtje boeken halen. En dan ook nog met die logge tas terug fietsen.
Gelukkig had de moeder van de andere jongen die gaat uit het dorp hetzelfde bedacht.
Er zullen nog genoeg regendagen komen dat ie wél moet fietsen.
Valt dit samen met al die melk proberen? misschien wordt ze daar wel naar van? Geen idee natuurlijk, kan ook gewoon een virusje zijn. Hopelijk is ze gauw weer opgeknapt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:17 schreef huuphuup het volgende:
Jemig TF![]()
eerst een thee dan maar![]()
hier draait de wasmachine weert bedje is zelfs in de kraamweek niet zo vaak verschoond volgens mij
arm kind.
die fotograaf komt ook nog morgen of overmorgen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is niet stom hoor.. M. heeft Cil vorige week ook gebracht toen het hondeweer was en net die dag de fotograaf kwam.
die pakjes kant en klare nutrilon lust ze wel, dus peutermelk zal ook wel gaan denk ik. Maar ik had gehoopt gewoon zo'n jerrycan goeiekope melk te kunnen gaan slepenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:24 schreef Ticootje het volgende:
Oh huup ik zat nog te denken van de melk, lust ze ook die peutermelk niet, vanaf 1 jaar? Dat heb je volgens mij ook kant en klaar enzo.
Dat danoontje spul is lekker! Maar Jen vindt het niks. Die drinkt alleen gewone melk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Enige wat ik 'r hier in krijg qua melk is dat nieuwe spul van danoontje.
Of cocos melk van Optimel (dat vind ik zelf zo goor he)
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat danoontje spul is lekker! Maar Jen vindt het niks. Die drinkt alleen gewone melk.
Huup, had je al karnemelk (![]()
![]()
) geprobeerd?
jaaaah dat ken ik nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]nee ik probeer de karnemelk te ontwijken eigenlijk.
Als ik heel eerlijk ben (en waarschijnlijk ook heel hypocriet) dan geef ik liever poedermelk dan karnemelk
![]()
Buuf haha om die reden had ik soyamelk enzo al geprobeerd, ik dacht van mja das wat zoeter dan gewone melk, wie weet. Maar nee.
Ik weet weer hoe t heet! Splash!
http://www.nartube.net/2adce8a1b8:FCqm8SvjPsI.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |