http://www.ru.nl/asn/quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:28 schreef sjeppert het volgende:
weet iemand waar ik me kan aanmelden voor een cursus academisch schrijven
Ik heb geen idee! Mail ze eens!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:48 schreef sjeppert het volgende:
dank je.
Maar er bestaan toch ook cursussen voor phd studenten ed.
kan je je als student daar ook niet voor aanmelden
worden volgend mij maar 2x per jaar gegeven
Weet je misschien waar dat precies staat? Kan het nergens vinden (behalve het agendabericht) en schijt hem toch een beetje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:39 schreef sjeppert het volgende:
alles na half 2 valt volgend mij uit
om 14.00 begint de opening
Ik zat in één keer goed!quote:
Schoolgeld betaald?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:42 schreef ganzenherder het volgende:
Stond al een paar weken netjes ingeschreven bij studielink voor mijn opleiding, krijg ik nu ineens dit:
Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is door de onderwijsinstelling geannuleerd.
Wtf?
Ga je toevallig naar het 2e jaar en heb je je P gehaald?? Ze zitten daar namelijk mee te kutten.. Je hebt je P afgerond en daarom sluiten ze die inschrijving. Niets aan de hand dus. Wordt zo snel mogelijk opgelost werd mij verteld!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:42 schreef ganzenherder het volgende:
Stond al een paar weken netjes ingeschreven bij studielink voor mijn opleiding, krijg ik nu ineens dit:
Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is door de onderwijsinstelling geannuleerd.
Wtf?
Ja dat is ongeveer wel wat er aan de hand is. Maargoed ik heb me dus net opnieuw ingeschreven als post-propedeuse...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef JennoL het volgende:
[..]
Ga je toevallig naar het 2e jaar en heb je je P gehaald?? Ze zitten daar namelijk mee te kutten.. Je hebt je P afgerond en daarom sluiten ze die inschrijving. Niets aan de hand dus. Wordt zo snel mogelijk opgelost werd mij verteld!
quote:Op maandag 6 september 2010 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn eerste keer huiswerk gemaakt. Ik ben trots.
Iets lezen en 6 opdrachten ofzoquote:
Ik blijf mooi school, huiswerk, leraar en les zeggen ja.quote:
Niet nodig.quote:
op de heyendaalse voor 10 euroquote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef SterreMarit het volgende:
Ik ben ook weer begonnen, na een jaartje er tussenuit geweest te zijn![]()
Ontdek alleen net dat SPSS nog op m'n oude pc staat en die staat bij ex-lief. Dus...ik moet 'even' een nieuw SPSS-ding aanschaffen. Kon dat niet ergens op de RU?
Zijn er eigenlijk nog meer Pedagogiek'ers aanwezig hier, behalve Mikkie?In welk jaar zit jij nu eigenlijk? Of ja...wat moet je nog doen allemaal?
Jeej!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:42 schreef SterreMarit het volgende:
Thnx! Had het zelf vanmorgen al gevonden, toen ik me tijdens het college zo verveelde dat ik maar met m'n iPhone ben gaan zoekenHeb even illegaal geparkeerd en ben nu de trotse bezitter van een installatie-cd + briefje-met-uitleg! Ik ga zo eens even kijken of ik het aan de praat krijg.
quote:Na mijn HLO een jaar MLW gedaan (schakeljaar) veel wiskunde, scheikunde, natuurkunde... en niet dat ik dat niet kan, maar na 5 jaar was dat wel verdwenen.. Ondanks hard werken, infebruari besloten niet af te maken. Vanaf septemer dit jaar overgegaan naar (medische) biologie (voor mensen met schakeljaar is het enige verschil in de stages die je loopt...) Bevalt me goed! veel theorie die ik leuk vind en je mag zelf bepalen welke vakken je volgt. Zo volg ik nu celbiologie en biochemie; volgende blok immunologie en functionele genomics, maar als bijv. ecologie of planten je beter liggen, kun je daarvoor gaan (meerdere keuzevakken te kiezen). Vrienden die schakeljaar Biomedische wetenschappen volgen zeggen dat het vooral echt medisch is (functies van organen ed). Voor meer info (medische) biologie / MLW -> pmOp donderdag 21 oktober 2010 21:57 schreef J-heronimus het volgende:
Ik had het al in een apart topic gevraagd maar omdat hier wellicht ook mensen zijn die een life siences studie volgen op de Radboud post ik hem hier ook even:
Ik ben momenteel bezig met mijn vierde en laatste jaar van de opleiding HLO Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek (richting biochemie). Nu heb ik het gevoel dat ik meer kan en meer wil, en heb het idee dat ik nog niet uitgeleerd ben na dit jaar, tevens wil ik niet mijn hele leven analist blijven en met een HLO diploma zit dat er toch wel dik in. Om die redenen zou ik graag een master willen volgen op de universiteit. Nu zijn er op de Radboud Universiteit drie masters die min of meer aansluiten op mijn huidige opleiding:
- Biomedische wetenschappen
- Moleculaire levenswetenschappen
- Medische biologie
Ik heb me eigen al georiënteerd op de website van de universiteit en wat navraag gedaan bij mensen die momenteel een van deze studies volgt, maar zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn.
Wat zijn bijvoorbeeld de grote verschillen tussen deze drie masters? Wat kun je er mee bereiken? En waar moet ik op letten bij het kiezen tussen deze masters?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
quote:PM gestuurdOp donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Na mijn HLO een jaar MLW gedaan (schakeljaar) veel wiskunde, scheikunde, natuurkunde... en niet dat ik dat niet kan, maar na 5 jaar was dat wel verdwenen.. Ondanks hard werken, infebruari besloten niet af te maken. Vanaf septemer dit jaar overgegaan naar (medische) biologie (voor mensen met schakeljaar is het enige verschil in de stages die je loopt...) Bevalt me goed! veel theorie die ik leuk vind en je mag zelf bepalen welke vakken je volgt. Zo volg ik nu celbiologie en biochemie; volgende blok immunologie en functionele genomics, maar als bijv. ecologie of planten je beter liggen, kun je daarvoor gaan (meerdere keuzevakken te kiezen). Vrienden die schakeljaar Biomedische wetenschappen volgen zeggen dat het vooral echt medisch is (functies van organen ed). Voor meer info (medische) biologie / MLW -> pm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |