Ik vind één college per dag echt zo baggerquote:Op zondag 5 september 2010 22:37 schreef Impressie het volgende:
Ik had het er afgelopen woensdag maar zwaar mee, zo om 8.45 beginnen en dan 3x 2 uur college.
Gelukkig aankomende week op de meeste dagen maar 1 college, geloof alleen op woensdag 2 maar om te compenseren is dan donderdag weer vrij
Ja, dat zeggen er veel! Ik snap het echt niet.. Beetje uitslapen, uitgebreid douchen en ontbijten, rustig richting de uni rijden terwijl het niet superdruk is in de spits, college volgen en de rest van de dag weer vrij om rustig je boeken wat door te lezen etcquote:Op zondag 5 september 2010 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind één college per dag echt zo bagger
Ik vind het gewoon zonde van mijn reistijd en benzine om voor één college te komen en al helemaal als het een college is waarbij je denkt "hmm...". Ik heb er dan liever 2 op één dag, zodat ik een stok achter de deur heb om te gaanquote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen er veel! Ik snap het echt niet.. Beetje uitslapen, uitgebreid douchen en ontbijten, rustig richting de uni rijden terwijl het niet superdruk is in de spits, college volgen en de rest van de dag weer vrij om rustig je boeken wat door te lezen etc
Dat bedoel ikquote:Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef Impressie het volgende:
Jaa, voor mij is het 5-10 minuten met de auto.. Ben bekant langer bezig om die parkeerplaats over te struinen dan dat ik moet rijden
Code van fietsenstalling kopen?quote:Op zondag 5 september 2010 23:05 schreef Impressie het volgende:
Als mijn fietsen telkens gejat worden wel ja
ik verkoop hem voor 1¤ minderquote:
Ik doe verwilderde pogingen. Vorig jaar sliep ik dagelijks uit tot een uur of 11. Nu ga ik toch proberen om om 0845 colleges te volgen. Of dat morgen lukt na de TUC vraag ik me af maar ik doe mijn best. Ik klamp me in ieder geval nog gewoon vast aan mijn jetlag en tot nu toe gaat het goed. Eergister om 5 uur wakker, gister 6 uur, vandaag 8 uur. Zo maar eens mijn eerste college volgen.quote:Op zondag 5 september 2010 22:06 schreef Friek_ het volgende:
Is iedereen al in het geweldige ritme gekomen?
Ik baal juist altijd dat ik er 2 op een dag heb. En al helemaal 3. Dan ga ik echt kapot hoor.. Ik zou het liefst elke dag rond een uur of 3 gewoon 1 college hebben. Lekker ontspannen opstaan, bakje koffie, op fiets stappen, koffie, college, huis, klaar.quote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde van mijn reistijd en benzine om voor één college te komen en al helemaal als het een college is waarbij je denkt "hmm...". Ik heb er dan liever 2 op één dag, zodat ik een stok achter de deur heb om te gaan
Kijk, als je in Tilburg woont, dan snap ik dat je dat minder erg vind
medewerkerquote:
Kijk, dat is iemand die weet hoe het hoort!quote:Op maandag 6 september 2010 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik baal juist altijd dat ik er 2 op een dag heb. En al helemaal 3. Dan ga ik echt kapot hoor.. Ik zou het liefst elke dag rond een uur of 3 gewoon 1 college hebben. Lekker ontspannen opstaan, bakje koffie, op fiets stappen, koffie, college, huis, klaar.
Juistemquote:Op maandag 6 september 2010 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik baal juist altijd dat ik er 2 op een dag heb. En al helemaal 3. Dan ga ik echt kapot hoor.. Ik zou het liefst elke dag rond een uur of 3 gewoon 1 college hebben. Lekker ontspannen opstaan, bakje koffie, op fiets stappen, koffie, college, huis, klaar.
Tja, als ik in Tilburg zou wonen, dan vind ik dat ook primaquote:Op maandag 6 september 2010 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach zo'n PhD stelt toch niks voor, beetje computeren..quote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
Ik twee maanden geleden: ik wil dat werkstuk zsm maken, is nodig voor toegang tot de master. Kreeg ik toen een mail: lukt nu niet ivm vakantie. Krijg ik vandaag mail: is goed, hier is de opdracht, deadline is volgende week en vrijdag kun je de inhoud vast komen presenteren. Yay voor de flexibiliteit maar ik heb tegenwoordig een normale werkweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |