hier lijkt het wel herfstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Hier is het wel oké, bewolkt, harde wind, maar (nog) geen regen volgensmij.
quote:
laters enferquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Zonde. Hier wordt het zelfs wat lichter.
Nou, ik ben ff naar de stad, tot straks
Ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Zonde. Hier wordt het zelfs wat lichter.
Nou, ik ben ff naar de stad, tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Grote steden zijn op zich best leuk voor een dag. maar Rotterdam vind ik gewoon echt niet leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maargrote
stad
en
Randstad
Dat moeten ze gewoon ook nog een keer helemaal platgooienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grote steden zijn op zich best leuk voor een dag. maar Rotterdam vind ik gewoon echt niet leuk![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten ze gewoon ook nog een keer helemaal platgooien
[..]
[..]
Die optie is er (nog) niet helaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ehm, nee dus, je kunt er ook gewoon niet heengaan he...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
PauzeIk hoop niet dat mini meneer van Suikertaartje een kinderziekte heeft, want dan mag ik niet meer op bezoek
(ik heb geen kinderziektes gehad
Behlave misschien de bof, maar m'n moeder is er niet voor naar de dokter geweest dus dat is een misschien
![]()
)
En weet je wat nog toffer is? Vanavond weer. En morgen. En overmorgen.quote:En tof dat het tof was MPG liebchen
Eenschquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grote steden zijn op zich best leuk voor een dag. maar Rotterdam vind ik gewoon echt niet leuk![]()
Nobel van jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef Panda72 het volgende:
Tussen de middag heb ik een saucijzenbroodje gegeten. Eigenlijk wilde ik niet maar het saucijzenbroodje lag daar zo eenzaam en alleen te wezen, al zijn saucijzenbroodvriendjes waren al opgegeten. En ik vond het zo zielig als niemand hem zo eten anders kreeg hij misschien een minderwaardigheidscomplex. Dus heb ik mij maar opgeofferd.
Werk en weg ze nog Liebchenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekkere topic killer![]()
Maar goed, weer werk en dan weg, dus fijne dag allemaal
Dat schijnt ooit geprobeerd te zijn, maar ehm... iets met onkruidquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje tactvol zijn is misschien ook wel handig... Herinner je je de 2e wereldoorlog nog? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ongepaste opmerking. Maargoed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier is het voor de verandering droogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beetje tactvol zijn is misschien ook wel handig... Herinner je je de 2e wereldoorlog nog? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ongepaste opmerking. Maargoed.![]()
Ben echt precies op tijd weer terug, nu begint het hier te hozen![]()
Zozo!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het voor de verandering droog
Dat dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw inspiratie is ook snel uitgeput dan... het is pas je tweede topic.
ja hoor, een scheutje patat in je friet. Vieslakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |