Dat is altijd interessantquote:mijn dank is extreem groot
Wil je overigens mijn spullen van de bachelor hebben (thuisopdrachten practica etc)? Kan ze wel even mailen als je je email geeft.
Als ik niet kan kiezen/het voor mij echt geen zak uitmaakt welke van de twee ik kies heb je dus ook niets aan mijn antwoorden. En als je wilde testen of twee dingen evenveel waarde hebben dan had je het anders gevraagd. Nu dwing je tot een keuze ipv dat je zou kunnen aangeven dat het niet uitmaakt oid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
helaas, ik ben blijkbaar stout geweest. Ik merk wel wat de consequenties zijn...
[..]
misschien was het wel de bedoeling uit te zoeken of de keuzemogelijkheden ongeveer even gewild zijn?Ik bedoel, je weet totaal niet wat de hypothese is of waar hij voor ontworpen is, een beetje snel om meteen te claimen dat het slecht is niet?
Spelfouten (die er vast in zullen staan) kan ik begrijpen, maar dit commentaar is nergens op gebaseerd...
[..]
mijn dank is extreem groot
Wil je overigens mijn spullen van de bachelor hebben (thuisopdrachten practica etc)? Kan ze wel even mailen als je je email geeft.
Ingevuldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:47 schreef oompaloompa het volgende:
in de hoop dat het hier iig mag en dat jullie lief genoeg zijn om even voor mij een questionaire te testen
www.thesistools.com/iarepkeuzes
duurt denk ik 5 mins
Nee klopt ik heb hetzelfde, via dat COMAP is pas over een tijdje volgens mij. Daar moet je je dan inschrijven voor je werkgroepen en tentamens maar dat staat nu idd allemaal nog op Registration not possible. Op mijn rooster staan ook alleen colleges tot nu toe. Volgens mij klopt dat gewoon hoor, en anders moeten ze daar maar duidelijker over zijn. Ik heb iig hetzelfde!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:21 schreef Impressie het volgende:
Ik heb trouwens de eerstkomende weken alleen maar colleges en geen werkgroepen, hoort dat? Er was iets verteld dat je al in werkgroepen in gedeeld zou worden en dat je daar nog over gemaild zou worden of dat je het vanzelf op je rooster ziet verschijnen maar dat is nog niet. Als ik zelf in COMAP ga en probeer, dan krijg ik: Registration not possible at the moment!
Hoort dit? Heb het idee dat er iets mis is ofzo
inderdaad een boel "als-en", maar zolang je niet weet wat het doel van de vragen is, is het dus te kort door de bocht om te claimen dat het een slechte test is. Misschien meet ik wel reactietijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik niet kan kiezen/het voor mij echt geen zak uitmaakt welke van de twee ik kies heb je dus ook niets aan mijn antwoorden. En als je wilde testen of twee dingen evenveel waarde hebben dan had je het anders gevraagd. Nu dwing je tot een keuze ipv dat je zou kunnen aangeven dat het niet uitmaakt oid.
thanks!quote:
naar wat ik me herinner zetten ze het eerste jaar de inschrijving pas open na de eerste colleges zodat ze eerst uitleg kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:31 schreef Two het volgende:
[..]
Nee klopt ik heb hetzelfde, via dat COMAP is pas over een tijdje volgens mij. Daar moet je je dan inschrijven voor je werkgroepen en tentamens maar dat staat nu idd allemaal nog op Registration not possible. Op mijn rooster staan ook alleen colleges tot nu toe. Volgens mij klopt dat gewoon hoor, en anders moeten ze daar maar duidelijker over zijn. Ik heb iig hetzelfde!
Geen dank!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
thanks!
[..]
naar wat ik me herinner zetten ze het eerste jaar de inschrijving pas open na de eerste colleges zodat ze eerst uitleg kunnen geven.
Die tip gaf de grote baas ook ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:37 schreef automatic_ het volgende:
Bij AcVa schrijven ze je automatisch in en de rest moet je volgens mij, na de uitleg, zelf doen. In COMAP kan je ook per vak zien wanneer de inschrijving open gaat en hoe laat.
Tip: Zorg dat je dan start klaar zit
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:58 schreef Impressie het volgende:
[..]
Die tip gaf de grote baas ook ja.
Goed zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:58 schreef Impressie het volgende:
[..]
Die tip gaf de grote baas ook ja.
Niet?quote:
Nee, want de docenten zetten enge berichten op BB:quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:54 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik kan echt niet wachten, zit nu wat van m'n nieuwe boeken door te bladeren en heb zoooo veel zin
Ik voel 'm al hangen, ik zie alweer bergen werk en deadlines opdoemen. Ik weet niet, ik heb nog geen puf om te beginnen. Komt wel goed, als ik dinsdag weer in de collegezaal zit. Ik moet er nog even inkomenquote:This is an intensive course, requiring full commitment on the part of the students. The literature is demanding, the assignments are intensive and the exam is tough. There is obligatory attendance at the seminars. No exceptions will be made for students who have jobs or who are working on their final thesis (in terms of individual exams, extra exams or alternative assignments, for instance). If you fail the course, you will – in accordance with the Rules and Regulations for Exams – have to take the entire course again (including the group assignments). This is not subject to negotiation. So think twice before you decide to take the course: a Master’s course is serious business!
Bij de FSW sturen we de desbetreffende docent gewoon een mail. Echt, al die instructies voor vanalles. Heel strak geregeld allemaal. Aan de ene kant fijn, want je weet waar je aan toe bent, maar anderzijds.. pff.quote:Questions to Lecturers: Guidelines
Communication with Lecturers.pdf (107.001 Kb)
This document contains more information about how and when you can contact the teaching assistant and the lecturers. Read this information very carefully before you mail us any questions!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |