Welkom in het leven van een Tilburgse filosofiestudent.quote:Op maandag 6 september 2010 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik baal juist altijd dat ik er 2 op een dag heb. En al helemaal 3. Dan ga ik echt kapot hoor.. Ik zou het liefst elke dag rond een uur of 3 gewoon 1 college hebben. Lekker ontspannen opstaan, bakje koffie, op fiets stappen, koffie, college, huis, klaar.
Gezellig!quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef arj1o1 het volgende:
Eind volgende week naar Tilburg verhuizen!
Je vergeet al die tijd in de koffiekamer.quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ach zo'n PhD stelt toch niks voor, beetje computeren..
dat is waar, en de gratis broodjes tijdens de seminarsquote:Op maandag 6 september 2010 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je vergeet al die tijd in de koffiekamer.
dat is pas erg als je naast de seminarroom zitquote:Op maandag 6 september 2010 21:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
dat is waar, en de gratis broodjes tijdens de seminars
jij bent de vuilnisbak voor al het overgebleven spul?quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat is pas erg als je naast de seminarroom zit
Waar?quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef arj1o1 het volgende:
Eind volgende week naar Tilburg verhuizen!
misschien omdat ik een nerd ben of zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er zo speciaal aan functieleer? Ik heb het 1 dag geprobeerd maar vond het niet echt spannend. Misschien morgen nog maar eens een poging wagen. Wel enorm veel sjaars zijn er trouwens..
Ik stond er ook al van te kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef Tegan het volgende:
Fancy nieuwe bieb zeg. Die computers. En de computers in de Food Plaza waren allebei vastgelopen
.
Dat is best een correcte insteek om het dan ook maar te gaan studerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
misschien omdat ik een nerd ben of zo
Ik kom van een beta achtergrond en ben ooit psychologie gaan doen terwijl ik dacht dat het allemaal geitenwolle sokken mensen met problemen helpen zou zijn, waar ik totaal geen zin in had, misschien dat functieleer daarom een opluchting voor me was?
Die beeldschermen bedoel jequote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef Tegan het volgende:
Fancy nieuwe bieb zeg. Die computers. En de computers in de Food Plaza waren allebei vastgelopen
.
Kon je geen printer met ingebouwde printserver meekrijgen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik stond er ook al van te kijkenIk heb nog zo'n oude PC uit de bieb hier als print server staan.
nja ik wilde oorspronkelijk criminologie gaan doen, maar dat zat vol. Pas tijdens mijn studie kwam ik er achter dat ik sociale/economische psy erg leuk vind, en eigenlijk denk ik uiteindelijk dat ik gewoon onderzoek doen heel erg leuk vind en dat het helemaal niet zo veel uitmaakt welk vakgebied nou uiteindelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:20 schreef Impressie het volgende:
[..]
Dat is best een correcte insteek om het dan ook maar te gaan studeren
Jij was bij pdo hè?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er zo speciaal aan functieleer? Ik heb het 1 dag geprobeerd maar vond het niet echt spannend. Misschien morgen nog maar eens een poging wagen. Wel enorm veel sjaars zijn er trouwens..
Ik snap het wel hoor, ik kom zelf ook van de betakant dus ik dans ook nog wel als ik degelijke statistiek zie. Niet de y (x) = ax+b die we nu lijken te krijgen voor het hele semester. Ik kijk dus ook erg uit naar het hier gevreesde MTO Cquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nja ik wilde oorspronkelijk criminologie gaan doen, maar dat zat vol. Pas tijdens mijn studie kwam ik er achter dat ik sociale/economische psy erg leuk vind, en eigenlijk denk ik uiteindelijk dat ik gewoon onderzoek doen heel erg leuk vind en dat het helemaal niet zo veel uitmaakt welk vakgebied nou uiteindelijk.
Ik vond Mto-C niet echt moeilijker. Die docent heeft er echter wel een handje van strikvragen te stellen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:56 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, ik kom zelf ook van de betakant dus ik dans ook nog wel als ik degelijke statistiek zie. Niet de y (x) = ax+b die we nu lijken te krijgen voor het hele semester. Ik kijk dus ook erg uit naar het hier gevreesde MTO C
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |