abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 09:31:30 #126
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85939340
Hmm Estrys, ik denk dat het wel goedkomt, zo'n mandje is maar bijzaak tenslotte, maar ik zou er ook mn bedenkingen bij hebben. Zo heeft Lennon ook nog geen eigen haakje met foto bij zijn nieuwe groep... kan ik me ook aan storen, maar ik zie dat hij het daar erg naar zn zin heeft en soms zelfs niet mee naar huis wil. Dan is zo'n eigen haakje met foto ook eigenlijk maar een detail.

Hoe ging het toen je wegging? Moest hij toen nog huilen?

Ik ga zo weer met Lennon naar de kapper...
Make love, not war ☮
pi_85939371
Estrys, niet fijn zo, dat kan ik me voorstellen. Komt vast goed, maar het voelt niet als een fijne start.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85939647
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Estrys, ik denk dat het wel goedkomt, zo'n mandje is maar bijzaak tenslotte, maar ik zou er ook mn bedenkingen bij hebben. Zo heeft Lennon ook nog geen eigen haakje met foto bij zijn nieuwe groep... kan ik me ook aan storen, maar ik zie dat hij het daar erg naar zn zin heeft en soms zelfs niet mee naar huis wil. Dan is zo'n eigen haakje met foto ook eigenlijk maar een detail.

Hoe ging het toen je wegging? Moest hij toen nog huilen?

Ik ga zo weer met Lennon naar de kapper...
Het is ook maar een kleinigheidje, maar zo slordig. Ik vond het erger dat die vervangster zich niet tot Seb richt bij binnenkomst. Ze zei niks, ze stond een beetje sloom te kijken op de gang. Pas toen ik zijn naam zei kwam ze naar me toe. Maar dan nog praatte ze alleen met mij en niet met Seb.
Ik ga het nog wel zeggen straks bij het ophalen. Ik ben zo'n moeder from hell O-) Nu ging ik met een kutgevoel weg en daar heb ik geen zin in.

Hij moest in eerste instantie niet huilen omdat hij al druk aan het spelen was, maar ik wist niet aan welke kapstok ik zijn jas nou moest hangen. Ik was bang dat ze straks zijn jas niet kunnen vinden als ze buiten gaan spelen. Dus zag hij me op de gang bij de kapstok staan en toen begon hij te huilen. Ik word gewoon zo moe van al die vervangers steeds. Dat was op de andere locatie ook al. Ik weet niet hoe het met andere kindjes is maar Seb wordt daar onrustig van. Je wil toch een vertrouwde omgeving creeeren en dat is zo moeilijk als er steeds vervangers zijn. Nou is het natuurlijk nog vakantie hier, dus ook daar is iets van te zeggen. Maar op de andere locatie was dat het eerste half jaar van 2010 steeds.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85939945
Vreemd is dat idd, dat ze zich niet tot Seb richt. Veel volwassenen doen dat niet, praten met kinderen, maar van een leidster op een kdv verwacht je toch een andere houding. Geen moeder from hell, gewoon iets van zeggen :Y

Ik moet zeggen dat er bij ons op het kdv weinig verloop is en er altijd een van de twee vasate leidsters is. Een enkele keer een vervanger voor een van de twee, maar zelden. Laatst was er een ziek en toen heeft Senna de hele dag op de dreumesgroep meegelopen ipv de babygroep, maar daar werd ze niet onrustig van, daar heeft ze van genoten :D maar ik kan me voorstellen dat te vaak vervangers onrustig is voor kinderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 1 september 2010 @ 10:25:10 #130
114177 Diaan73
pi_85940466
Het is idd vreemd dat ze zich niet tot Seb richtte. Dat doen ze bij ons kdv wel. Ik breng Lennon meestal rond half 8, dan zijn er maar een paar leidsters die de vroege kinderen opvangen in de centrale hal. Daar zitten wel elke morgen andere leidsters omdat die vroege tijden gerouleerd worden. Lennon is dat dus al meteen gewend en vindt het ook niet vreemd. Wat ik wel grappig vind, is dat ik vaak een leidster (niet bij naam) ken, maar zij Lennon wel.. dat vind ik wel prettig. Om 8 uur komen de vaste leidsters en gaat hij naar zn eigen groep. Maar wat miss ook zegt, meteen zeggen hoor!! Je moet met een normaal gevoel naar je werk kunnen gaan.
Bij het kdv van Lennon is ook een tijdje een groot verloop geweest... maar nu gaat het een stuk beter. Ik zit sinds kort ook in de oudercommissie van het kdv, dat is best prettig en hoor je nog eens wat.

Zit Seb nu ook bij dreumesen/peutergroep bij ons is dat van 1,5 tot 4 jaar? Lennon wel en ik merk aan hem dat hij dat veel leuker vindt en ook veel meer "leert". Hij begint nu echt richting peuter te gaan. O+
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 september 2010 @ 10:27:31 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85940521
Nu het toch over opvang gaat .. Jan is al sinds donderdag niet lekker. (hij ligt nu ook te slapen) en eigenlijk vrijwel constant aan het piepen. Maandag zou zijn eerste dag op de psz zijn. Wat zouden jullie doen? Het tot morgen aankijken en evt. morgen die eerste dag verzetten? (vrijdag zijn ze dicht, dus dan kan ik niet bellen).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 1 september 2010 @ 10:32:01 #132
114177 Diaan73
pi_85940644
Je kunt ook gewoon wachten tot maandagmorgen hoor. Als hij dan nog ziek is, gewoon ziek melden. Dat is hier nooit een probleem en zo deed ik het ook altijd met Twan op psz. :Y
Make love, not war ☮
pi_85940924
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt ook gewoon wachten tot maandagmorgen hoor. Als hij dan nog ziek is, gewoon ziek melden. Dat is hier nooit een probleem en zo deed ik het ook altijd met Twan op psz. :Y
Dat inderdaad, het duurt best nog wel een tijd tot maandagmorgen dus je hebt best kans dat Jan in de tussentijd flink opknapt. Ik hoop het in elk geval.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85941033
Ja Diaan, groep is van 18 maanden tot 4 jaar :Y Ik verwacht dat hij het enorm leuk gaat vinden. Hij is nu een van de jongste. Samen met een ander meisje dat een week jonger is. Dus veel aandacht voor hem :P

DJMO er zit nog een heel weekend tussen, de kans is groot dat hij maandag gewoon lekker opgeknapt is. Anders maandag gewoon even bellen.
  woensdag 1 september 2010 @ 10:45:22 #135
114177 Diaan73
pi_85941056
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:44 schreef Estrys het volgende:
Ja Diaan, groep is van 18 maanden tot 4 jaar :Y Ik verwacht dat hij het enorm leuk gaat vinden. Hij is nu een van de jongste. Samen met een ander meisje dat een week jonger is. Dus veel aandacht voor hem :P
Lennon is ook de jongste volgens mij. Ik denk dat Seb het ook wel heel leuk gaat vinden.. :Y O+
Make love, not war ☮
pi_85941297
Estrys, ik vind het ook slordig hoor! Het mag dan wel een kleinigheidje zijn, maar het maakt zoveel verschil als ze het wel goed doen, vind ik. Bij ons op het KDV richten ze zich altijd meteen tot Willow, "wat leuk dat je er weer bent!" enzo; op de eerste wendag had ze meteen een eigen tasje met naam, een eigen boekje, een eigen spullenmandje en een zonnetje op de muur ( :') ) (waar nog een foto in moet, maar dat ligt dan weer aan ons). Zijn ook kleinigheidjes, maar dat geeft mij juist wel een heel goed gevoel over het kdv. Juist omdat ze dat soort dingen meteen góed doen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85941655
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef innepin het volgende:
Estrys, ik vind het ook slordig hoor! Het mag dan wel een kleinigheidje zijn, maar het maakt zoveel verschil als ze het wel goed doen, vind ik. Bij ons op het KDV richten ze zich altijd meteen tot Willow, "wat leuk dat je er weer bent!" enzo; op de eerste wendag had ze meteen een eigen tasje met naam, een eigen boekje, een eigen spullenmandje en een zonnetje op de muur ( :') ) (waar nog een foto in moet, maar dat ligt dan weer aan ons). Zijn ook kleinigheidjes, maar dat geeft mij juist wel een heel goed gevoel over het kdv. Juist omdat ze dat soort dingen meteen góed doen.
Op de andere locatie (zelfde kdv) was dit dus ook zo, daar hadden ze alles klaar voor zijn komst zeg maar. Misschien omdat het vakantie is dat ze het vergeten zijn. Maar ja op de andere locatie waren ze vorig jaar mijn verjaardag vergeten, ook zoiets.
Maar een ander kdv zit er niet echt in de buurt. Ze zijn allemaal van dezelfde organisatie (9 locaties) Straks kan ik op de fiets hem wegbrengen en meteen door.
Er zit wel een dorp verder kdv op een boerderij O+ Dat lijkt me ook geweldig maar er is een wachtlijst en het is een behoorlijk eind de andere kant op. Dat 2 keer per dag minimaal 10 km om. Mijn werk is 3 km van ons (nieuwe) huis dus dat gaat me wat ver.
pi_85941870
Ik vind het ook op zijn minst slordig Estrys! Net alsof hij niet welkom is ofzo. En idd ook raar dat ze niet rechtstreeks tegen hem praatte.
M. zit op een boerderijkdv. Nouja, het gebouw is een voormalige boerderij, het is omgeven door weilanden, maar ze hebben geen eigen dieren op Gijs het konijn na. De weilanden grenzen direct aan het speelplein, dus er staan regelmatig peutertjes neus aan neus met een schaap, diep in gesprek verzonken. O+
De boer komt de koeien twee keer per dag met de hand melken ook zo'n feest.

@Nijna: wat een geweldig pak! Ik heb er meteen een besteld!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 september 2010 @ 12:55:58 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85945505
wij kregen net een kaartje in de bus van de psz met pinokkio erop (hij gaat naar psz pinokkio :P ) en vier kleine foto's van de leidsters, persoonlijk aan hem gericht, met hoe laat we verwacht worden enzo.. echt lief. Dat gaat in zijn kinderalbum voor later O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85948484
Ha lieve mensen!

Ik kom zo binnen donderen, want ik heb nog weinig kans gezien om me te verdiepen hier, maar vanaf nu ga ik dat zeker doen!
Dankjulliewel voor jullie lieve welkom, we hebben een heerlijke dag gehad, zondag al gevierd en gister lekker met zn 3en naar het dolfinarium. écht genoten zo! En nu ga ik even genieten van het feit dat mijn meisje nog heel even de allerkleinste is hiero ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85948562
O+
haaaai poppedein en Lena! *O* fijn dat jullie er ook zijn! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85948669
Hey poppedein :).

Wij zijn vanmorgen op de fiets naar de dierentuin geweest, buurmeisje samen met de oudste in de fietskar, Iris achterop in de fietsstoel. Lieten we haar bij de fietsenstalling even los lopen, want ik wilde haar in de draagdoek op mn rug. Valt ze een mooie bult met schaaf op haar voorhoofd precies over de blauwe streep van zondag heen toen ze mn stoel probeerde te koppen... :{
Pakt lief haar op, oh ze heeft niks zegt hij naar haar handjes kijkend... Maar het voorhoofd had hij dus nog niet gezien... Maar goed, alles doet t nog dus het zal ook wel weer over gaan.
Terug viel ze in slaap in de fietsstoel, voelde ineens een koppie tegen mn rug aan O+.
Fake it till you make it...
pi_85951759
Oh Nijna wat sneu voor jullie kleine meid! :*

Ik heb een diertjesliefhebber. Bij elke hond die ze ziet of hoort is het waf waf en bij elke vogwl of eend hoor ik kakakakak O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85953162
Vicky, wat leuk!
Volgens mij is Iris helemaal geobsedeerd door beren, knuffelberen wel te verstaan. Als ze er 1 te pakken krijgt houdt ze 'em stevig vast en onder het roepen van "beeeh beeeeh" stapt ze de hele kamer rond.
Overigens gaat het met de babypop net zo, maar die noemt ze volgens mij meer bieeee.
Fake it till you make it...
pi_85959695
Kind lag er om zeven uur al in :o Hij moest eigenlijk in bad maar dat trok ie niet meer.
Hij heeft het super goed gedaan. Lekker buiten spelen, meedoen met de groep etc. Een paar huilmomentjes maar dan was zijn knuffel voldoende om te troosten. Ben zo trots op hem :) Alleen slapen dan weer niet, een uurtje maar. Hij ging me een kusje geven toen ik binnenkwam. Dat doet hij echt nooit uit zichzelf O+ O+
  woensdag 1 september 2010 @ 20:06:53 #146
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85960732
Estrys O+ dat kusje! Lief. En wat goed van je kerel dat hij het zo knap heeft gedaan zeg!! Daar moet je zeker trots op zijn. Heb je nog iets tegen de leidster gezegd btw?

Vicky wat scheetig :D . Joep kan voortaan een aap nadoen O+ . Eerst alleen als ik een plaatje van een aap liet zien, dan doet ie: ooeooeooe aaa aaa oe oe aaa. En toenstraks bij het verschonen zei ik: "wat ben je toch een klein aapje" en Joep: "ooeooeooe aaa aaa oe aaa" O+

Nijna :D

Marie, geen fijne nacht... :{ hoop dat je vandaag wat meer slaap krijgt.
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 1 september 2010 @ 21:55:48 #147
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85965550
Estrys, wat fijn dat Seb het zo goed heeft gedaan vandaag :)

Maarten liet vanavond even zien hoe je uit de (gewoon hoge) kinderstoel veilig kan klimmen :X Hij gaat dus maar gewoon vast als wij er niet bij zijn :{
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_85965820
Wat fijn Estrys, wat goed van je stoere kereltje! En dat kusje O+ Dat zijn even kleine wolkjes onder je voeten dan!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 september 2010 @ 22:02:27 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85965879
lief van seb estrys!

Marie: wij hebben regelmatig dat we jan moeten vastzetten waar we er zelf bij zitten, hij is razendsnel en klimt er uit voor we met onze ogen hebben kunnen knipperen ;)

Aapje Joep O+

woensdag 1 september 2010 @ 22:06:00 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85966071
Nou, ik ga zo lekker even douchen en dan mijn bed opzoeken. Hopen op een betere nacht :)
18-11-2008 Maarten Alexander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')