abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86121865
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:12 schreef Vicky het volgende:

[..]

a gossie, wat sneu zeg!! Dat ziet er iid niet uit als de 5e/6e ziekte.
Zo zag de 6e ziekte er bij Amber uit:
[ afbeelding ]
Het ziet er inderdaad heel sneu uit maar volgens mij heeft ze er (nog) geen last van.. Gelukkig!
Amber had allemaal kleine rode stippeltjes zie ik dat goed?
pi_86121927
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Raissa het volgende:

[..]

Het ziet er inderdaad heel sneu uit maar volgens mij heeft ze er (nog) geen last van.. Gelukkig!
Amber had allemaal kleine rode stippeltjes zie ik dat goed?
ja klopt. Hier zie je ze beter
`
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 september 2010 @ 12:26:37 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86122198
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef Raissa het volgende:
Daarvoor is het wel erg heftig DJMO, ze zit vanaf dr enkels tot aan dr neus onder de grote rode vlekken.. Zowel op dr buik als op haar rug..

Dit is een foto van vanochtend toen het nog wel iets meeviel, nu zitten er dus veel meer grote vlekken...

[ afbeelding ]
het doet me hier aan denken om eerlijk te zijn raissa: http://nl.wikipedia.org/wiki/Psoriasis
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86122351
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:26 schreef DJMO het volgende:

[..]

het doet me hier aan denken om eerlijk te zijn raissa: http://nl.wikipedia.org/wiki/Psoriasis
Psoriasis ken ik als geen ander, dat is het zeker niet :)
De dokter denkt aan een of ander viraal iets of een allergische reactie. Ze vond het niet de moeite om ons door te sturen naar een kinderarts omdat het waarschijnlijk met een dag (of misschien twee) bekeken zou zijn.. Ben benieuwd.
pi_86122370
Ohja, en nog even een O+ voor de prachtige ogen van Amber
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 september 2010 @ 12:34:00 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86122383
ik vond de vlekker wel typerend :@ sorry :* hoop dat het snel over is :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86129220
Mijn zoon is aan t spelen bij het buurmeisje van 11. Hij is echt knalverliefd op haar. Gek hoor, zo alleen thuis,
pi_86129550
Toen Graeme laatst de 5e of 6e ziekte had (geweldig geheugen heb ik toch..) zag het er precies zo uit als op die foto van Amber..
Kan het niet een of andere allergie ergens voor zijn ofzo Raissa? Gelukkig dat ze er weinig last van lijkt te hebben.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86129712
't Ziet er idd wel heftig uit op die foto. Fijn dat ze er niet zo veel last van lijkt te hebben en gefelicteerd met je ondertrouw Raissa!
pi_86129747
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn zoon is aan t spelen bij het buurmeisje van 11. Hij is echt knalverliefd op haar. Gek hoor, zo alleen thuis,
Wat superschattig O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86130228
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef bodpa09 het volgende:
ahw O+ O+ wat schattig!!

Raissa jeetje, het ziet er wel heftig uit hoor! :o
nouja goed, als de huisarts het verder niet zorgwekkend vindt dan zou ik ook een dag of twee afwachten. Ben benieuwd of het dan inderdaad weer afzwakt. Gefeliciteerd met je ondertrouw!! ^)

Amélie heeft vandaag alweer stapjes los gezet :D ik voel me helemaal gloeien van binnen als k haar dan zie haha, zo groot en zo stoer gelijk al O+ En ze vindt zichzelf ook stoer denk ik want ze kijkt er heel trots bij en als ze weer neer ploft geeft ze zichzelf een applaus en komt ze bij mij een knuffel halen :D

Oh en boterhammen met beleg zijn hier uit de mode blijkbaar. Er gaat met moeite een stukje in, maar zonder beleg eet ze met smaak anderhalve boterham op :? En ze wil ook al geen diksap. *zucht* ik had het zo anders in gedachten maar mn kind zit toch echt aan het droog brood en water _O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86130295
Nou he. Hij kan haar naam nog niet goed zeggen, maar het is Anne, Anne voor en na. (Ze heet V ivianne). Raad eens wat het eerste was toen hij deed toen we terug waren van vakantie? Uit de auto, naar haar deur, al Anne Annne smak smak hoppetee roepend.
De liefde is wederzijds. Zij is net begonnen op de middelbare school en kwam gister vertellen op welke dagen ze vroeg uit is en ze dus met M. kan spelen. Ik geef het nog een jaar of twee, dan worden oudere jongens vast interessanter. ;)
pi_86137503
Wat schattig Bodpa!

Een meisje uit Kims klas vind Tyler zo lief. Die komt hem altijd een handje, kusje , knuffel en aai geven.
Tyler vind het wel best die aandacht.

En die boef gaat als het niet hoeft met naar school brengen mooi niet op de fiets mee. Dan maar ff met de buggy. Hij loopt echt elke keer weg. Heel irritant. Want ik moet er wel telkens achteraan natuurlijk. En hij kan hard rennen.
  maandag 6 september 2010 @ 19:45:13 #289
108648 cattie
lieve moeder
pi_86137847
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef Raissa het volgende:
Daarvoor is het wel erg heftig DJMO, ze zit vanaf dr enkels tot aan dr neus onder de grote rode vlekken.. Zowel op dr buik als op haar rug..

Dit is een foto van vanochtend toen het nog wel iets meeviel, nu zitten er dus veel meer grote vlekken...

[ afbeelding ]
Fee had ook zulke vlekken, nog veel erger zelfs. Het was volgens de huisarts de 5e ziekte of een allergische reactie. We zijn er nooit achter gekomen wat het nou precies was.
pi_86138600
Bar het enige wat ik nog kan bedenken is zo'n badring. Daar kunnen kindjes denk ik niet in opstaan. Probleem is wel dat je er echt een ligbad of iets van een bibabad of zo voor moet hebben, waar dat ding in kan drijven. Kan me voorstellen, dat je dit teveel werk vind als jullie geen ligbad hebben. Zou Roy ook uit zo'n badzitje opstaan, die je in het babybad kan leggen? Misschien kan je een en ander eens lenen van iemand om te kijken wat prettig is. Of is de Aquacarrier van Tan misschien iets voor je? Kijk snel in het vraag en aanbod topic.

Bodpa schattig is dat van je zoon en het meisje O+ Jair heeft hier zoiets met de dochter van de buurvrouw, die een paar maanden jonger is dan hij. Hij zegt ook steeds haar naam en weet precies waar ze woont. Hij is soms nog wat te wild voor haar, dat doet me denken aan de tekenfilm van het stinkdier mannetje en vrouwtje waarbij de een steeds voor de ander vlucht O+

Raissa, de vlekjes bij Mila zien er best heftig uit. Gelukkig heeft zij er geen last van. Gefeliciteerd met jullie ondertrouw en voorgenomen huwelijk ^) Wanneer is de grote dag?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_86138698
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Tinuviel het volgende:
Bar het enige wat ik nog kan bedenken is zo'n badring. Daar kunnen kindjes denk ik niet in opstaan. Probleem is wel dat je er echt een ligbad of iets van een bibabad of zo voor moet hebben, waar dat ding in kan drijven. Kan me voorstellen, dat je dit teveel werk vind als jullie geen ligbad hebben. Zou Roy ook uit zo'n badzitje opstaan, die je in het babybad kan leggen? Misschien kan je een en ander eens lenen van iemand om te kijken wat prettig is. Of is de Aquacarrier van Tan misschien iets voor je? Kijk snel in het vraag en aanbod topic.

Helaas, dat kan dus wel. Sommige kindjes kunnen overal uit klimmen O-)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 6 september 2010 @ 20:12:00 #292
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_86138962
van harte met de ondertrouw raissa!! De uitslag van mila is netelroos denk ik, danique heeft dit meerdere malen gehad en het zag er exact zo uit. Is een allergische reactie, helaas word de oorzaak bijna nooit gevonden en het trekt vanzelf weg (kan lang duren voor het helemaal weg is.)
pi_86139492
Mirte heeft ook een keer zoiets gehad, zal dan ook wel iets van netelroos zijn geweest.

Iris die gaat voor de Oscars hoor... tjonge wat kan die acteren! En boos worden :o. Stiekum lach ik me rot, maar wat een type zeg...
Fake it till you make it...
pi_86139662
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef Nijna het volgende:

Iris die gaat voor de Oscars hoor... tjonge wat kan die acteren! En boos worden :o. Stiekum lach ik me rot, maar wat een type zeg...
zullen we Iris en Tess een keer naast elkaar zetten? Volgens mij hebben de dametjes hetzelfde karakter/temperament. Ik heb ook zo actrice die boos kan worden.

Tess moet donderdag weer een prik maar als ze nog steeds zo verkouden is en zo hoest stellen we die prik wel ff uit.
Het valt me op dat Tess regelmatig nog 1 hand als vuistje houdt. Bijvoorbeeld met op tafel slaan. Rechts is een platte hand maar links is nog regelmatig een vuistje. Herkenbaar?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 september 2010 @ 20:32:15 #295
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86139898
Raissa, van harte met de ondertrouw en helaas kan ik je niet helpen met wat voor vlekjes het zijn...
Amélie aan water en droog brood :P
Iris, dramaqueen!
M. een 10 jaar oudere liefde O+ Die van Maarten (sinds gisteren is de liefde aan van zijn kant) is 27 jaar ouder, we waren gisteravond met Anna uit eten en ik moest hem halverwege even verschonen. Toen was het Anna O+ Anna O+ Anna O+ en ze zaten tegenover elkaar en hij zat haar later echt verliefd aan te kijken en zei dan Anna O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86141501
Grappig he, die verliefde mannen van ons. O+
  maandag 6 september 2010 @ 21:24:03 #297
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86142534
Ja, hij zat er echt bij te zuchten als hij Anna zei O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86143154
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

zullen we Iris en Tess een keer naast elkaar zetten? Volgens mij hebben de dametjes hetzelfde karakter/temperament. Ik heb ook zo actrice die boos kan worden.

Tess moet donderdag weer een prik maar als ze nog steeds zo verkouden is en zo hoest stellen we die prik wel ff uit.
Het valt me op dat Tess regelmatig nog 1 hand als vuistje houdt. Bijvoorbeeld met op tafel slaan. Rechts is een platte hand maar links is nog regelmatig een vuistje. Herkenbaar?
Dat van het vuistje herken ik niet.
Maar dat naast elkaar zetten lijkt me grappig ;). Ik heb soms echt het idee dat Iris dingen net zo doet als Tess, dan lees ik dat Tess loopt en 2 maanden later gaat Iris ook en zo is dat al vaker gegaan ;). Dus ik hou altijd maar een beetje in de gaten welke fratsen Tess uithaalt, kan ik me er vast op voorbereiden _O- .
Maar dus ook al zo'n actrice, dat wordt strijden voor de Oscars :P.

Verliefde kleine mannetjes O+ O+ O+
Fake it till you make it...
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:41:55 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86155752
Raissa, dat ziet er heel erg uit als netelroos zoals Saskia het had:

Wij kregen van de huisarts Fenistil druppeltjes. Werkt als een tierelier :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86156529
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef bodpa09 het volgende:
Grappig he, die verliefde mannen van ons. O+
Dat word nog eens wat, die van ons kan ook nog eens niet kiezen. Vanochtend ging hij dan met een dametje van zijn kinderdagverblijf zoenen. Wel heel O+ Mama kreeg geen kus, maar Maya wel. Ik zie de charmeur al in hem, die al dames om de vingers wind.

Huup het klingt niet leuk als je het zo zegt, dat je dreumes droog brood en water krijgt. Alleen zij heeft het verkozen, het is niet zo dat zij niets anders krijgt. Heb je ook weleens margarine of boter erop gedaan of fruitmoes geprobeerd. Als ze fruit graag eet is dat misschien nog een optie?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')