abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:18:27 #101
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_85890303
Ca.ra gefeliciteerd met je grote mannetje! En wat een ontzettend leuke taart kreeg hij :) Alleen die loopoortjes zijn echt niet leuk... heb je het met de huisarts weleens over buisjes gehad? Bij Isis was het echt een verschil van dag en nacht toen ze eenmaal buisjes had. Zo'n ander (vrolijk en blij, geen oorpijn meer) kind.

Innepin, knap he dat ze dat ineens allemaal door heeft :Y Daar kan ik ook zo van genieten!

Isis drinkt bijna geen melk meer. Ik krijg het er niet in en ik doe de moeite ook niet echt meer. Yoghurt uit een beker gaat goed en af en toe karnemelk en uiteraard toetjes en kaas, maar dat was het wel qua zuivel.
Huup, best zwaar voor je denk ik dat ze 's nachts nog 2 flessen wil?

Jair die pyjama zegt *O* lief!

Jan die zijn moeder (bijna) de baas is :D

Wel nog een vraagje: mijn eigenwijze dreumes wil niet meer tandenpoetsen. Liedjes zingen, grapjes etc ze houdt haar mond echt stijf dicht. Hoe doen jullie dat? Als ik haar zelf de tandenborstel geef zuigt ze alleen de tandpasta eraf.
pi_85890624
wat een genietpost innepin O+ fijn!

Grasjes, och, t is teamwork hier :+ hahaha, B. haalt Amélie uit bed, ik geef haar liggend in bed de fles en hij legt haar weer terug. We zijn alledrie meestal al vertrokken voor we goed wakker zijn. Het scheelt wel dat ze de flessen koud drinkt. Het flesje met water staat dus op mn nachtkastje en de melkpoedertoren ook. Kwestie van gieten schudden en voeden. Doorslapen zou niet onaangenaam zijn :P Maar het is gelukkig niet zo dat ze herrie maakt, ze slaapt meestal al tijdens het voeden weer verder.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 30 augustus 2010 @ 22:32:20 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85891182
ik zou in geen geval dwingen Grasjes .. dat werkt alleen maar averrechts is mijn ervaring. Heb al geprobeerd om op een ander tijdstip tanden te poetsen? dus 's ochtends ipv 's avonds bijvoorbeeld? -edit- kan het zijn dat er een kies aan 't doorkomen is? Jan deed op die momenten ook zijn mond niet open. Kwam vanzelf weer toen kies doorwas.

en Jan is me bijna de baas idd. Zowel mentaal als lichamelijk .. ik weet niet of mensen hier wel eens een dreinende, op zijn kop hangende, schoppende peuter hebben geprobeerd zijn billen af te vegen of een schone luier om te doen? Jan presteert het iig :') gelukkig heeft hij door dat hij op de wc moet plassen, dus ik heb goede hoop dat hij snel met zindelijkheid probeert te beginnen. Hoewel ik nog meer hoop dat hij op de psz alleen leert te spelen. Ik word er echt hondsmoe van om minimaal vier uur lang geen seconde te kunnen zitten omdat meneer weigert alleen te spelen :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:43:53 #104
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85891805
Ja Grasjes, daar zat ik ook aan te denken. Vandaag was ik te laat thuis om de huisarts nog te bellen, maar morgen ga ik er eens een telefoontje aan wagen.

Nu ga ik lekker mijn nest opzoeken, het was een drukke dag op het werk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85901682
Innepin idd een geniet post. O+

Gisteren waren Tyler en ik dus op stap. Eerst ging de bus niet, want weg afgezet ofzo vanwege water. Toen snel in andere bus naar station, de trein maar gepakt. Vanaf daar naar de stad, ruzie gemaakt met verkoopster van de DE winkel omdat Tyler huilde. Verder lopen naar het ziekenhuis. 13.50 waren we er, 14.00 zouden we aan de beurt zijn. 15.00 nog steeds niet ...
Toen vond Tyler het welletjes en poepen lukte ook nog eens niet makkeljk. Die ging dreinen, schreeuwen, over de grond rollen etc. Achter de balie rennen, weg willen lopen, maar gelukkig zaten de deuren dicht. Eindelijk aan de beurt, Tyler bij kop en kont gepakt, onderweg een schoen verloren. Dokter pakte hem over, ik ging de schoen en de buggy halen. Pfff!
Hij bleef krijsen ed, praat lastig maar de arts was heel lief en begripvol. Buikje/darmen gevoeld van buiten en binnen zeg maar. Is helemaal goed. Moet wel elke dag movicolon om de boel soepel te houden. Groeit goed genoeg, is (nog steeds) 10 kg. Over een half jaar terugkomen. Nog een boel geworstel om de kleren aan te krijgen. Toen we klaar waren zei ik, Tyler wil je de jas aan, dan gaan we naar huis. Hij wist niet hoe snel hij bij me moest zijn. :D En was op slag rustig.
Weer lopen naar station waar de bus net weg was. Gelukkig kwam er een andere bus aan, waar je niet met de buggy in kan. Dus Tyler naast iemand op de stoel gezet, buggy ingeklapt en naast iemand anders op de stoel gezet. En Tyler op schoot. Gelukkig was hij heel rustig in de bus en ging lekker naar buiten kijken. Halverwege viel hij in slaap.
Maar pfff wat een onderneming zo. Normaal was of mijn vader of Djeez met de auto mee. Dit is wel pittig zo!
Heel verhaal geworden, sorry!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:33:29 #106
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85902957
Ingrid als ik het zo lees dan ben je zelf ook versleten denk ik of niet. Wel fijn dat jullie een half jaar weg mogen blijven.
pi_85903003
Huup, mijn buren hebben om over te stappen op koemelk, ook een tijdje koemelk en poedermelk gemengd, omdat hun dochter er niet aan wilde. En dat ging stapje voor stapje best goed.

Ingrid, wat een onderneming!

Even snel bijgelezen, want druk geweest gisteren, kraamvisite geweest bij ons baby-neefje O+.
Fake it till you make it...
pi_85903431
Ingrid wat een gedoe! :o jeumig.

Thnx voor de melk-tips dames, we gaan dr eens mee aan de gang :)

Poppedein en Lena, hier ook maar gefeliciteerd! O+ Lena is een echte heuse dreumes nu O+ O+ Geniet van jullie dagje weg en gezellig om jullie er weer bij te hebben hier! *O* O+

Oh ik ben zo blij :D ik heb net een geweldig boekje gekocht voor Amélie. Het is wel voor als ze iets groter is, maar dan kan B. het lekker voorlezen aan haar haha. Yumi <3 <3 B. is japanoloog, vandaar dat ik het leuk vind ;)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85904791
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef Books het volgende:
Ingrid als ik het zo lees dan ben je zelf ook versleten denk ik of niet. Wel fijn dat jullie een half jaar weg mogen blijven.
Gisteren toen ik eindelijk om 17.15 thuis was, wel ja. en Kim was 5.30 al wakker en maakte hem om 6.00 wakker door haar geschreeuw ...

En nu is Tyler bloedchago. Zo Kim ophalen, en als Kim dan om 13.00 weer op school is en wij weer thuis hoop ik dat hij wel gaat slapen. Zelfs samen youtube filmpjes kijken helpt net.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:34:42 #110
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85906617
Ingrid, pfew! Dat klinkt heftig idd. Hopelijk pak je straks een beetje rust... :*

Poppedein en Lena *O* welkom! En gefeliciteerd ook ;) Hoe was jullie dagje uit?

Hier alles goed, lekker weekendje naar ze geweest (en ondanks t weer erg genoten). Fijn!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:54:48 #111
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85911596
Lena en mama van harte welkom hier, een klein meiske is dreumes geworden O+ *O*

ingrid fijn dat alles goed is :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_85913791
Lena en Poppedein! :o *O* Welkom! Gefeliciteerd! Kom binnen, drink een kopje thee, schuif aan, etcetera *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85914845
Lena gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:29:15 #114
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85914956
Lena, van harte gefeliciteerd met je verjaardag *O* *O* Poppedein, welkom hier!!
Make love, not war ☮
pi_85916802
Lena en poppedein, welkom en gefeliciteerd *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:28:58 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85917554
welkom poppedein met lena :)

Ik heb jan net weer ziek op bed gelegd. Hij had weer 38,6, was zielig aan het piepen dus heb m maar vluchtig afgespoeld onder de douche, rap afgedroogd en met een zetpil naar bed gebracht. hie viel meteen in slaap. T zal wel buikgriep zijn, dat schijnt te heersen, en zijn strontluiers lijken het te bevestigen :r
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:31:25 #117
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85924514
Arme Jan :* Beterschap ventje, hoop dat een goede nachtrust je morgen wat verlichting brengt.

Welkom Lena *O*

Ingrid :o wat een reis! Wel super dat het goed gaat zeg en dat je de komende 6 maanden niet hoeft te komen.

Mijn kind wordt groot.... dit weekend een feestje gehad overdag, bij mijn broer. Hij was steeds op de dansvloer te vinden en zag me amper te hangen }:| . En dansen en swingen hahaha. En sjansen O+
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:48:08 #118
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85925155
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:31 schreef seilram het volgende:
Arme Jan :* Beterschap ventje, hoop dat een goede nachtrust je morgen wat verlichting brengt.

Welkom Lena *O*

Ingrid :o wat een reis! Wel super dat het goed gaat zeg en dat je de komende 6 maanden niet hoeft te komen.

Mijn kind wordt groot.... dit weekend een feestje gehad overdag, bij mijn broer. Hij was steeds op de dansvloer te vinden en zag me amper te hangen }:| . En dansen en swingen hahaha. En sjansen O+
hehehe, seilram, wat leuk! En klinkt heel 'volwassen' ;)

Kind hier kan de hitte niet goed hebben denk ik. Ze gloeit enorm, temperatuur schommelt tussen 37,5 en 39, net wat hangeriger en slecht slapen... Bah! Maar het wordt erg grijs buiten.... Regen? Ik hoop het zo!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:57:44 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85925537
en als je dr gewoon wat extra laat drinken Basboussa? Misschien afspoelen onder een koele douche? Heeft dat enig effect ?

dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:05:41 #120
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85925912
Poppedein en Lena ook welkom!

We hebben vanochtend een rondje huisarts gemaakt, Thomas mag weer aan de antibiotica, een heftigere dit keer in de hoop dat we de boel nu wel goed onder controle krijgen.
Zelf mag ik aan de diclofenac, mijn gescheurde spier is gaan ontsteken, met de bijbehorende auw. Maar verder gaat alles goed hier. Thomas is echt in zeer korte tijd al zijn laatste baby-ig-heid kwijtgeraakt en een echte dreumes. Zo mooi om te zien!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:12:58 #121
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85926248
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:57 schreef DJMO het volgende:
en als je dr gewoon wat extra laat drinken Basboussa? Misschien afspoelen onder een koele douche? Heeft dat enig effect ?
Ze drinkt eigenlijk alleen maar, en ik was haar met koud water, maar scheelt allemaal niet zoveel.. Zit ook wat te donderen met een hoektand volgens mij.... Ik maak me weinig zorgen, maar de man die denkt dat ze gaat hemelen vannacht....

O~)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85927716
Oeke, ik kwam hier een regenpakje tegen, is dat niks voor Ko om lekker in te spelen??? Moest gelijk aan dat plaatje van die vieze broek denken ;)
  woensdag 1 september 2010 @ 07:07:43 #123
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85937920
Poppedein en Lena welkom :)

Thomas aan de antibiotica, Jan ook weer koorts :{

Joep aan het dansen :)

Tyler weer goedgekeurd, maar wát een reis...

Pfff, ik ging gisteren vroeg naar bed omdat ik zo moe was, voordat ik naar bed ging om kwart voor 10 was Maarten wakker, om 11 uur weer, om half 1 ook weer, toen maar tussen ons in en daarna nog 2 of 3 keer wakker en om half 7 waren we weer wakker :O Nou ja, niet echt wakker dus :O Vanavond nieuwe poging om eens lekker bij te slapen...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 september 2010 @ 07:26:50 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85937980
hier dito Marie .. jan is gisterenavond ook nog zo'n drie uur wakker geweest (leve de skateboardende kids die hier niet eens in het ocmplex wonen, en wegsturen heeft zin voor één minuut .. t zijn net strontvliegen :X ) en hij was vanmorgen ook om kwart voor zeven wakker :O en volgens mij begin ik nu zelf ook ziek te worden (verkouden etc) dus ik had graag tot een uur of 8 blijven liggen :')

pi_85938491
Seb is vandaag weer voor het eerst sinds mei een hele dag naar het kdv. Hij gaat nu naar het kdv in de wijk waar we gaan wonen. Een hagelnieuw gebouw, heel mooi. Alleen de ontvangst vond ik bagger. Hij is twee weken geleden al eens een ochtend gaan wennen. Ieder kindje heeft een eigen mandje met zijn/haar naam en een eigen haakje op de kapstok metd e naam erboven. Nou had hij bij het wennen nog geen mandje met zijn naam. Oke, dat kan, hij kwam ook maar wennen. Maar vandaag komen we daar binnen. Staat er een leidster in de gang te wachten, ze zei toen ik zei, kom Seb. Ow is dat Seb. En begint gelijk tegen mij een verhaal van wennen en hoe het gaat met Seb en bla. Dus ik zeg ja goed en loop naar binnen om spullen in zijn mandje te doen. Is er dus nog steeds geen mandje met zijn naam er op. En ik krijg daar dus de kriebels van. Bij het vorige kdv hadden ze meteen een bakje met zijn naam en zo. En na vijf minuten binnen gaat dat mens zich eindelijk aan mij voorstellen. Blijkt de vervangster te zijn. Maar vanaf het moment dat ik binnenkwam tot ik wegging niet tegen Seb gepraat, geen woord :(
Dan denk ik stel je maar voor aan mijn kind, Seb moet de hele dag met haar.

Maar geen bakje met zijn naam, geen haakje met zijn naam. Ligt dat aan mij of is dat slordig? Ze weten al een maand dat je komt op 1 sept. Ik kan serieus wel janken :'(
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')