abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 22:08:07 #151
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85966191
Ik hoop met je mee marie.

Estrys, wat lief van Seb en wat fijn dat hij zich wel goed vermaakt heeft.

Nijna, achgossie wat sneu. Gelukkig heeft ze er verder geen last van.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 september 2010 @ 22:12:24 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85966396
ach arme iris .. :* maar wel lekker tegen mama aan geslapen op de fiets! ;)

slaap lekker marie!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85966729
Marie, goede nacht gewenst, slaap lekker :*
Fake it till you make it...
  donderdag 2 september 2010 @ 07:17:44 #154
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85975061
Thnx meiden, het heeft geholpen :) Héérlijk geslapen! En Maarten ook, al is hij volgens W. 1x wakker geweest.
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 08:31:25 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85975736
je hebt ons "aangestoken" marie :) ik ben vannacht máár één of twee keer wakker geweest, en we werden om acht uur pas wakker O+

Jan had vanmorgen soepoogjes. Ik vermoed dat hij toch nog lang niet zo lekker in zijn vel zit als hij wil doen voorkomen. Ik ga zo de psz wel bellen om te vragen wat zij willen.

Hij is nu bezig met op de tafel klimmen en zich er weer af laten glijden. Nu gaat hij er op zijn buik af, maar als wij op de bank zitten, gaat hij met zijn beentjes over de rand zitten en dan wil dat we zijn handjes vasthouden en hij er zo af kan laten vallen. Is een oefening die ik in het zwembad kreeg (op de rand zitten, aan de handjes, in het water voorover laten vallen naar mij toe) in het water was hij bang, maar dat hij juist die oefening onthouden heeft .. hij onthoudt echt meer dan ik denk :P

ook zo lief, als hij zich gestoten heeft, en ik zeg mama kusje op? komt hij met wat hij stootte naar me toe en houdt dat voor me zodat ik een kusje kan geven O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85976002
Beterschap voor de zieke kindjes, zo sneu :*

Amélie heeft gister al twee keer stiekem een stapje los gezet. Ze had het zelf niet door en zodra ze wel begreep dat ze niet zomaar van de tafel naar de bank was gekomen hield ze de bank nog maar even goed stevig vast _O- alsof dat nog helpt dan hahaha. Ik ben benieuwd wanneer ze de balans en het vertrouwen vindt om bewust dat soort kleine stapjes te zetten. T ziet er echt geweldig schattig uit :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 08:59:50 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85976149
lief is dat he huup :Y toen jan daarmee begon heb ik geoefend met hem en dat zag er zo uit:

overigens heb ik van dat tafelkruipen en glijden ook een filmpje:

pi_85976723
Jan met soepoogjes :* ik zou gewoon kijken hoe het gaat maandag, hij kan best nog een stuk opknappen...

Amelie *O* goedzo, hihi. Koddig he dat gestap Huup O+
pi_85976736
kwart voor zes was Seb wakker. }:| En een humeur :X
Nu gaat hij overal op de grond en de bank liggen maar slapen wil hij niet. Is het alweer avond? :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85976883
Mila heeft ook al een paar dagen last van soepoogjes, van de week werd ze wakker met een oogje helemaal dichtgeplakt :{ Het ziet er zo zielig uit! Daarbij is ze ook sinds maandag snipverkouden, arm ding.
pi_85977396
Kindjes met soepoogjes :* Is zo zielig als ze dan hun oogjes niet open krijgen na t slapen..

Seb toch, das wel vroeg hoor!

Amélie wat knap :D

Timo heeft nu 2 keer een halve miliseconde los gestaan om dan meteen om te vallen, losse stapjes zie ik voorlopig niet gebeuren hier :P

Gisteren had ik mn eerste werkdag en ging Timo wat langer naar t kdv dan gebruikelijk en M. had m opgehaald want ik was vrij laat thuis.. maar toen ik er eenmaal was heeft ie me echt wel een kwartier continu helemaal fijngeknuffeld O+ (terwijl hij onder de tomatensoep zat die hij aan het eten was, heerlijk :P)
pi_85977464
Ohmy Tyler leek wel een peuterpuber. Kim naar school brengen op de fiets. Dus Tyler lopend mee naar binnen. Hij wilde niet en liep weg. Ik er achteraan. In de houdgreep mee naar binnen. Al KRIJSEND alsof hij werd vermoord. Leuk joh, al die blikken. Kim snel in de klas afgeleverd, die snapte wel dat ik snel wegging, want Tyler ging er weer vandoor, stond al bijna buiten.
Toen naar de winkel,ik had een omkoop plakje ontbijtkoek mee. Ging redelijk, super snel de Lidl door gegaan. Op het eind wilde Tyler telkens uit het karretje klimmen. Toen heb ik hem maar tussen de boodschappen gezet. Alles in de (fiets)tas gepropt en Tyler ging bananen en ik kreeg hem niet in het zitje. Het zweet stond me op de rug. Tyler met een banaan omgekocht en snel in het stoeltje gepropt. Heel snel naar huis gefietst. Pfff, dat doe ik voorlopig ff niet.

Thuis nog een MEGA KRIJSBUI gehad omdat hij niet nog een banaan mocht, bleef er lang in hangen incl over de grond rollen. Misschien van Kim geleerd.

Is dit een fase?!!!! Ja he!!!!

nou kan ik niet veel hebben want Kim was nu al om 5.15 wakker en ik ben MOE!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 11:25:16 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85979548
Misschien even met tyler meeslapen straks Ingrid?

Ik haat het als huisarts-assistente's zo vaag en afwimpelend doen }:| ja _meestal_ is het onschuldig en kijken we het een dag of drie aan. Houd u het even in de gaten en maak het schoon met gekookt, afgekoeld water. (ik belde overigens omdat Jan gewoon soepogen blijft houden). Heel leuk allemaal maar als hij ontstoken oogjes heeft oid, wil ik dat morgen al onderzocht hebben, en het niet over het weekend heengetild hebben. ik heb dus ook lekker m'n zin doorgedramd en geëist dat ik morgen mag komen (eerst bellen) als het niet beter is. (ook omdat Jan maandag naar de psz zou gaan, wil ik het voor het weekend duidelijk hebben, en ik heb geen zin om za.avond op de hap te zitten met een kind wat niet meer uit zijn ogen kan kijken :{ )

pi_85981528
DJMO, wat dat aangaat ben ik ergens "blij"dat hier eigenlijk gelijk alle deuren voor ons open gaan wat Roy betrefd.
De reden is natuurlijk vele malen minder, maar ik ben er dusdanig blij om.

Amelie wat goed, zelf stappen is toch ook ontzetend leuk en spannend om te doen *O*

Roy heeft weer wat nieuws, Kiekeboe spelen, zelf zijn handjes voor zijn ogen doen en dan heel hard lachen zodra hij ze weg doet, en wij hard kiekeboe roepen O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_85982956
Welkom Lena en Poppedein.

Hoe gaat het nu met Iris, Nijna?

Leuke kaart DJMO.

Balen Estrys. Heb je nog een goed gesprek kunnen hebben op het kdv?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 13:27:36 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85983230
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:29 schreef _Bar_ het volgende:
DJMO, wat dat aangaat ben ik ergens "blij"dat hier eigenlijk gelijk alle deuren voor ons open gaan wat Roy betrefd.
De reden is natuurlijk vele malen minder, maar ik ben er dusdanig blij om.

Amelie wat goed, zelf stappen is toch ook ontzetend leuk en spannend om te doen *O*

Roy heeft weer wat nieuws, Kiekeboe spelen, zelf zijn handjes voor zijn ogen doen en dan heel hard lachen zodra hij ze weg doet, en wij hard kiekeboe roepen O+
dat kan ik zo goed voorstellen he . En ergens heb ik dat ook wel, dankzij mijn jeugdzorg geschiednis, en soms maak ik er gebruik van. Andere keren wacht ik gewoon op mijn beurt ;)

lief he dat kiekeboe spelen O+

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 13:34:32 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85983435

rood van 't tranen/soepoogjes hebben + slaap hebben (vanmorgen niet geslapen en ligt nu op bed)

pi_85985691
Iris is gewoon lekker haarzelf, schaafplek lijkt ook al wat minder dan gisteren :).
Mn kleine gehavende dametje O+

Jan met soepoogjes, ach gossie! Gelukkig gaat het meestal vanzelf weer over, maar t ziet er altijd wel heel sneu uit!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 14:46:39 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85985822
ik ben benieuwd hoe dicht ze zitten als ik m uit bed haal zo Nijna :X t zal wel een grote vastgeplakte troep zijn ben ik bang ;(

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 15:26:31 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85987125
dat was dus huilen omdat hij niets zag, huilen omdat ik het schoon moest maken en huilen omdat het irriteert :{ waarom kan daar nou niks aan gedaan worden :')

pi_85987259
Ohh Lena en Poppedein nog van harte welkom en gefeliciteerd ook nog! *O* Helemaal vergeten :@
pi_85987312
*O* Lena en Poppedein welkom! *O* helemaal vergeten :@

Mijn dreumes wil weer eens niet slapen.> Vanmorgen een hal fuurtje in de auto geslapen. Vanmidag wel weer in bed gelegd maar ze lag alleen maar te ouwehoeren _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85987557
Lastig Vicky.. Timo sliep vandaag juist van half 10 tot half 1.. Wel erg lang voor zijn doen..
pi_85989025
Vicky, lekker dan...

Hier ook een niet zo lekker slapende dreumes... vanmorgen niet geslapen, om 12 uur naar bed en tegen half 3 mopperen. En nu duurt de middag dus te lang :{. Ik ga maar eens aardappels schillen alvast...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 16:42:12 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85989684
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef Nijna het volgende:
Vicky, lekker dan...

Hier ook een niet zo lekker slapende dreumes... vanmorgen niet geslapen, om 12 uur naar bed en tegen half 3 mopperen. En nu duurt de middag dus te lang :{. Ik ga maar eens aardappels schillen alvast...
wij hebben ons eten al bijna op :@ (ik zit nu achter pc te eten, jan speelt met papa (die heeft drie boontjes en een kwart aardappel + half toetje op :') )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')