Ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik zag hem laatst![]()
wie wil mij aanraken
Ik zie niet in waarom ik meer moeite moet steken in de OP. Ik kan wel precies alles gaan uitleggen, maar de kans is evengroot dat jullie me dan ook niet zouden geloven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef Hyundai het volgende:
Slotje.
Als je AP echt kende was er wel meer moeite in de OP gestopt en stond het niet in ONZ.
Dat ik hem ken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, en wat heeft die dan gedaan dat dit nieuws is?
Daar heeft hij zeker bewust aan meegewerkt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft AP gedaan? Dat jij hem kent?
Dus de reden dat het nieuws is dat jij hem kent is omdat jij hem kent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar heeft hij zeker bewust aan meegewerkt.
En dan kan je geen scooter hebben?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
AP heeft geen scooter want hij gaat zelfs met de bus naar school kutkloon
Gisteren vertelde hij mij een heel verhaal over dat ie aan het fietsen was met zijn matties, nee die jongen heeft geen scooterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan kan je geen scooter hebben?
Hij verdient een ban.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Dus nu gaat AP mensen regelen om nog meer te aandachtshoeren op FOK!?
Zielig gedoe.
De enige reden dat "AP" een soort van fenomeen is onder de minder bedeelden is dus omdat ze zelf maar over hem blijven zeiken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Dus nu gaat AP mensen regelen om nog meer te aandachtshoeren op FOK!?
Zielig gedoe.
En dat is waar omdat hij het zegt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren vertelde hij mij een heel verhaal over dat ie aan het fietsen was met zijn matties, nee die jongen heeft geen scooter
Ok, slotje op dit topic en doen alsof hij niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige reden dat "AP" een soort van fenomeen is onder de minder bedeelden is dus omdat ze zelf maar over hem blijven zeiken?
doen dan, hoe weet je dat het AP is dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik meer moeite moet steken in de OP. Ik kan wel precies alles gaan uitleggen, maar de kans is evengroot dat jullie me dan ook niet zouden geloven.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dat is waar omdat hij het zegt?
Patricia?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef Chinless het volgende:
AP is die ene die da meisje niet kan krijgen?
Ik herkende hem in een filmpje dat ik gister in een topic zag staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
doen dan, hoe weet je dat het AP is dan?
En voortaan even nadenken voor je al kwijlende op de nieuw topic knop ramt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok, slotje op dit topic en doen alsof hij niet meer bestaat.
Piemel voor je mongool.quote:
Ik heb maar 3 klonen;quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:13 schreef ThaTim het volgende:
AP, ik moet altijd om zijn klonen lachen
Wie is ThaThim.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Piemel voor je mongool.
[..]
Ik heb maar 3 klonen;
KerstmanMetPoepAanZijnLul
Telegrey
ThaThim
een klauwhamerquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik zag hem laatst![]()
wie wil mij aanraken
Waarom neem jij het zo enorm op voor iemand die allang heeft toegegeven alles wat ie post te verzinnen en puur post om reacties uit te lokken eigenlijk?quote:
quote:
quote:
Omdat ik 'm gewoon zoiezo aardig vindquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom neem jij het zo enorm op voor iemand die allang heeft toegegeven alles wat ie post te verzinnen en puur post om reacties uit te lokken eigenlijk?.
Keeley Hazellquote:
Jij bent een kloon van Beekneus en die is gebanned. Je account is aangemaakt door ***** zodat het niet op zou vallen.quote:
Terecht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef Apebeer het volgende:
Even om duidelijkheid te scheppen:
AP heeft geen geld voor een scooter.
AP is nog geen 16.
AP gaat met de bus.
AP gaat ook wel eens fietsen.
Jij kent AP zeker nog niet zo lang?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef MYV het volgende:
[..]
Omdat ik 'm gewoon zoiezo aardig vinden het onterrecht vind dat hij altijd gebasht word. Verzonnen topics of niet.
Gastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Beekneus en die is gebanned. Je account is aangemaakt door BunnyCookii zodat het niet op zou vallen.
WOW AP VIESSSSSSSSSquote:
\quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
PIcs van TS en AP. Bij elkander, met de datum van vandaag.
skype.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
WOW AP VIESSSSSSSSS![]()
Wanneer gaan we Marrianne weer geile verhaaltjes voorlezen?
Net vroeg je nog wie ben jij TS.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
\
TS IS GOEIE MATTIE VAN MIJ JWZ
MYN HOMMIEBOY
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Beekneus en die is gebanned. Je account is aangemaakt door BunnyCookii zodat het niet op zou vallen.
AP Leave Bunny Alonequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]haal mijn naam daar eensch snel weg.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Beekneus en die is gebanned. Je account is aangemaakt door ***** zodat het niet op zou vallen.
Volgensmij is er iemand boosquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat lul je? Ik ben altijd op msnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
skype.je bent nooit meer op msn dus nooit
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben er gister/eergister achtergekomen dat ik AP irl ken. Nu lijkt dit sterk, want FOK!kers hebben geen sociale contacten, maar toch ken ik hem. De waarheid is: In het echt, is hij een echte "mooiboy". Hij is populair op school en rijd op een scootertje. Dan weten jullie dit even.
check die mobiel zo van woesshhhquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik ken hem ook, dat is hem namelijk.
Ik heb pas nog met je gepraat toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
oh.je wou me niet meer op msn
ok. doe je pm box eens legen ik kan geen geen contact met je leggen ik wou je pmenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb pas nog met je gepraat toch?![]()
Volgens mij heb ik jouw advancedpauper emailadres alleen niet
Klaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
ok. doe je pm box eens legen ik kan geen geen contact met je leggen ik wou je pmen
die se jiun is echt raar swaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:35 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Apij vind het raar dat ik niet boos ben over msn.
Het is mijn schuld niet dat jij naaktfoto's post van een 13-jarigequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
hij vond het nodig om gemeen tu doen
Zielige jouquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
hij vond het nodig om gemeen tu doen
Hij heet nu Maikel, morgen denk ik Henk,.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
die se jiun is echt raar swa
14, ondertussen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:36 schreef 404_ het volgende:
[..]
Het is mijn schuld niet dat jij naaktfoto's post van een 13-jarige
neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:36 schreef 404_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:36 schreef 404_ het volgende:
[..]
Jij bent anders wel degene die ze gepost heeftquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
ik heb daar niks mee te maken,.
TOPIC, lezennnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef apij4125 het volgende:
Roddelen over mij in prive met MarielleEchte mannen zetten het in de topic.
nooit. vraag aan yvonne of een andere FA na. en het topic hier neer zettenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef 404_ het volgende:
[..]
Jij bent anders wel degene die ze gepost heeft
Gedoneerd, en neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef AdvancedPower het volgende:
wie heeft al al pakistan gedoneert?
Excuse me?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:36 schreef 404_ het volgende:
[..]
Ze poste het zelf in iedereen de PM, het verhaal eromheen weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Whahaha het was wel baas, heb dat meisje nog op msnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
ik ook verder niet. een of andere kloon van smegmanus maakt eer een topic overquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ze poste het zelf in iedereen de PM, het verhaal eromheen weet ik niet.
Daarom zeg ik ook, pics van jou en TS.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
\
TS IS GOEIE MATTIE VAN MIJ JWZ
MYN HOMMIEBOY
Ik had haar laatst in zo'n groepsgesprek, en dat noemt mij hoer, ik heb me doodgelachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:39 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Whahaha het was wel baas, heb dat meisje nog op msn
als mod ben je niet erg op de hoogtequote:
regl ik vor je boytquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, pics van jou en TS.
low low lowquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
als mod ben je niet erg op de hoogte
weird meid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik had haar laatst in zo'n groepsgesprek, en dat noemt mij hoer, ik heb me doodgelachen.
Ik kom niet overal nee FOK! is meer dan ONZ en KLB, en je duimpje mag je ook wel achterwege laten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef leeell het volgende:
[..]
als mod ben je niet erg op de hoogte
Ik had haar nog geprobeerd over te halen om aangifte te doen, geen succesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik had haar laatst in zo'n groepsgesprek, en dat noemt mij hoer, ik heb me doodgelachen.
In meerdere topics gezien ben jij niet erg eh...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom niet overal nee FOK! is meer dan ONZ en KLB, en je duimpje mag je ook wel achterwege laten.
Noujaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had haar nog geprobeerd over te halen om aangifte te doen, geen succes
Maar wel een adoratie topic!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
In meerdere topics gezien ben jij niet erg eh...
Hier verdedig je jezelf direct, en in een ander topic direct schelden..
gelukkig hebben we ip adressen, klooncheckmachines en dat soort spulquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had haar nog geprobeerd over te halen om aangifte te doen, geen succes
Wat probeer je nou precies te zeggen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
In meerdere topics gezien ben jij niet erg eh...
Hier verdedig je jezelf direct, en in een ander topic direct schelden..
Heb je ze nogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En lekker waren die foto's nou ook weer niet
Zeg even wiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken iemand die ze nog wel heeft
Groetjes terug.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef AdvancedPower het volgende:
jongentjes en meisjes van de pannenkoekschip
ik ga weer even mw2 doen
groetjes
Echten bazen battlelen met mij bij MW2quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef AdvancedPower het volgende:
jongentjes en meisjes van de pannenkoekschip
ik ga weer even mw2 doen
groetjes
Dat je normaal moet doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat probeer je nou precies te zeggen?.
Iemand uit mijn klas, hoezo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Zeg even wie.. Ik was nou wel benieuwd eigenlijk..
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar dan nog, dat is totaal niet aan de orde hier. Ik vraag gewoon waar er ergens mogelijk strafbaar materiaal staat, meer niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dat je normaal moet doen?
je direct verdedigen.. schelden..
Dat zou ook op andere manieren kunnen.
Nou ja, zoals ik al zei, ik was nu wel benieuwd, met al die verhalen er omheenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas, hoezo?
Wil je ze hebben?![]()
*Vraagt om viesmeisje.rar
Oke wacht evenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al zei, ik was nu wel benieuwd, met al die verhalen er omheenIs dat dan zo raar dat ik ze wil
?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar dan nog, dat is totaal niet aan de orde hier. Ik vraag gewoon waar er ergens mogelijk strafbaar materiaal staat, meer niet.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom niet overal nee FOK! is meer dan ONZ en KLB, en je duimpje mag je ook wel achterwege laten.
Net zo kwetsend als die kutopmerking van jou.quote:
quote:
Die sla je voor het gemak even over?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
[..]. Ik zie de vraag meteen.
Maar het is wel goed... ik ga niet in discussie.
Dyr. een newbie noemenquote:
Ow foto's zijn verwijderdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al zei, ik was nu wel benieuwd, met al die verhalen er omheenIs dat dan zo raar dat ik ze wil
?
Ik quote die laatste, en niet de "excuse me", had ik trouwens ook niet gezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Die sla je voor het gemak even over?.
Jawel ga doorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik quote die laatste, en niet de "excuse me", had ik trouwens ook niet gezien.
Maar ik stop met zulke nutteloze discussies te voeren, komt niemand wat mee verder.
Check PMquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wist ik al, dacht op de computer opgeslagen.
In het vervolg dan ook niet meteen zo'n toon aanslaan helpt ook, zeker als je dus niet alles gelezen hebquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik quote die laatste, en niet de "excuse me", had ik trouwens ook niet gezien.
Maar ik stop met zulke nutteloze discussies te voeren, komt niemand wat mee verder.
Ik geef teminste toe, en ik geef alleen aan dat je wel wat rustiger aan mag doen in je reacties, meer heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het vervolg dan ook niet meteen zo'n toon aanslaan helpt ook, zeker als je dus niet alles gelezen heb.
hoi, zullen wij samen kinderen maken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:02 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik geef teminste toe, en ik geef alleen aan dat je wel wat rustiger aan mag doen in je reacties, meer heb ik niet gezegd.
Wat was er zo mis aan die reactie dan? Ik vond het afkeurende duimpje nogal misplaatst, puur en alleen omdat ik iets op FOK niet gezien heb, enig idee hoeveel posts er per dag zijn?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:02 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik geef teminste toe, en ik geef alleen aan dat je wel wat rustiger aan mag doen in je reacties, meer heb ik niet gezegd.
Er stond toch duidelijk "verdedigen"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat was er zo mis aan die reactie dan? Ik vond het afkeurende duimpje nogal misplaatst, puur en alleen omdat ik iets op FOK niet gezien heb, enig idee hoeveel posts er per dag zijn?.
Jij noemt het schelden....
Deel maar evenquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Er stond toch duidelijk "verdedigen"
Het schelden ging over het topic in ONZ over Voetbal.
Staar er tekst in een PI?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat trolltopic, met Boterhamzakje?
Als je dat serieus neemt snap je zelf bijster weinig van FOK!
1 tip: lees een PI, scheelt een hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |