Ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik zag hem laatst![]()
wie wil mij aanraken
Ik zie niet in waarom ik meer moeite moet steken in de OP. Ik kan wel precies alles gaan uitleggen, maar de kans is evengroot dat jullie me dan ook niet zouden geloven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef Hyundai het volgende:
Slotje.
Als je AP echt kende was er wel meer moeite in de OP gestopt en stond het niet in ONZ.
Dat ik hem ken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, en wat heeft die dan gedaan dat dit nieuws is?
Daar heeft hij zeker bewust aan meegewerkt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heeft AP gedaan? Dat jij hem kent?
Dus de reden dat het nieuws is dat jij hem kent is omdat jij hem kent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar heeft hij zeker bewust aan meegewerkt.
En dan kan je geen scooter hebben?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
AP heeft geen scooter want hij gaat zelfs met de bus naar school kutkloon
Gisteren vertelde hij mij een heel verhaal over dat ie aan het fietsen was met zijn matties, nee die jongen heeft geen scooterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan kan je geen scooter hebben?
Hij verdient een ban.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Dus nu gaat AP mensen regelen om nog meer te aandachtshoeren op FOK!?
Zielig gedoe.
De enige reden dat "AP" een soort van fenomeen is onder de minder bedeelden is dus omdat ze zelf maar over hem blijven zeiken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Dus nu gaat AP mensen regelen om nog meer te aandachtshoeren op FOK!?
Zielig gedoe.
En dat is waar omdat hij het zegt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren vertelde hij mij een heel verhaal over dat ie aan het fietsen was met zijn matties, nee die jongen heeft geen scooter
Ok, slotje op dit topic en doen alsof hij niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enige reden dat "AP" een soort van fenomeen is onder de minder bedeelden is dus omdat ze zelf maar over hem blijven zeiken?
doen dan, hoe weet je dat het AP is dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik meer moeite moet steken in de OP. Ik kan wel precies alles gaan uitleggen, maar de kans is evengroot dat jullie me dan ook niet zouden geloven.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dat is waar omdat hij het zegt?
Patricia?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef Chinless het volgende:
AP is die ene die da meisje niet kan krijgen?
Ik herkende hem in een filmpje dat ik gister in een topic zag staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
doen dan, hoe weet je dat het AP is dan?
En voortaan even nadenken voor je al kwijlende op de nieuw topic knop ramt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok, slotje op dit topic en doen alsof hij niet meer bestaat.
Piemel voor je mongool.quote:
Ik heb maar 3 klonen;quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:13 schreef ThaTim het volgende:
AP, ik moet altijd om zijn klonen lachen
Wie is ThaThim.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Piemel voor je mongool.
[..]
Ik heb maar 3 klonen;
KerstmanMetPoepAanZijnLul
Telegrey
ThaThim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |