Dat kan gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is het niemand opgevallen dat TS de woorden "toyota yaris" en "zakelijke auto" in combinatie gebruikt?
Ben ik niet met je eensquote:
Mijn ma werkt in de zorg en heeft daarom geen representatieve auto nodig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensWat voor image geeft dat om met zon auto je zelf te representateren :'
Dan heeft ze ook geen "zakenauto" nodigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn ma werkt in de zorg en heeft daarom geen representatieve auto nodig.
Ze heeft een eigen bedrijf in de zorgquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan heeft ze ook geen "zakenauto" nodig
Wel een auto die er een beetje knap uitziet. Zonder deukjes, slecht weggewerkte schroeiplekjes en krassen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan heeft ze ook geen "zakenauto" nodig
Dit dus, Laat ze maar gewoon lekker de volle pond betalenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef fonsoy het volgende:
Ongelofelijk, wat zitten hier een hoop 14 jarige pubers zeg. Het is volkomen terecht dat TS het uitzoekwerk bij de veroorzaker van de schade legt. Laat hen lekker uitzoeken hoe zij die 1500 euro gaan bekostigen, dat is niet het probleem van TS. Bovendien heeft een beetje verzekeraar wel mannetjes zitten die gaan zorgen dat ze die 1500 + evt incassokosten wel loskrijgen van die tokkies.
Wat een trut zeg, wie drukt er nou een sigaret uit tegen een plafond.
volgens het procesverbaal is er geen opzet in het spel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:58 schreef NiTiN het volgende:
Op basis van het huidige verhaal snap ik TS. Groot gelijk om dit te doen. Paupers die je auto stuk maken
Waarvoor moet je een "zakelijke auto" als je maar 2000km per jaar rijdt ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is het niemand opgevallen dat TS de woorden "toyota yaris" en "zakelijke auto" in combinatie gebruikt?
waarom neem je dat soort figuren dan ook mee in de auto van je ma?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De auto is van mijn ma.
Ze gebruikt hem voor haar werk
Er staat nog geen 25.000 op de teller dus de auto is nog zo goed als nieuw.
TS laat geen gaten in het dak van zijn ma zn auto branden door een kind zonder hersens wat associale ouders heeft en wat later toch niets gaat worden in de maatschappij.
Dat soort figuren moeten aangepakt worden
Brand een gat in die ouders... Juist ja,kom je uit een dorp of bazel je nu gewoon wat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
Brand een gat in die ouders. Dat zal ze leren.
quote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef rubje het volgende:
[..]
Brand een gat in die ouders... Juist ja,kom je uit een dorp of bazel je nu gewoon wat?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Yep, hele dak bekleding moet vervangen worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |