Het is ook maar een kleinigheidje, maar zo slordig. Ik vond het erger dat die vervangster zich niet tot Seb richt bij binnenkomst. Ze zei niks, ze stond een beetje sloom te kijken op de gang. Pas toen ik zijn naam zei kwam ze naar me toe. Maar dan nog praatte ze alleen met mij en niet met Seb.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Estrys, ik denk dat het wel goedkomt, zo'n mandje is maar bijzaak tenslotte, maar ik zou er ook mn bedenkingen bij hebben. Zo heeft Lennon ook nog geen eigen haakje met foto bij zijn nieuwe groep... kan ik me ook aan storen, maar ik zie dat hij het daar erg naar zn zin heeft en soms zelfs niet mee naar huis wil. Dan is zo'n eigen haakje met foto ook eigenlijk maar een detail.
Hoe ging het toen je wegging? Moest hij toen nog huilen?
Ik ga zo weer met Lennon naar de kapper...
Dat inderdaad, het duurt best nog wel een tijd tot maandagmorgen dus je hebt best kans dat Jan in de tussentijd flink opknapt. Ik hoop het in elk geval.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt ook gewoon wachten tot maandagmorgen hoor. Als hij dan nog ziek is, gewoon ziek melden. Dat is hier nooit een probleem en zo deed ik het ook altijd met Twan op psz.
Lennon is ook de jongste volgens mij. Ik denk dat Seb het ook wel heel leuk gaat vinden..quote:Op woensdag 1 september 2010 10:44 schreef Estrys het volgende:
Ja Diaan, groep is van 18 maanden tot 4 jaarIk verwacht dat hij het enorm leuk gaat vinden. Hij is nu een van de jongste. Samen met een ander meisje dat een week jonger is. Dus veel aandacht voor hem
![]()
Op de andere locatie (zelfde kdv) was dit dus ook zo, daar hadden ze alles klaar voor zijn komst zeg maar. Misschien omdat het vakantie is dat ze het vergeten zijn. Maar ja op de andere locatie waren ze vorig jaar mijn verjaardag vergeten, ook zoiets.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef innepin het volgende:
Estrys, ik vind het ook slordig hoor! Het mag dan wel een kleinigheidje zijn, maar het maakt zoveel verschil als ze het wel goed doen, vind ik. Bij ons op het KDV richten ze zich altijd meteen tot Willow, "wat leuk dat je er weer bent!" enzo; op de eerste wendag had ze meteen een eigen tasje met naam, een eigen boekje, een eigen spullenmandje en een zonnetje op de muur () (waar nog een foto in moet, maar dat ligt dan weer aan ons). Zijn ook kleinigheidjes, maar dat geeft mij juist wel een heel goed gevoel over het kdv. Juist omdat ze dat soort dingen meteen góed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |