quote:Hee, heb ik jou niet vorig jaar ofzo van alles over de studie verteld?Op donderdag 9 september 2010 07:29 schreef SterreMarit het volgende:
Ik weet gewoon serieus niet waar dat gebouw is of wat überhaupt 'het heyendaalse' is. Gewoonweg beschamend!
En Sarabi, dan volg ik veel dezelfde vakken als jij(2e jaar VP)Sterker nog, ik zit over een uur bij je in de collegezaal. Toch vreemd, ghehe
quote:Nee dat weet ik
quote:Nu al cijfers terug van tentamens?Op maandag 25 oktober 2010 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo, mijn tweede tentamen nét niet gehaald; 3.
Dat staat in het OER van je opleiding. Te vinden in de studiegids, welke online staat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef WJMW het volgende:
Beetje een dood topic, maar ik vond het nogal overbodig om er een nieuw topic voor te openen.
Weet iemand wat volgens de tentamenregeling (nergens te vinden online) het aantal dagen is dat een docent maximaal mag gebruiken om een tentamenuitslag bekend te maken?
Dat weet ik, maar de OER staat niet online voor filosofie, datgene wat wel online staat gaat alleen maar over het kunnen inzien en over het recht op in beroep gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat staat in het OER van je opleiding. Te vinden in de studiegids, welke online staat.
Nakijktermijnen kunnen namelijk verschillen. Op de FSW wordt bijvoorbeeld onderscheid gemaakt naar aantallen studenten en open vs. gesloten vragen (multiplegok).
De man met de poesjes en gele truienquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Core2 het volgende:
Mijn wiskundedocent heeft een nakijktermijn van precies 2 uurVandaag stond het bijna zo goed als meteen op blackboard.
Ik vind 30 dagen wel ERG lang, gebeurt dit vaak? Ik snap wel dat een docent wel ff bezig is om uitwerkingen van > 60 studenten na te kijken, maar toch.quote:
Verschrikkelijk is dat. Alleen daarom ging ik nooit naar colleges of iets uit de syllabus doorkijken. Met zijn treurige kattensommetjes en grappen. BLUH.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Californium het volgende:
[..]
De man met de poesjes en gele truien?
Het is idd wel eens gebeurd dat het ook echt 30 dagen duurde idd...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef Core2 het volgende:
[..]
Ik vind 30 dagen wel ERG lang, gebeurt dit vaak? Ik snap wel dat een docent wel ff bezig is om uitwerkingen van > 60 studenten na te kijken, maar toch.
We hebben vrij met carnaval..quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef Breekfast het volgende:
Waarom hebben we pas in week 10 voorjaarsvakantie?
Een voormalig katholieke universiteit behoort toch in de carnavalsweek vrij te geven?![]()
Sorry klopt ook, dacht dat carnaval al week eerder was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We hebben vrij met carnaval..
TOCH?!
Ik schrok me dood. Wel die vrijdag herkansing, bluhh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Sorry klopt ook, dacht dat carnaval al week eerder was.
Oefening. Wel een beetje jammer, de oefening duurde dermate lang dat iedereen alweer naar binnen ging terwijl het proefalarm nog steeds afging. Zelfs de refter was alweer gewoon open voor verkoop terwijl het alarm nog gingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:53 schreef Omniej het volgende:
Watskebeurt in het Erasmusgebouw? Hoop volk buiten, brandalarm...
Oefening of echt iets?
hahaquote:
wij hebben gisteren pas de cijfers teruggekregen van een tentamen dat op 6 januari gemaakt isquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef WJMW het volgende:
Bedankt! dan mag ik nog niet klagen dus (2 en halve week)
Je eigen antwoord ongeveer. Stappen ipv studeren. Skip veel colleges en doe thuis niks.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe komt 't dat 't niet zo lekker gaat?
Duurt wel echt extreem lang vergeleken met docenten van het hbo vind ik. Ik snap wel dat het een rotklus is, maar 4/5 weken is echt veel. Gelukkig wel alle vakken gehaaldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben gisteren pas de cijfers teruggekregen van een tentamen dat op 6 januari gemaakt is![]()
da's wel een beetje jammer... wel de intentie om door te gaan en volgend jaar wat meer te studeren? Deed je nou biologie? Want er zitten altijd wel mensen ook te studeren in de Zuid-Kantine!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je eigen antwoord ongeveer. Stappen ipv studeren. Skip veel colleges en doe thuis niks..
Omdat ik het schakelprogramma volg, moest ik die meteen kiezen. Ik doe Staats- en Bestuursrecht. Daarvoor volg ik nu ook 2 (keuze-)mastervakken en volgend semester nog een verplicht vak + scriptie.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
nice! Heb je al een master uitgekozen?
Ikzelf heb 4 van 6 gehaald, 1 is slechts wat aanpassen en 2 wordt nog leuk.. Phonology wat er gewoon niet in wilal heb ik gelukkig de groepsopdracht al wel binnen..
Zodadelijk gesprek met de studieadviseur over m'n curriculum: ga volgend jaar als alles meezit het derde jaar van de opleiding in York (UK) doen!
Mogelijkheden genoeg, maar ik moet op tijd afstuderen ivm maatregelen kabinet + lening die een keer ophoudt. Helaas.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
kun je niet nog switchen naar internationaal recht? Of is er geen mogelijkheid tot een stage in de master?
Beterquote:Op maandag 21 februari 2011 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
idem hier, maar als het meezit kan ik m'n curriculum iets aan laten passen (ga ik zo proberen te regelen) zodat ik de twee vakken die ik nog in m'n major hier moet volgen kan vervangen door iets in de UK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |